شناسه خبر : 60168
شنبه 30 تير 1397 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۵ شهید در حمله رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت

۵ شهید در حمله رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت؛ یک نظامی صهیونیست به‌شدت زخمی شد.

حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به مراکز دیده‌بانی مقاومت در شرق نوار غزه ۵ شهید و چند زخمی به‌جا گذاشت.

تحولات فلسطین|5 شهید در حمله رژیم صهیونیستی به مواضع مقاومت؛ یک نظامی صهیونیست به شدت زخمی شد

در پی حملات توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به چندین مرکز دیده‌بانی مقاومت فلسطین در طول مرزهای شرقی نوار غزه، پنج شهروند فلسطینی به‌شهادت رسیدند و چند نفر نیز زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، توپخانه رژیم صهیونیستی چندین مرکز دیده‌بانی مقاومت فلسطین را در شمال، مرکز و جنوب نوار غزه هدف قرار داد.

با توجه به اینکه توپخانه رژیم صهیونیستی مستقیماً مرکز دیده‌بانی مقاومت را هدف قرار داده، اجساد شهدای این حمله تکه تکه شده است.

گفتنی است که این حمله رژیم صهیونیستی هنگام ورود شهروندان فلسطینی به منطقه برای مشارکت در راهپیمایی بازگشت صورت گرفته است.

عملیات انتقام‌جویانه مقاومت

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که یک نظامی این رژیم توسط تک‌تیراندازان فلسطینی در جنوب نوار غزه هدف قرار گرفته شد که جراحت وی خطرناک گزارش شده است.

آمادگی شهروندان فلسطینی برای راهپیمایی بازگشت

شهروندان غزه خود را برای برگزاری راهپیمایی بازگشت در مرزهای شرقی نوار غزه آماده کرده‌اند. راهپیمایی این جمعه با عنوان جمعه توطئه علیه حقوق آوارگان هرگز عملی نخواهد شد برگزار می‌شود.

کمیته ملی راهپیمایی بازگشت در بیانیه‌ای ضمن دعوت از شهروندان فلسطینی برای مشارکت در راهپیمایی امروز بر ادامه راهپیمایی‌های بازگشت تأکید کرد.

الازهر مصر قانون دولت یهود را محکوم کرد

الازهر مصر ضمن محکوم کردن تصویب قانون نژادپرستانه دولت یهود توسط پارلمان رژیم صهیونیستی، این تصمیم را ناشی از سیاست‌های نژادپرستانه و کینه‌توزانه اسرائیل دانست.

الازهر مصر تأکید کرد که این اقدامات باطل در ادامه تجاوزاتی صورت گرفته که ملت فلسطین با آن روبه‌رو است و این تجاوزها با وعده ننگین بالفور آغاز شده و سپس با تصمیم باطل دولت آمریکا درباره قدس، مسیر خطرناکی در پیش گرفته است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi