شناسه خبر : 60102
دوشنبه 25 تير 1397 , 15:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارشی از تشییع پیکر شهید درگیری با ضد انقلاب در نودشه

پیکر مطهر شهید «داراب ویسی» از شهدای مدافع امنیت، روز یکشنبه با حضور مردم قدرشناس اورامانات و جمعی از مسئولان استان، در شهر شاهو تشییع و خاکسپاری شد.

شهید ویسی از رزمندگان دوران دفاع مقدس بود که عصر روز شنبه در درگیری با گروهک های ضد انقلاب در ارتفاعات حومه  شهرستان پاوه به شهادت رسید.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم تشییع و تدفین این شهید گفت: ملت قهرمان ایران اسلامی برای حفظ هویت و استقلال خود و اینکه دشمن بر سرنوشتشان حاکم نشود، سال های سال است که درگیر مبارزه با مستکبران جنایتکار است.

سردار محمدنظر عظیمی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب تا امروز شاهد توطئه های مختلف و ایجاد مشکلات عدیده ای برای ملت ایران هستیم و دشمنان هر چه توانسته اند علیه ملت ایران جنایت کرده اند.

وی تصریح کرد: ایثارگران و پیشکسوتان جنگ و شهادت، در دوران دفاع مقدس سینه ستبر کردند و در مقابل دشمن ایستادند و امروز نیز با احساس تکلیف در میدان حضور پیدا می کنند.

فرمانده قرارگاه نجف اظهار داشت: آمریکایی ها هنوز از ایستادگی و پایداری ملت قهرمان ایران عبرت نگرفته اند و با بکارگیری مزدوران، منابع ملت های مسلمان را علیه دیگر مسلمانان هزینه می کنند.

سردار عظیمی اضافه کرد: انقلاب اسلامی را به آسانی به دست نیاوردیم تا اجازه دهیم به آسانی دشمنان به آن تعرض کنند و دشمنان بدانند ملت قهرمان ما نسبت به ارزش های انقلاب تعصب دارند و ایستادگی می کنند.

وی ادامه داد: دشمن از جنگ تحمیلی نتیجه نگرفته و ناامید شده و در همه عرصه های امنیتی شکست خورده و امروز شاهدیم فشار اقتصادی، عملیات روانی و سواستفاده از فضای مجازی را در دستور کار قرار داده که بصیرت، روحیه ایثار و شهادت طلبی و فداکاری ملت ایران همه این توطئه ها را خنثی خواهد کرد.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه بیان کرد: شهید داراب ویسی پرورش یافته یک خانواده انقلابی و از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه نیز گفت: پیام شهیدان، امنیت، آسایش و آرامش و زندگی عزت مندانه است و با روحیه شهادت طلبی می توان مقابل دشمنان ایستادگی کرد.

حجت الاسلام هادی عسکری افزود: شهدا هر آنچه را داشتند برای خدمت به ملت ایران بکار گرفتند و از جان و مال خود گذشتند تا این ملت در آرامش و امنیت زندگی کند.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مردم وفادار و همیشه در صحنه و نیروهای نظامی و انتظامی از ایران اسلامی پاسداری کرده و خواهند کرد و تاکنون اجازه نداده اند ذره ای از این خاک به دست دشمنان بیفتد.

شهاب نادری اظهار داشت: مردم اورامانات با تقدیم شهدا، آرامش و امنیت را به ایران اسلامی هدیه می کنند و همیشه حافظ این آب و خاک هستند.

ماموستا ملا هادی رمضانی رئیس اداره اوقاف و امورخیریه پاوه و اورامانات نیز گفت: در این برهه از زمان پیام شهدا وحدت است چرا که با وحدت می توانیم بر دشمنان و به ویژه در جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمن پیروز شویم.

شهر شاهو از توابع شهرستان روانسر است که تاکنون ۲۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi