شناسه خبر : 60124
سه شنبه 26 تير 1397 , 16:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی هشدار داد:

فرصت سوزی به دنبال پیوستن ایران به برجام اروپایی

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با انتقاد از روش مذاکره اروپا برای حفظ توافق برجام، پیوستن بدون تضمین سپاری ایران به برجام اروپایی پس از خروج امریکا را فرصت سوزی برای رسیدن به تصمیمات اساسی دانست.

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با انتقاد از روش مذاکره اروپا برای حفظ توافق برجام، پیوستن بدون تضمین سپاری ایران به برجام اروپایی پس از خروج امریکا را فرصت سوزی برای رسیدن به تصمیمات اساسی دانست.

به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در بیست و یکمین جلسه خود در سال جاری، با رصد رخدادهای داخلی و بین المللی طی روزهای اخیر، جایگاه بلند جمهوری اسلامی ایران را در منطقه و تحولات بین المللی مقتدرانه خواندند و با یادآوری دستاوردهای جبهه مقاومت همچون پیروزی های نو به نو در سوریه، یمن، لبنان، عراق و فلسطین، به نقش ایران در اهتزاز پرچم مقاومت و افشای پدیده ذلت بار معامله بزرگ قرن اشاره کردند.

این جمعیت با واکاوی استیصال ترامپ در جنگ اقتصادی علیه اروپا، روسیه و چین، اعتراضات خشمگینانه و گسترده شهروندان اروپایی که طی روزهای اخیر با اعلام نفرت از زیاده خواهی های آمریکا در جنگ تجاری و نگاه فرودستانه ترامپ به اروپا صورت گرفت را نمایانگر تصویر واقع بینانه از شرایط موجود دانست و افزود: هنوز ابعاد راهبردی رفتار آمریکا با اروپا و جهان و پیامدهای آن وضعیت امنیتی سیاسی گسلهای این زلزله و تصویر روشن «جَنگ تمام عیار اقتصادی» و یا «جُنگ نمایش قدرت» مشخص نیست.

جمعیت جانبازان فراخوان مقام معظم رهبری برای ملاقات با هیئت دولت را در شرایط داخلی و بین المللی کنونی حائز اهمیت ویژه و حاوی نکات مهم برشمرد و تاکید کرد: در این شرایط حرکت مقتدرانه دولت بر اساس نقشه راه اقتصاد مقاومتی، هماهنگی و هم افزایی تصمیمات و رفتار و نظارت های سه قوه تا حصول نتیجه میتواند وعده ها و انتظارات ایجاد شده برای اصلاح امور را به اقدامی عملی نزدیک کند. تصمیم سازان و مجریان در صحنه اقدام باید بدانند درک صحیح و روشن از مسائل مردم و انجام ملاقات های نزدیک در محیط کسب و کار با آنان، ممحض شدن مدیران برای انجام کار فوق العاده جهادی و انقلابی برای غلبه پیدا کردن بر تلاطم و بی انضباطی های اقتصادی پیش آمده، دقت در حرکت هماهنگ و هم افزایی دستگاه ها با تصمیمات انقلابی و مبارزه با فساد که رئیس جمهور اعلام کرد، می تواند شرایط پیش آمده را به فرصت و موقعیتی برای نگاه جدی و عملیاتی تر به اقتصاد مقاومتی تبدیل کند.

جایگزینی مسئولین تاب آور در بحران ها و شجاع و مقاوم در اقدام و عمل تضمین کننده تلاشی است که از سوی رئیس جمهور صورت گرفته است.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در بخش دیگری از این نشست به موضوع تصمیم ایران در قبال برجام پرداخت و پیوستن بی قید و شرط به برجام اروپایی را ، فرصت سوزی برای رسیدن به تصمیم های اساسی برشمرد.

به اعتقاد این جمعیت، اروپا در هماهنگی راهبردی با آمریکا مسیر حفظ تحریم‌ها، ندادن تضمین عملی در فروش نفت و سرمایه گذاری شرکت های اروپایی در طرح های زیرساختی و نیز بهره گیری از واژه های گنگ و مبهم برای فرار از بن بست تبادلات بانکی، مذاکرات را به پیش می‌برد و مدل مذاکرات برجامی که در گذشته انجام شد را اکنون نیز نقشه راه خود قرار داده است.

اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان بر این باورند که تدبیر شایسته و مقتدرانه جمهوری اسلامی ایران و نیم نگاهی به ظرفیت های شرق و غرب با انعقاد توافقات دوجانبه و چندجانبه برای برون رفت از پروژه آمریکایی - اروپایی علیه ایران، توطئه حفظ تحریم‌ها را خنثی می کند.

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی باور عمیق خود را نسبت به پاسداری از فرهنگ ایثار و جانبازی و حفظ منزلت زن اینگونه مورد تاکید قرار داد و بر ظرفیت های دهه کرامت، جایگاه امام رضا ع و حضرت معصومه س را منشاء آثار و برکات بی‌بدیل در کشور دانست و انقلاب اسلامی را یکی از ثمرات حاکمیت فرهنگ اهل بیت علیهما السلام در برافراشتن پرچم عدالت خواهی و مبارزه با ظلم در جای‌جای کشورمان برشمرد. افتخار قله های علم و فقاهت و اعاظم فلسفه و عرفان برای رسیدن به زیارت حضرت معصومه سلام الله و حتی قرار گرفتن پیکرشان برای دفن زیر پای آن حضرت، نشان از تکریم نسبت به شخصیت زنی اینچنین در تراز مکتب اسلام است که بدیلی از این دست در مکتب های مدعی دفاع از شخصیت و جایگاه زن دیده نمی شود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
متاسفیم برای انقلابمان که باخون عزیزانمان آن راآبیاری کردیم واینکه ما،،،چی خواستیم!و...چی شد!!!!! خدایاانقلاب مابدست نااهلان ونامحرمان نیافتد***!!!!!

...

فقر و بدبختی بچه های جبهه و جنگ .

و بی پولی رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس بالاخص ۵% .

را به همه رزمنده ستیزان .

و همه کسانی که مخالف حقوق و معیشت اینانند .

بمیرید و خفقان بگیرید .

آمین .

...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi