شناسه خبر : 60083
دوشنبه 25 تير 1397 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده در اهواز/ تصاویر

وقتی عده ای به در خانه شان می روند تا از پدر بزرگوارش مسایلی را بپرسند، او از پشت در می گوید که پدرش در خانه نیست و وقتی که از محتوای سوال ها مطلع می شود، جواب را بر روی برگه ای می نویسد و...

فاش نیوز -  امروز روز ولادت یک دختر خاص است که قرن ها الگوی دختران معتقد به مبانی اسلامی شده است. او ثابت کرده است  می توان دختر بود و محجبه بود و در جامعه هم حضور داشت.

وقتی عده ای به در خانه شان می روند تا از پدر بزرگوارش مسایلی را بپرسند، او از پشت در می گوید که پدرش در خانه نیست و وقتی که از محتوای سوال ها مطلع می شود، جواب را بر روی برگه ای می نویسد و به دست آن مردها می دهد و می گوید: این جواب شما، پدرم نیز در مسجد است؛ و چون مردان، به طور اتفاقی پدر دختر را در بین راه می بینند و ماجرا را برایش می گویند، او وقتی جوابها را می بیند سه بار می فرماید : "فداها ابوها"

حضرت معصومه، دختر امام موسی بن جعفر علیه السلام با این اقدامش ثابت کرد دختر بودن منافاتی با آموزش معارف و علوم ندارد و این برخلاف آن چیزی است که دشمنان عفاف و عفت تبلیغ می کنند. این روزها هجمه به موضوع حجاب در جامعه به شدت دنبال می شود که باعث تاسف و تعجب می باشد. دشمن با تمام قوا در جنگ نرم حضور پیدا کرده و این بار زنان ما را نشانه گرفته است که در اذهان جا بیندازند: حجاب محدودیت است و باعث می شود که زن همیشه در انزوا باشد. سوژه هایی مثل چهارشنبه سفید، کمپین های متعدد برای نه به حجاب اجباری و آزادی های یواشکی که توسط مائده های شیطانی در دامن جامعه زن ایرانی گذاشته می شود نمونه ای از اقدامات دشمنان قسم خورده ماست. اما دخترانی که بصیرت دارند، با معرفی جلوه هایی از حضور ارزشمند حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) و حضرت معصومه (س) در جامعه اسلامی ثابت کرده اند که این شبهه افکنی ها فقط بر افراد بی خبر و ناآگاه از تاریخ اسلام اثر دارد و متاسفانه کم نیستند افراد جاهل و بی بصیرت، و کم نیستند آدم هایی که با جهالتشان باعث می شوند دختران ما یاوه گویی های دشمنان را باور کنند.

در سالروز ولادت حضرت معصومه (س) اجتماع بزرگ حافظان حریم خانواده با حضور جمع کثیری از خانواده شهدا، مقامات لشکری و استانی و خواهران با حجاب در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.  

از ویژگی های این مراسم برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در کنار مراسم تجمع خواهران اهواز بود. اهمیت این همزمانی از آن جهت است که غرفه های این نمایشگاه به طور عینی نشان می داد برای تبین ارزش مقام حجاب و عفاف، نه تنها در نگاه زن، بلکه در کل جامعه باید به چند مقوله با دقت و حساسیت بیشتر توجه کرد: "نوع پوشش و پوشاک، تولیدات داخلی، مشاوره دادن و پاسخگویی به شبهه جوانان در زمینه حجاب."

گزارش از جعفری

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi