شناسه خبر : 60046
جمعه 22 تير 1397 , 16:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

باید از نقشه دشمن قبل از وقوع مطلع شویم!

 لطفا توجه فرمایید.

رهبر معظم انقلاب فرمودند: "قاچاق را نایود کنید"

اما انواع کالای قاچاق وارد کشور شده و توزیع می شوند که می تواند نقش بسیار مخربی در جامعه ایفا کنند.

 طی گزارش های اعلام شده رسمی، بیشترین سهم قاچاق از مبادی اصلی وارد کشور می شود که نقش مسئولان مرزی و گمرکی بسیار مهم است و درصورت عدم مبارزه و موفقیت در بحث قاچاق، دشمنان سرمست از این عمل، خواهند گفت بدون شلیک یک گلوله به اهدافشان رسیده اند. مسئولان خائن به دین، میهن و مردم از ستون پنجم دشمن تبدیل به خودِ لشکر دشمن در داخل کشور شده اند که همچون سربازانی ماشینی و شستشوی مغزی شده، تحت اختیار و فرماندهی دشمنان ایران قرار دارند!


  تاریخ ایران مملو از وجود اینگونه خائن ها بوده و به دلیل ثروت انبوه موجود در کشور، این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت. هرچه فریاد زدیم که نفوذی ها تمام بودجه بیت المال را با اسناد جعلی به جیب می زنند و هیچ یک از دستگاه های نظارتی نیز توجهی به گزارشات و آدرس هایی که داده می شود ندارند، چون یعضی از آنها در خط دشمنان نظام قرار دارند.
ترسی که دلسوزان نظام احساس می کنند در پیام رهبر معظم انقلاب تجلی پیدا می کند، آنجا که فرمود: "باید از نقشه دشمن قبل از وقوع مطلع شویم و خنثی کنیم".

  تنها راه نجات کشور از استحاله درونی توسط لشکریان داخلی دشمن، کودتای خاموش بر علیه آنها به وسیله سپاه پاسداران و نیروهای وفادار به نظام اسلامی است تا در حرکتی ضربتی تمام پست های حساس و کلیدی تصرف شوند. در غیر این صورت با توجه به شرایطی که دشمن ایجاد کرده و فکر و اندیشه اکثریت مسئولان را تحت اختیار قرار داده است، هیچ گونه امیدی به بهبود وضعیت کشور وجود ندارد و به زودی شاهد فروپاشی ارزش ها و آرمان ها از درون خواهیم بود. لذا هیچ گونه سلاح و موشک و نیروهای امنیتی قادر به کنترل اوضاع نخواهند بود.

 این پیام حاصل بررسی و مشاهدات عینی چند ساله در ارگان های شرق کشور است که بدون هیچ گونه اغراق، توهم یا زیاده روی نگاشته شده و فقط جهت استحضار و آگاهی ملت عزیز ایران و مسئولین ارزشی و دلسوز ارسال می شود.

با وجود زخم ها و جراحات جسمی و روحی و شخصیتی که طی سال های دفاع مقدس متحمل شدیم و روزگار را به سختی می گذرانیم، اما هرچه بیشتر مقاومت می کنیم و در مقابل دشمنان داخلی و خارجی می جنگیم، آنها جسورتر، ایمن تر و با خیال راحت از هرگونه برخورد و مجازات احتمالی، متاسفانه مشغول کارشان هستند!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi