شناسه خبر : 60167
شنبه 30 تير 1397 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولان دهه شصتی!

از بدو پیروزی انقلاب، دشمن ما را تحریم و در تنگناهای عجیب و غریب قرار داد اما به لطف ایستادگی و پافشاری مردم اتقلابی و اهدای فرزندان خود در راه آرمان های بزرگ انقلاب، استوار و مصمم بر همه مشکلات فائق آمدیم و دسیسه های دشمن را یکی پس از دیگری پشت سر نهادیم.

معلم جانباز - درود بر شهدا و  پیر مرادشان معمار کبیر اتقلاب، و سلام به محضر ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه ای؛ وصیت نامه شهدا چراغ روشن راه ماست و با اندکی تامل و تفکر می توانیم بفهمیم که آن عزیزان چه هدف های بزرگی داشتند تا جان شیرین خود را فدای باروری درخت تنومند انقلاب نمودند.

از بدو پیروزی انقلاب، دشمن ما را تحریم و در تنگناهای عجیب و غریب قرار داد اما به لطف ایستادگی و پافشاری مردم اتقلابی و اهدای فرزندان خود در راه آرمان های بزرگ انقلاب، استوار و مصمم بر همه مشکلات فائق آمدیم و دسیسه های دشمن را یکی پس از دیگری پشت سر نهادیم. در دهه 60 که هم درگیر جنگ، نا ارامی های داخلی، شیطنت منافقین و......بودیم با درایت مسئولین انقلابی که هدفی جز عبور از مشکلات و تثبیت نظام نداشتند، بسیار عالی عبور کردیم؛ علت آن هم تفکر انقلابی، ساده زیستی و تفکر بسیجی بود که از امام خود یاد گرفته بودند. هم در جنگ پیروز شدیم و هم یک وجب خاک ما اشغال نشد. اقتصاد ما تقریبا متعادل بود، تورم افسارگسیخته نبود، منافقین نهایت تلاش خود را کردند؛ از رودر رویی نظامی تا ستون پنجم شدن دشمن؛ اما همدلی مسئولین قوی تر از آن بود که خللی بر عزم آنها وارد شود. ملت هم ضمن دادن شهید و جانباز ومفقود الاثر، همچنان قوی و بدون دلهره، بصورت عادی زندگی می کردند.

اما دوستان عزیزم! چه چیزی غالب شد که آن تفکر ساده زیستی مسئولین، به ثروت اندوزی و رقابت های جناحی و غارت منابع انجامید. دشمن قلب تفکرات بسیجی و اندیشه ها را هدف قرار داد و کاری کرد که همان مسئول دهه شصتی ساده زیست، لیدر ثروت اندوزی و اطرافیانش سوداگر آلام مردم شدند. آن دسته از مسئولین دهه شصتی که گهگاهی فرزندانشان در خط چندم جبهه جنگ حضور می یافتند، امروز در خط اول اختلاس و چپاول ایستاده اند. مسئول دهه شصتی که یک پایش جبهه و پای دیگرش در جلسات مهم اقتصادی و کمک به کشور بود امروز یک پایش در اروپا و امریکا برای سرکشی از عزیزدردانه های خود و پای دیگرشان در جلسات باندی، جناحی، و فکر وذکرشان چاپیدن سفره نظام و افزودن ثروت زندگی اشرافی و......

آن مسئولان دهه شصتی کل هدفشان بهبود زندگی عامه مردم بود؛ اما همان مسئولان، امروز تمام فکرشان جناح دوستان و ثروت و چشم و همچشمی در آن سوی آب برای کسب قدرت و ثروت است. آیا وقت آن نرسیده اینان از خواب غفلت بیدار شوند و جلوی نفس اماره و شیطانی خود و دوستانشان را بگیرند؟! کمی هم به فکر مردم و سازماندهی اقتصادی وکوتاه کردن دست اطرافیان خود باشند. بخدا مردم ایران با مردمان تمام دنیا فرق می کنند؛ چرا که قدمت تاریخی این مردم بیش از 5000سال است؛ مردمی متمدن، فهیم، دوراندیش و حامی دولت ها؛ ولایتمداری و طالب شهادت و با فرهنگ غنی عاشورائی خیلی صبورند.

آنجاست که خواندن سرنوشت گذشتگان و دیکتاتورهای خودخواه لازم ضروریست بودن کسانی که خود را صاحب مملکت ودارای هزاران هکتار زمین مرغوب، کارخانه، ثروت، سیم و زر، اما در غربت جان دادند و یا می دهند که حتی کسی برایشان فاتحه ای هم نمی خواند. پس عزت و شکوه و جلال خود را در خدمت به این مردم بدانید که بزرگ بمانید و در قلب ها باشید. خدمت کردن به مردم یک نعمت یزرگ است که شامل حال هرکس نمی شود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi