شناسه خبر : 60088
دوشنبه 25 تير 1397 , 11:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاروان جانبازان شهریورماه به حج مشرف می‌شوند

امسال 40 نفر از جانبازان کشورمان به حج تمتع مشرف می‌شوند که با توجه به امکان حضور همسر و یک نفر همراه این کاروان 120 نفره است.

http://defapress.ir/files/fa/news/1397/4/24/476230_299.jpg

کاروان جانبازان اعزامی به حج تمتع، اوایل شهریورماه از شهر‌های مختلف کشور در تهران گردهم می‌آیند و در هتلی اسکان داده خواهند شد، پس از آن این کاروان به حج مشرف می‌شود که در این کاروان بیشتر جانبازان 70 درصد هستند.

با توجه به اهمیت و محدودیت‌های این کاروان، همراه با کاروان جانبازان یک پزشک معتمد نیز که پیش از سفر پرونده‌های پزشکی تمامی جانبازان کاروان را مطالعه و بررسی کرده است، اعزام خواهد شد تا در صورت بروز مشکل بتواند به خوبی جانبازان را راهنمایی و مداوا کند.

طبق این گزارش، امسال 85 هزار و 200 نفر از کشورمان به حج تمتع مشرف می‌شوند که اولین گروه 27 تیر به حج اعزام خواهند شد و روند اعزام تا 24 مردادماه ادامه خواهد داشت. البته به دلیل برخی موضوعات کاروان جانبازان به عنوان آخرین گروه نزدیک برپایی حج تمتع به عربستان سفر خواهند کرد تا در کنگره عظیم حج حضور یافته و به ادای فریضه حج بپردازند.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi