شناسه خبر : 60052
شنبه 23 تير 1397 , 09:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری باشکوه همایش «دختران انقلاب»

همایش بزرگ دختران انقلاب با حضور باشکوه زنان و دختران محجبه انقلابی در حسینیه همت واقع در میدان شهدای تهران برگزار شد.
بانوان شرکت‌کننده در این همایش شعار «سر داده شد که روسری نرود» سر داده و غیرت خود را در دفاع از ارزش‌های اسلامی به نمایش گذاشتند. بر اساس این گزارش، حضور جمعیت کثیر بانوان پیش از موعد مقرر مراسم چشم‌گیر بود، در حالیکه سایر مناطق تهران برق برای دو ساعت قطع بود، در این منطقه برق را سه الی چهار ساعت قطع کرده بودند. در چنین شرایطی این بانوان غیرتمند برای نشان دادن غیرت خود درباره حجاب و عفاف با وجود هوای بسیار گرم حسینیه حاضر به ترک محل نبودند و تا انتهای همایش به این مراسم رونق دادند.
مانکن‌های آمریکایی تازه مسلمان شده
 در همایش دختران انقلاب
در این مراسم باشکوه و پرشور مادران معزز شهدایی همچون شهید محسن حججی، شهید حدادیان، شهید احمدی روشن، خواهر شهید ابراهیم هادی، دو بانوی تازه مسلمان که سابقا به عنوان مانکن آمریکایی فعالیت می‌کردند، ملانی فرانکلی با نام مستعار مرضیه هاشمی مجری مسلمان شده شبکه پرس‌ تی‌وی و خانواده مسیح علی‌نژاد به عنوان مهمانان ویژه حضور داشتند.
در ابتدای این همایش علی‌اکبر رائفی‌پور طی سخنانی درباره حجاب و عفاف، گفت: در اسلام عفاف بخش وسیعی از کلام، رفتار، پوشش، گفتار، حرکات و سکنات و... را شامل می‌شود که زن و مرد هر دو باید آن را رعایت کنند.
به گزارش رسا، وی با بیان اینکه پوشش مدال افتخار و عامل زیبایی انسان است، بیان داشت: زمانی که آدم و همسرش ترک اولی کردند خداوند برای تنبیه نخستین چیزی را که از آنان گرفت پوشش بود، از جمله تفاوت انسان با حیوان در پوشش است، اگر در ادیان الهی به خصوص دین اسلام به پوشش تاکید شده به این دلیل است که که به او صرفا نگاه جنسی نشود.
رائفی‌پور افزود: بر خلاف آنچه تصور می‌شود حجاب اسلامی زنان نوعی محدودیت برای مردان و نه برای زنان است که امنیت هر دو را تامین می‌کند، متاسفانه مفاهیمی نظیر حجاب در جامعه ما به خوبی تبیین نشده و حتی برخی مسئولان با این مسئله برخورد مشکوک دارند.
این محقق و پژوهشگر با‌اشاره به اینکه یکی از آثار مخرب بی‌حیایی و بی‌حجابی عدم تعهد و تنوع‌طلبی مردان است، اظهار داشت: غرب در تلاش است صدماتی را که از این ناحیه خورده به کشور ما نیز وارد کند، اگر اسلام برای زنان و مردان حیا و حجاب را قرار داده به این دلیل است که در جامعه با توانایی و استعدادهای انسانی دیده شوند.
وی درباره حضور خانواده مسیح علی‌نژاد در همایش دختران انقلاب، خاطرنشان کرد: این خانواده برای انقلاب اسلامی شهید داده است، در طول تاریخ همواره بودند دو نفر از یک خانواده که در دو سپاه مقابل یکدیگر با هم جنگیدند، امروز اعلام برائت خانواده مسیح علی‌نژاد از رسانه‌های دشمن و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب بر شان و عزت آنان خواهد افزود.
خانواده مسیح علی‌نژاد از وی اعلام برائت کردند
در ادامه مراسم خواهر مسیح علی‌نژاد  ( خبرنگار معاند و فراری ساکن خارج از کشور که دختران و زنان کشورمان را علیه ارزش حجاب تحریک می‌کند) با بیان اینکه نوه ارشد یک مرد انقلابی و غیرتمند از شمال کشورم هستم، طی سخنانی گفت: زنان و دختران خانواده علی‌نژاد محجبه و متعهد به آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند. آنان با بصیرت خود نظام جمهوری اسلامی ایران را تنها پرچمدار حفظ ایمان و حجاب فاطمی در تمام جهان می‌دانند. وی با بیان اینکه ما پیرو دینی هستیم که امام راحل حضرت فاطمه زهرا(س) آن بانوی 18 ساله را الگوی خود معرفی می‌کردند، اظهار داشت: ما به عنوان خانواده انقلابی اعلام می‌کنیم حفظ آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، حمایت و پشتیبانی از حریم ولی فقیه، احیا و تداوم حیا و حجاب زنان و دختران کشورمان خط قرمز ما است و اگر فردی حتی جگرگوشه ما قدم یا قلمی بر خلاف این خط قرمز بزند، ما در کنار مردم مومن و انقلابی کشورمان مقابل او خواهیم
ایستاد.خواهر مسیح علی‌نژاد با ابراز شرمندگی و خضوع خدمت رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: ما نیز همراه با بانوان و دختران این سرزمین و در خدمت خانواده معظم شهدا هستیم و برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی حاضریم جان ناقابل خود را فدا کنیم.
بنابراین گزارش در پایان همایش که با شب تولد شهید محسن حججی همزمان شده بود، خواهر مسیح علی‌نژاد طی مراسمی انگشتر دُر نجف متبرک به ضریح مطهر حضرت امیرمومنان امام علی(ع) را به مادر شهید محسن حججی اهدا کرده و در ادامه نیز با شال‌های سفیدی منقش به تصویر رهبر معظم انقلاب با عنوان «فرمانده من» در کنار آرم دختران حجاب از مهمانان مراسم تقدیم کرد.
در پایان همایش قرارگاه صراط طی بیانیه‌ای خواستار آن شد که مسئولان با جدیت و محکم رعایت حجاب و عفاف زنان و مردان جامعه را پیگیری کنند. بهاره جنگ‌روی مسئول قرارگاه مردمی آمرین به معروف صراط و دبیر اجرایی همایش دختران انقلاب در گفت‌وگو با فارس، با‌اشاره به لغو چند برنامه و سابقه کارشکنی دقیقه نودی برخی سازمان‌ها در برگزاری برنامه‌های فرهنگی این قرارگاه مردمی، اظهار داشت: متأسفانه با در نظر گرفتن این کارشکنی‌ها از آنجا که برگزاری همایش دختران انقلاب برای ما بسیار مهم بود، ناچار شدیم حسینیه شهید همت را انتخاب کنیم که ظرفیت حضور 3 هزار نفر را دارد. وی افزود: حدود چند هزار نفر از علاقه‌مندان به شرکت در همایش دختران انقلاب در خیابان ماندند و نتوانستند وارد حسینیه شوند، ما شرمنده آنها هستیم اما واقعا ترس از لغو برنامه ما را ناچار به برگزاری آن در حسینیه شهید همت کرد.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi