شناسه خبر : 60068
شنبه 23 تير 1397 , 16:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرم درد می کرد برای اذیت کردن فرماندهان!

ازفرمانده گردان خبر رسید در سرتاسرخط هیچکس حتی یک گلوله به طرف عراق نیندازد. از گمرک خرمشهر تا شلمچه تحویل گردان ما بود. من که سرم درد می کرد برای اذیت کردن فرمانده هان رده بالا، (خب خودم گروهان ۲بودم) رفیقی داشتم هم گروهان ۳ و۴. به بچه ها گفتم به محض اینکه آقایان وارد خط شدند؛ گروهان۳ و۴ چند گلوله به طرف عراقی ها بیندازند.

حسین قاسمی -  سلامی به گرمی این روزهای گرم تابستان.

یک روز در خرمشهر که خیلی گرم بود داخل آن سنگرهایی که خدا می داند احساس گرما نمی کردیم، خبر آوردند فرمانده وقت آقای کوچک زاده برای بازدید می آیند.

ازفرمانده گردان خبر رسید در سرتاسرخط هیچکس حتی یک گلوله به طرف عراق نیندازد. از گمرک خرمشهر تا شلمچه تحویل گردان ما بود. من که سرم درد می کرد برای اذیت کردن فرمانده هان رده بالا، (خب خودم گروهان ۲بودم) رفیقی داشتم هم گروهان ۳و۴. به بچه ها گفتم به محض اینکه آقایان وارد خط شدند؛ گروهان۳ و۴چند گلوله به طرف عراقی ها بیندازند.

 خوشبختانه ما نزدیکترین خط درکل جبهه های مقدم بودیم؛ می توانید پیگیری کنید. رودخانه اروند بین ما و عراقی ها بود. اگرمی رفتیم خاکریزجلو، راحت می توانستیم نارنجکی روی سنگر عراقی ها بیاندازیم. یعنی فاصله مابا خط عراق حداکثر۶۰متربود و می توانستیم حتی باخمپاره۶۰ همدیگر را هدف قراردهیم. خلاصه حدودساعت ۴الی۵بودکه ازگروهان خبر رسید آقایان با لباس های تر وتمیز وارد منطقه شده اند.

چشمتان روز بد نبیند، از طرف گروهان ۴مقداری تیراندازی کردند. همین برای عراقی ها کافی بود و آقایان از سنگر من رد شده بودند و چند لحظه ای خبرنگاری که با آنها بود صحبت هایی با من کرد، هنوز چندقدم دور نشده بودند که یکی ازبچه ها داد زد خمپاره زدند.

نمی دانید این آقایان با چه وضعی خودشان را روی زمین انداختند. هنوز چند قدم نرفته بودند که یکی ازبچه ها هم داد زد بخوابید.

چه دردسرتان بدهم، حالا نخند کی بخند؟ آقایان شده بودند هم رنگ خاک ها.

یک لحظه متوجه شدم آقای کوچک زاده نگاه غضبناکی به فرمانده گردان کرد و گفت منطقه آرامی که می گفتی همین است؟ فکر کنم به خاطرشوخی و خنده های ماچندنفر، به تهران نرسبده بودندکه دستور انتقال گردان ما را ازخرمشهر به زبیدات عراق صادر کردند.  آنجا هم که واقعا جای بدی بود و خیلی ازعزیزان ودوستان ما در آنجا شهید شدند.

من الله توفیق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi