شناسه خبر : 60194
شنبه 13 مرداد 1397 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امان از شهریه های داده نشده!

اصغر ناظری - اینجانب جانباز 10 درصد جنگ تحمیلی دارای 5 فرزند (2 دختر و 3 پسر) که همگی در دانشگاه های استان، پیام نور و دانشگاه سماء مشغول به تحصیل هستند و پسر بزرگم هم که در دانشگاه آزاد تحصیل می کرد با توجه به اینکه 37 واحد درسی را پاس کرده بود، اما به علت مشکلات مالی و نداشتن شهریه مجبور به ترک تحصیل شد و به دلیل بیکاری رفت خدمتِ انجام وظیفه و حالا دو سال است که بیکار است. به تمامی ادارات، سازمان ها، مدیران و مسئولان مراجعه کردم چون پارتی نداشتم نشد.

 خودم ازدانشگاه علمی کاربردی فوق دیپلم گرفتم. بعد از مدتی بنیاد شهریه ما را تقبل نکرد و حالا بعد از چند سال مدرکم به علت ندادن شهریه در دانشگاه توقیف شده، من هم توانایی پرداخت شهریه را ندارم. هرچه به بنیاد جهت مساعدت رفتم، هیچ کمکی نکردند.

 در ضمن در استان ما اگر پارتی داشتی، تمامی کارهایت بدون هیچ مشکلی حل می شود ولی اگر پارتی نداشتی، کاری از پیش نمی بری. من بعد از ده سال به علت مشکلات روحی و روانی و ناراحتی اعصاب جهت ثبت نام کمیسیون پزشکی به بنیاد رفتم ولی با توجه به نامه رهبری بعد از اینکه 6 ماه منو سرگردان کردند و کمیسیون ها یکی پس از دیگری انجام شد، خبری نشد و وقتی اعتراض کردم مسئول پرونده ها، پرونده ام را پاره کرد و بعد از کتک زدن از اطاق بیرونم کردند! رفتم به مدیر کل شکایت کردم که مدیر کل اصلا" اعتنایی نکرد و با یک تلفن بدون اینکه طرف را احضار و یا برخوردی با او بکند، خیلی ساده و با بی خیالی از کنارش رد شد و این بر من خیلی سخت گذشت. به ناچار رفتم به حراست و قضیه را گفتم. دیدم از مدیر کل بدترند. چون اینها همه باهم هستند. هیچ قانونی نیست تا با ناعدالتی مسئولین برخورد کند؟ لذا از شما جهت رسیدگی به مشکلات و رساندن به گوش مسئولان تقدیر و تشکر می کنم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
حکایتهای واقعی و غصه های ایثارگران چهل ساله میشوند اما هیچکس حتی آنها که در رسانه ها تیتر میزنند و از ایثارگران حمایت کلیشه ای و تو خالی دارند جزو همین افراد هستند که غصه های ایثارگران را هر روز زیادتر کردند.
یکی نیست بگه چهل ساله از انواع پیچ و خمهای انقلاب با صبر انقلابی عبور کردیم و چهل سال با انواع درد و رنج و سختی کوله بار مقاومت و ایمان را کشیدیم اما هر مرتبه که نظام اسلامی به انقلابیون تحویل شد باز هم غربگرایان با خدعه و نیرنگ وارد شدند و حکومت را تسخیر کردند و این دور باطل همچنان ادامه دارد.
رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند دشمنان انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمیتوانند بکنند و تحریمها هیچگونه اثری ندارند و راهکارهای اقتصاد مقاومتی و اقتصاد درون زا را تبیین و به مسئولین ابلاغ کردند گرچه مسئولین راهکارها را تبدیل به قوانین مصوب کردند اما هیچوقت اجرا نشدند.
تا چه وقت باید نظاره گر سیاست بازی دو قطبی بین پلیس خوب و پلیس بد باشیم ؟ تا کی باید ناظر بر چپاول بیت المال و تضییع حقوق قانونی ایثارگران باشیم تا چپاولگران با حمایت کامل احزاب قانونی تشکیل دهند و نامزدها مردم را در انتخابات با وعده های پوچ و دروغ فریب بدهند و همچنان دور باطل برای دست به دست شدن حکومت اسلامی مردم را در فلاکت و مشکلات اقتصادی و معیشتی و انواع گرفتاری روزمره سرگرم و سرگردان کنند ؟
چهل سال گذشت اما هیچگونه تغییری در معیشت تنگ و سفره های خالی ایجاد نشده و همچنان تمام حقوق و درآمد ماهانه به اجاره خانه پرداخت و از اول ماه تا آخر با جیب خالی گذران کنیم. چهل سال میگویند مردم مستضعف تحت پوشش بهزیستی هستند و هر سال هزاران خانواده خود کفا میشوند اما همچنان آمار مستضعفان بیشتر میشود.
کشور ایران دارای ثروتهای هنگفت و سرمایه های نجومی است که طمع کاران دنیا را وسوسه میکند اما طی چهل سال گذشته تمام ثروت کشور فقط در جیب عده ای انگشت شمار و غرب نشین انبار شده و از بهبود شرایط زندگی و رضایت ایثارگرانی که جان و مال و جوانی را فدای حفظ و نگهداری انقلاب اسلامی کردند خبری نیست.
واقعا این دور باطل تا چه وقت میخواهد ادامه داشته باشد در حالیکه مردم بخوبی غارتگران و چپاولگران را در پستهای حساس دیده و اطلاع دارند اما همیشه تحریم و جنگ و کسری بودجه و غیره را مقصر کمبودها و شرایط فلاکت ایثارگران معرفی کردند؟ کدام داور قرار است سوت پایان سیاست بازی با ایثارگران را به صدا درآورد؟
عجب صبری خدا دارد، اگر من جای او بودم. . . . . . . . .
دوست عزیزاشتباه شما این است که از دزد میخواستید به شاه دزد شکایت کنید .شما فکر میکنید اینهمه نارضایتی ملت وعصبانیتشان از چیست؟همه وهمه از ناعدالتی وپارتی بازی است که از زمان شاه هم بدتر وعلنی تر شده است اونموقع شما دنبال پارتی میگشتید تا حقی رو از کسی یا اداره ایی بنفع خودتان ضایع کنید ولی الان باید دنبال پارتی باشید تا بتوانید حق خودتان را بگیرید واین در مملکت اسلامی یعنی فاجعه
مشت نمونه خروار
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi