شناسه خبر : 60150
چهارشنبه 27 تير 1397 , 15:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روایت جالب حسین یکتا از پیشروی انقلاب

روایت جالب"حسین یکتا" از چرایی امیدواری به آینده انقلاب؛ روزی موشک‌ها در تهران فرود می‌آمد، الآن در ریاض فرود می‌آید/ امروز پشت دیواره‌های بیت‌المقدس پا به زمین می‌کوبیم+فیلم
حاج حسین یکتا طی سخنانی، بخشی از دلایل امیدواری ملت ایران به آینده انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
روزی موشک‌ها در تهران فرود می‌آمد، الآن در ریاض فرود می‌آید/ امروز پشت دیواره‌های بیت‌المقدس پا به زمین می‌کوبیم+فیلم

حاج حسین یکتا از راویان دوران دفاع مقدس و مجری برنامه تلویزیونی به روایت مردم طی سخنانی با ابراز امیدواری به حرکت انقلاب اسلامی و محقق شدن اهداف عالیه انقلاب، تصریح کرد: حرکت انقلاب اسلامی با سرعت روبه‌جلوست و من معتقدم حسب سه اصل، کافه دشمن به هم ریخته و کارش تمام است.

وی سنت الهی، بیانات مقام معظم رهبری و تجربه تاریخی را به عنوان سه اصل و دلیل برای تمام شدن کار دشمن توصیف کرد و گفت: امام که حکیم، عارف، فقیه و نائب امام زمان (عج) بود، می‌گفت این انقلاب طلیعه ظهور امام عصر است و مردم ایران این پرچم را به‌دست صاحب اصلی آن خواهند داد؛ امام هرچه گفت، شد و آقا در مراسم 14 خرداد امسال فرمودند آنچه نشده نیز خواهد شد.

یکتا با اشاره به پیش‌بینی‌های امام راحل از آینده انقلاب اسلامی و تحولات جهانی، افزود: امام فرمود، صدام رفتنی است. وقتی از 18 کشور اسیر گرفتیم، امام فرمود صدام راهی جز خودکشی ندارد. امام به کویت گفت، به صدام کمک نکنید، بعد از ما به سراغ شما می‌آیند. وقتی امام(ره) به احمد متوسلیان گفت از لبنان برگرد، گفتیم مشکل مردم لبنان چه می‌شود، امام فرمود، راه قدس از کربلا می‌گذرد. وقتی به امام گفتیم، شهدا در خاک عراق جامانده‌اند، فرمود": همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دل‌سوختگان و دارالشّفاء آزادگان خواهد بود". 

وی با بیان اینکه، تمام وعده‌های امام و رهبری محقق شده و یا در حال تحقق است، با ارزیابی وضعیت فعلی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: روزی ما پشت دیواره‌های بصره می‌جنگیدیم اما امروز پشت دیواره‌های بیت‌المقدس هستیم. آن اسرائیلی گفت، نیل تا فرات. صهیونیست‌ها رفتند صحرا سینا و برگشتند بیروت و امروز ازیک‌طرف از غزه می‌خوردند و از طرف دیگر از حزب‌الله لبنان. آقا فرمود کرانه باختری باید مسلح شود و خطاب به صهیونیست‌ها فرمود، تکان بخورید حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

این روای دوران دفاع مقدس، افزود: آقا فرمود، به برجام امیدی ندارم اما مسئولین امین ما هستند، بروند جلو و مذاکره کنند، برای تجربه ملت ایران خوب است تا ببینیم چه می‌شود. خب دیدیم چه شد. جوان‌های دهه هفتاد و هشتاد که آمریکا را نمی‌شناختند امروز همه دیدند آمریکا چقدر بد عهده است. آمریکایی‌ها در عراق توطئه کردند، آقا گفت آمریکا نمی‌تواند حاکم نظامی در قرار بگذارد چون ملت عراق کار را دست  خواهد گرفت و دیدیم درنهایت چه شد. امام فرمود اگر ملت ایران و عراق یکی شود چه می‌شود امروز گوشه‌ای از این اتحاد را در اربعین می‌بینیم.

وی با بیان اینکه، " امروز جوان‌های ما می‌رود کربلا، فلافل می‌خورد و خبری از صدام و صدامیان نیست، افزود: روزی موشک‌ها در تهران فرو د می‌آمد، الآن در ریاض فرود می‌آید. به ما می‌گفتند، شما چه می‌گویید که راه قدس از کربلا می‌گذرد، بروید نفت 7 دلاری را حل کنید، سیم خاردار هم به شما نمی‌دهید، مفعودی‌های کربلای چهارتان را پیدا کنید، اما امام می‌گفت ما پیروزیم و صدام راهی جز خودکشی ندارد. همه دیدند که عاقبت صدام چه شد. صدام رفت بالای دار. جنازه‌اش را بردند بغداد دفن کردند، رفیقانش - جنازه- درآوردند، بردند تکریت. تکریت را داعش گرفت و حشدالشعبی آزاد کرد. قبر صدام را منفجر کردند و استخوان‌های صدام را سگ خورد اما نام خمینی(ره) در جهان آوازه شد.

به گزارش تسنیم، یکتا در ادامه گفت: روزی، پشت دیواره‌های بیت‌المقدس بودیم و یک بسیجی مثل قاسم سلیمانی اگر می‌خواست به لبنان برود، مجبور بود هزار جور استتار و اختفا را رعایت کند اما امروز حشد الشعبی عراق، حزب‌الله لبنان، فاطمیون افغانستان، زینبیون پاکستان، علویون سوریه با مدافعان حرم ایران پشت دیواره‌های بیت‌المقدس پا به زمین می‌کوبند و  این یعنی تا نماز در بیت‌المقدس یک یاحسین دیگر.

وی با بیان اینکه، " نظر خدا به انقلاب برنگشته است"، گفت: این خدا، همان خدای است که ملائکه بدر را فرستاد، همان خدای شن‌های طبس است، همان خدای است که قلب افسر ارتشی را برای لو دادن کودتای نوژه منقلب کرد و همان خدای دفاع مقدس است و همان خدای است که ما بارها امدادهای غیبی‌اش را در انقلاب دیده‌ایم؛ هربار که انقلاب حالش خوب نباشد، بالا می‌آورد. انقلاب با خون بهشتی، بنی‌صدر را بالا آورد، با سرهای بریده در کردستان دمکرات کومله و با دویست هزار شهید صدام و استکبار جهانی را بالا آورند و حالا هم طوری نشده، انقلاب رو دل کرده، حالش خوب نیست و بالا خواهد آورد.

یکتا افزود: ببینید حضرت آقا درباره آینده انقلاب و جایگاه ملت ایران چه می‌گوید؟ آقا فرمود خدا به برکت اهل‌بیت جایگاه رفیعی را برای ملت ایران در نظر گرفته است. آقا به آنهای که دلشان لرزید، گفت، "اِنَّ مَعِیَ رَبّی". این جمله برای حضرت موسی پشت نیل و برای زمانی است که فرعون در حال غرق شدن است.

"آقا و دشمن باور دارند که کار دشمن تمام‌شده و هرچه تردید است در دل من و امثال من است. یهود هم یقین کرده که کارش تمام است و می‌گوید اگر ما مباد، همه مباد. به همین دلیل است که زنجیر ترامپ، این سگ زده را بازکرده‌اند اما نمی‌دادند که قرار نیست کمر جبهه کفر در روسیه، اروپا یا اندونزی شکسته شود بلکه همه اتفاقات در شامات، یمن، ایران و عراق است و در حقیقت ایران کمک و پشتیبانی لجستیکی این جبهه را می‌کند.

وی با بیان اینکه، امام فرمود ما در انقلاب بارها با هدایت‌های تحمیلی امام زمان (عج) مواجه بودیم، گفت: دل‌ها دست امام زمان است نه عملیات روانی و رسانه‌ای دشمن. عملیات روانی و رسانه‌ای مهم است اما ما معتقد به "مِن حَیثُ لایَحتَسِب"ها، "یَرْزُقُ مَنْ یَشَآءُ" ها و "تُعِزُّ مَنْ تَشَا" هستیم.

یکتا با بیان اینکه، امتحانی پیچیده و بسیار مهم برای نسل جوان شروع‌شده است، گفت: هرچه به قله ظهور نزدیک‌تر می‌شویم، هوا کمتر می‌شود و بی‌هواهایی چون همدانی را می‌خرند و حججی‌ها را بی‌هوا می‌برند. حججی بی‌سر می‌آید و سری در سرها شده و مملکت را به‌ هم می‌ریزد؛ حالا وقت آن رسیده دهه شصتی‌ها بیایند و کار دست بگیرند و ده‌هفتادی‌ها را سازمان‌دهی کنند چراکه ما با چالش‌های پرتکانی مواجه خواهیم بود و به لطف خدا از این ابرهای باردار و چالش‌های پر تکان به سلامت عبور خواهیم کرد.

وی در پایان با تأکید بر اینکه، گرچه نظر برخی به خدا و انقلاب برگشته اما نظر خدا به انقلاب برنگشته است، گفت: انقلاب کارش را با همین جوان‌ها و با همین دختر و پسرهای که برخی از ماها وقتی با ظاهرشان مواجه می‌شویم، می‌گویم اینها دیگر کیستند، جلو خواهد برد و باید امثال ما مراقب باشند که جا نمانند همان‌طور که در جنگ جا ماندند.

 

دریافت.mp4

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi