شناسه خبر : 60134
چهارشنبه 27 تير 1397 , 11:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست «حمیدرضا پورزرگری» از برادرش

شهید «حمیدرضا پورزرگری» یکم فروردین ۱۳۵۱ در تهران متولد شد و در چهارم فروردین ۱۳۶۷ به شهادت رسید.

http://defapress.ir/files/fa/news/1397/4/27/478866_263.jpg

بخش‌هایی از وصیت‌نامه شهید پورزرگری به شرح زیر است:

«بار الها این ناتوان دوست‌ دارد چشم‌هایش را و تحمل از دست‌دادن آن را برای یک لحظه ندارد. اگر دشمن در اوج درد از حدقه درآورد چشم‌هایم را و دست‌هایم را در تنگه چزابه قطع کند و پاهایم را در خونین‌ شهر ببرد و قلبم را در سوسنگرد آماج رگبار گلوله خود قرار دهد و سرم را در شلمچه از تن جدا سازد؛ اگر چه چشم‌هایم و دست و پایم و سر و سینه‌ام را از من گرفته‌اند، اما یک چیز را نتوانسته‌اند بگیرند و آن ایمان هدفم است که عشق به الله و عشق حسین و رهبر و اسلام است.

سخنی با بردارم؛ محمدرضا جان ان شاء الله بتوانی در راه قرآن گام‌های بیشتری برداری و در ضمن به معنای قرآن که اصل آن است بتوانی توجه داشته باشید. نباشد جوری که فقط خواننده قرآن باشی که علی (ع) بسیار بسیار قاریانی را که قرآن را می‌خواندند و عمل نداشتند و در راه غیر خدا و قرآن صوت خویش را صرف می‌کردند، لعنت کرده است.

برادر بر سر قبرم سوره الرحمن را تو قرائت‌نما شاید از فضیلت آن فیضی شامل من شود و اگر خدا خواست و به مکه رفتی مرا در حرم مطهر حضرت رسول (ص) بسیار، بسیار صدا کن و مرا بخوان و به یاد من باش.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi