شناسه خبر : 60156
پنجشنبه 28 تير 1397 , 12:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیمه دی، دردسرآفرین نه افتخارآفرین!

عبدالله - آیا کسی هست که مشکل ما را درمورد امور درمانی با بنیاد!!! (نه با بیمه دی) حل کند؟ بنده جانباز (البته اگه رای خودشون را قبول دارن!!) 40% هستم که در یکی از شرکت های دولتی مشغول کارم.

 اولاً شرکت ما بیمه درمانی خاص داردو نسخ درمانی کارکنانش توسط شرکت و براساس تعرفه های داخلی شرکت!!محاسبه و باز پرداخت می شوند. دوماً تاحالا هم که زیربار بخشنامه های دولت مبنی بر پرداخت 100% هزینه درمانی جانبازان نرفته (یعنی نسخ کارکنان جانبازش را هم مثل کارکنان عادی محاسبه و بعداز کسورات بازپرداخت می کند) در دوران گذشته که بیمه ایران مسئول بازپرداخت هزینه های درمانی ایثارگران بود، ما هم (ایثارگران شاغل) با همان دفترچه شرکت با مراجعه با دکترها و مراکزدرمانی و پزشکی و داروخانه ها و... که با بیمه ایران قرارداد همکاری داشتن و با دفترچه درمانی شرکت و با ارائه کدملی بدون هیچگونه پرداختی را متقبل نمی شدیم ولی اگه هم اجباراً به جایی و یا مرکز پزشکی و ...باری درمان مراجعه می کردیم، بعد از پرداخت هزینه ما با مراجعه به بیمه ایران و ارائه نسخ درمانی (با همان دفترچه درمانی شرکت) کل هزینه ها را بیمه ایران پرداخت می کرد.

  ولی الان بعداز این همه مدت که بیمه دی (بیمه آقایون!!!) تقبل بازپرداخت هزینه ها (اون هم علی رغم تاکید قانون مبنی بر 100%
رایگان بودن هزینه های درمانی خانواده های ایثارگران) را بر عهده گرفته که اولاً مراکزی که با بیمه دی قرارداد دارن فقط درمورد کسانی هست که دفترچه آنها صادره خود بنیاد باشد و کسانی مثل بنده که دفترچه درمانی غیر از دفترچه بنیاد را داریم، باید تماماً هزینه های درمانی خود را نقداًپرداخت و بعد از مراجعه به نمایندگی های بیمه دی(دردسرآفرین نه افتخارآفرین!!!) آن هم براساس تعرفه ای که فقط خودشان از مفاد آن باخبرند و بعد از چندماه به حساب هایی که اجباراً برای ایثارگران در بانک دی (بانک اقایون!!) باز کردند واریز می کنند!!!

 متاسفانه مسئولین بنیاد درشهرستان ما هم برای حل این مشکل به ما (حداقل به خود من) گفتند که بیمه دی روش کارش به این صورت است و فقط شما باید هزینه ها را خودتان نقداً پرداخت کنید و راهی دیگر وجود ندارد!!!!!!! الان ما دو راه داریم. اولاً باید دعا کنیم مریض نشیم!!! یا به همین روش کنار بیاییم!!!

من نمی دانم این مسئولینی که درشهرستان در بنیاد نشستن، اگه پیگیری، حل ویا لااقل این مشکلات را به مرکز انعکاس ندهند، پس برای چیه این دم و دستگاه بنیاد را اداره!!! می کنند؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بیمه دی فقط بفکر دست بسرکردن ارباب رجوع است ومن که خسته شدم از برکراسی دروغین برای گرفتن پول یک نسخه یک روز کاری علاف ومدارک جوربا جور تهیه انقدر کپی ومدارک ضمیمه میکنند که فکر میکنید میخواهمد سند منزل بزنند بعدش هم حساب بانکی ونهایت واریز میلغی از کل نسخه واقعا مسخره کردن ماست چرا کسی پیگیر نیست وهر روز سختگیرتر هم میشوند خوش به حال سهامدارانش شده از جانبازان میزنند ومیلیاردی میبرند
س واقعا بیمه دی حق جانبازان مطلوم را دارد می خورد وهیچ کس هم بان کاری ندارد و متاسفانه بنیاد هم هیچ نظارتی روی ان ندارد
دوستم من بیمه دی مال خوداقایون است!!! چطورانتظار دارین که برکارخودشون نظارت کنند!!!!!
بیمه دی واقعا دردسر افرین است
بیمه دی نه.. سرگردنه. از150000 تومن 105 تومن میدن. این قانونو کی درست کرده.. حتما حضرت ایتالعظمی شهیدی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi