شناسه خبر : 60196
یکشنبه 31 تير 1397 , 09:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکیل جلسه ویژه مشکلات دارویی جانبازان

نایب رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس با اعلام اینکه، فراکسیون با حساسیت، مشکلات و مسایل جانبازان و ایثارگران را دنبال می کند، گفت: از آنجایی که تحریم های اعمال شده احتمال دارد بخشی از حوزه درمانی کشور را تحت تاثیر قرار دهد به همین خاطر در اولین فرصت بعد از تعطیلات مجلس در فراکسیون ایثارگران مجلس جلسه ویژه خصوص خواهیم داشت تا شرایط مختلف را مورد بررسی قرار دهیم.
 

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا ایثارگران و جانبازان کشور را سرمایه های ملی خواند و تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که تا حد ممکن به کشور ما ضربه وارد کنند اما با توجه به برنامه ریزی ها و هماهنگی هایی که بین دولت و مجلس وجود دارد تلاش می شود تا وضعیت درمانی جانبازان و ایثارگران با مشکلی مواجه نشود.

فراکسیون، جلسه ویژه ای به مشکلات دارویی جانبازان اختصاص می دهد

این نماینده مجلس ضمن درخواست مقابله با مشکلات دارویی و درمانی از سوی دولت اذعان کرد: نیاز است دولت به شکل جدی اقدام به تدوین برنامه هایی کند که جامعه از گزند مشکلات مصون بماند. در این راستا مجلس هم همکاری های لازم را با دولت خواهد کرد و از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

در همین رابطه عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن حمایت از جلسه احتمالی فراکسیون ایثارگران مجلس در خصوص مشکلات احتمالی ایثارگران در حوزه دارو به خبرنگار حیات گفت: این جلسه می‌تواند کمک بسیاری به رفع مشکلات احتمالی در آینده داشته باشد و ما از این موضوع استقبال می‌کنیم.

منیع:حیات

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi