شناسه خبر : 60201
یکشنبه 31 تير 1397 , 12:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرلشکر باقری اعلام کرد:

کارت شناسایی برای رزمندگان دفاع مقدس صادر می شود

همه ابعاد موضوع در آن دیده شده است، ابعاد مادی رسیدگی به رزمندگان بخش کوچکی از ابعادی است که در این سند قید شده است اما روح حاکم بر این سند ارتقای منزلت و شان رزمندگی است.

جزئیاتی از صدور کارت رزمندگی دوران دفاع مقدس+عکس

سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در حاشیه جلسه شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت‌رسانی به رزمندگان در جمع خبرنگاران  در خصوص جزئیات این سند گفت:در این جلسه در مورد شکل کارت خدمت رسانی به رزمندگان و‌ نهاد صادر کننده صحبت شد و قرار شد ظرف یک ماه آینده این موضوع  قطعی و اجرایی شود.

وی افزود: در این جلسه همچنین کارگروه برنامه و‌بودجه به این گروه اضافه شد تا  در رابطه با بودجه ای که این برنامه لازم دارد، تصمیمات لازم را اخذ کند و سازمان برنامه و بودجه نیز موظف شد تا  پشتیبانی لازم از این برنامه را اتخاذ کند تا در لوایح بودجه سالیانه بودجه لازم این برنامه تخصیص یابد.

سرلشکر باقری ادامه داد: تصمیم دیگری که در این جلسه گرفته شد این بود که رسیدگی به جانبازان زیر 25 درصد از ابتدای سال 98  به بنیاد شهید واگذار شود.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: درباه اشتغال هم قرار شد تا میزان 25 درصد از سهیمه اشتغال دستگاه ها به خانواده شهدا و 5 درصد به رزمندگان اختصاص یابد و قرار شد تا سازمان امور اداری و استخدامی ساز و کار لازم را برای اجرای این موضوع تهیه کرده و گزارشی از اقدامات 5 سال گذشته در مورد اشتغال رزمندگان ارائه دهد. همچنین  در مورد مسئله مهارت آموزی به ایثارگران قرار شد، تا سهمیه مناسبی به این جامعه هدف ارائه شود. نهایتا در مورد تسهیلات بانکی هم قرار شد تا کارگروهی تخصیص تسعیلات بانکی به رزمندگان را بررسی کرده و در  نیمه دوم ماه اجرایی کند.

سرلشکر باقری همچنین اظهار کرد: ساز و کار و نحوه اعطای کارت ایثارگری رزمندگان به زودی مشخص خواهد شد.

گفتنی است که جلسه شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت‌رسانی به رزمندگان صبح امروز یکشنبه 31 تیر97 با حضور سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای  مسلح، سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه، سردار غلامحسین غیب‌پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد.

در این جلسه از سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان و کارت رزمندگی رونمایی شد.

به گفته سردار باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح "این سند بسیار جامعی است که در سال‌های گذشته تدوین شده و در سال 94 به تصویب هیئت وزیران رسیده و همه ابعاد موضوع در آن دیده شده است. ابعاد مادی رسیدگی به رزمندگان بخش کوچکی از ابعادی است که در این سند قید شده است اما روح حاکم بر این سند ارتقای منزلت و شان رزمندگی است. آن کسی که به صورت داوطلبانه وارد جبهه‌ها شد و از جان خود برای دفاع از میهن، دین و مردمش گذشت، بر همگان است که به آن فرد رسیدگی کنند."

منبع: تسنیم

اینستاگرام
نوش دارویی که بعد از مرگ سهراب آمدی بی وفا حالا که من افتاده ام از پاچرا

...

میگفتیداین سخنان از چند سال پیش است که بدانیم .

زیرا رزمندگان و جانبازان بالاخص ۵% دفاع مقدس ؛

۳۰ سال است که حقوق ندارند و فقیرند .

البته برای تامین امنیت نجومی بگیران ،

گه گاهی یک سهمیه دانشگاه را می گویند ؟!

بچه جنگ و ۷۰ ساله :

و سهمیه کنکور .

با گشنگی چه کند ؟!

یعنی هر چی زرنگیه :

گذاشتن واسه سرکاری رزمندگان جبهه و جنگ و جانبازان ؟!

ولی آمریکا را چیکار می کنند .

آمریکا دیده که با بچه های جبهه چیکار کردید ؟!

به حمایت از رزمندگان و جانبازان :

علیه ایران اعلان جنگ کرده است ؟!

...
برای چندهزارمین باروعده شنیدیم وقبول کردیم!!؟اماامیدواریم اینهم مثل برنامه های متعددسالهای گذشته درحدشعارنباشدالبته ماهادیگربه قولهای بی عمل مسئولین عادت کردیم درواقع بس که دروغ شنیدیم دیگرناامید شدیم ومنتظرصاحب اصلی مان حضرت ولی عصر(عج)هستیم تابیایندوبین مظلوم وظالم حکم کنندامااینکه اینهاازدروغ گفتن خسته نمیشوندازعجایب روزگاره-اللهم عجل لولیک الفرج»آمین«
رزمندگان اسلام سالهاست که مظلوم واقع شده و به کناری رانده شده اند و پس از بالغ سی سال تحمل مظلومیت به حرمت خون شهیدان و اینکه آرمان فراموش شده آنها احیا شود..که روز بروز آن هم به حاشیه رفت و مسئولانی نااهل سکاندار کشور شده اند.
و ای کاش رنج ۲۵ سال رزمندگان!! و خون دل خوردان آنها جبران شود.
کارت شناسایی!! وام بانکی با سود؟؟ انچنانی؟؟

..........
در پناه خداوند باشید سرداران ایران
سلام احتمالا دوباره بوی باروت جنگ می اید که دوباره به فکر رزمندگان افتاده اند واقعیت این است که در این جلسه نیم بند ابی برای رزمندگان وجانبازان زیر بیست وپنج درصدی که زیر انبوه مشکلات قامت انان خم شده است ابی گرم نمی شود وتا یک دهه اینده انان در سیاست بازیهای جامعه گم ومحو شده وبه تاریخ وقصه ها خواهند پیوست
سلام علیکم...دست شماهادردنکنه***امابه زیردستان دستوربدهیدطلبکارانه برخوردنکنندوهرآنچه قانون ابلاغ کرده،،،اجراکنند!بدون کم وکاست*وایٹارگرانه درخدمت ایٹارگران واقعی باشند...و..........
زير ٢٥درصدها مظلوم مانه درد ميكشند وغريبانه ميميرند نه ميشود جانبازش دانست ونه ميشود ايثارگر همه قوانين قانونگذار كلمه ناعادلانه زير ٢٥درصد همجون تير خلاصي بود كه قلب اين عزيزان را نشانه ميرفت اما عزيزان مسىول وجناب سردار غيور باقري محترم الان هم كه بفكر اين عزيزان افتادهاي جاي تشكر دارد ولي بزركوار كمي ديرتر شده اميد است مزه قدر داني مسىولين نظام را بعد سي سال عينا مشهود باشد ودر اخرهاي حيات حداقل نوه ها بدانند اين امراض ونحيف شدنها و،،،،،، علتش جه بوده شايد نزد نزديكان خود مورد تكريم واقع بشوند به عنوان يك قهرمان داوطلب جنك رفته جناب باقري عزيزم همين قشر جانبازان وخانواده هايشان بركه از بركه هاي بيمه كشورند كيست كه نداند جانبازان فداىيان رهبري وملت ايران بودند وتمام هستي خود را دادند ودر اوج جواني عارفانه دنبال شهادت دويدند وهمجنان ولاىي ماندن ودر تنكناهاي مختلف كشور ستوني از غيرت وعزت در برابر بدخواهان شدند تنها كساني كه مورد بي مهري مسىولين هم قرار كرفتند همين زير ٢٥درصدها شدند كه اكر قريب به اتفاقاين عزيزان مورد معاينه مجدد وبا وجدان بزشكي بازنگري شوند شايد كه جه عرض كنم تقريبا همه عزيزان امروز با كهولت سن بالاي ٢٥درصد هستند بدرود
بیچاره جانبازان زیر25%
بنیاد به بهانه اینکه اکثریت این جانبازان از سوی اجا و ناجا اعزام شده اند، بسیاری از خدمات را ارائه نمی دهد و پرداخت حداقل حقوق معسرین را وظیفه ساتا و ارتش می داند .
ارتش و ساتا ونیروهای مسلح هم چون جانباز هستند این وظیفه را به عهده بنیاد می پندارد! و برای حمایت های حداقلی ، دهها شرط و شروط دارد
بیچاره جانبازان زیر25% ، که با وجود دهها ماه رزمندگی ، نه از قانون حمایت رزمنده ها بهره مند هستند و نه از حمایت های بنیاد .
تا سال 98 هم لابد تصمیم می گیرند تا زمان شهادت این دلاوران گمنام ، قانون معطل بماند!
کاش مسئولین کار امروز را به فردا موکول نکنند .
مگر در زمان جنگ این عزیزان برای جنگیدن و دفاع از وطن لحظه ای درنگ کردند؟
چرا حمایت از جانبازان زیر25% سی سال باید مغفول بماند؟
وبرخی ایثارگرنماهای جبهه ندیده، همچو پلنگ چنگالهایشان را تیز کنند و از قوانین نا متعارف ایثارگران های و های بهره مند شوند .
گرچه میدانم همه میدانند ولی نمیخواهند باورکنند ودراین بلو شو هرکس بفکر بستن بارخودشه واقایان ازپول بیت المال وهزاران خزانه معلوم ونامعلوم درچندین بانک خارجی حساب میلیون دلاری دارند وهمه این خیانتها دلیلش مدیران نالایقی است که روابطی وسفارشی مدیر شده اند نه بخاطر سوادولیاقت وتخصص. وبه دلیل گرسنه بودن چشم ودل به راحتی میتوان انهارادورزدیا خرید .فقط مادلسوزان وطن ومردم وجوانان پاک ارزو داریم .خداوند دادگرفردی ایراندوست را بفرستدتااین مدیران نالایق راریشه کن کند ومملکت مارادوباره بسازد وماایثارگران دیروز وگرفتاران معشیت امروز شاهد دوباره ایرانی ابادومردمی شادوسالم باشیم
در همه کشورهایی که سابقه جنگ داشته اند به رزمنده های بالای سه ماه حضور درجبهه خدمات ارائه می شود، ولی در کشور ما به دلیل صبوری و بی توقعی رزمنده ها از یک سو و بی انصافی بسیار از مسئولین، رزمندگان که مهمترین عاملین پیروزی در جنگ هشت ساله هستند هنوز حتی یک دفترچه درمان برای ترمیم زخمهایشان ندارند !
آیا این عدالت است ؟
اخیرا در مجلس موضوع ممنوعیت بکار گیری بازنشسته ها مورد بررسی مجدد قرار می گیرد و عجیب انکه در پیشنهاد رزمنده ها باز هم کنار گذاشته شده اند و سپس جانبازان بالای 50% در همان سی سال سابقه خدمت نیز نصف ساعت می توانستند شاغل باشند مجلس تشخیص داده مادام العمر مشغول بکار شوند ؟!
سلام ، با تشکر و قدردانی از زییس محترم ستاد مشترک که به وصیت نامه امام راحل (ره) و شهیدان دین و میهن و آرمانهای انقلاب اسلامی بویژه خواست قلبی رهبر معظم انقلاب احترام گذاشتند و اقدام شایسته بعمل آوردند خبر خوشحال کننده ای است که مسئولان بعد از سالها بیاد رزمندگان محروم و فراموش شده افتادند که اغلب از سربازان ارتش هستند زیرا سربازان سپاه تا حدودی تحت پوشش بودند گرچه این حرکت باعث برخی شایعات است که لابد جنگی در پیش است اما در هر صورت حرکت لازم و ضروری است تا از رزمندگان گمنام تقدیر و تجلیل شود.
نکته قابل توجه جانبازانی هستند که پس از سالها هنوز مستاجر و فاقد خودرو و دارای مشکلات درمانی و تامین هزینه داروهای خارجی و فرزندانی بیکار یا پشت کنکور و منتظر پایان خدمت و سایر مشکلاتی میباشند که در قانون پیش بینی و بودجه لازم تامین و تخصیص شده اما آیین نامه اجرایی طوری تنظیم شده که جانبازان از کلیه حقوق قانونی محروم ماندند لذا از مقامات عالی نظامی بعنوان اولیای ایثارگران تقاضا داریم نسبت به بررسی و رسیدگی به وضعیت آیین نامه های دست و پا گیر و موانع دست ساز اقدام عاجل مبذول فرمایند تا جانبازان محترم و آبرومند و مایوس بتوانند از تسهیلات و امتیازات قانونی بخصوص موانع کمیسیون پزشکی نزاجا برای برقراری حقوق وظیفه و از کار افتادگی همچنین توجه مسئولان ذیربط بطور کامل بهره مند شوند.
ایکاش مسئولیت و بودجه نجومی خدمت رسانی به ایثارگران و بنگاههای اقتصادی از بنیاد و دولت به ستاد مشترک که قیم و اولیای حقیقی ایثارگران و دارای امکانات بالفعل است منتقل شود زیرا بنیاد و دولت علیرغم بودجه ها و قوانین لازم در خدمت رسانی به ایثارگران کاملا رفوزه و اکثریت ایثارگران ناراضی و شاکی هستند.
با سلام ، تنها تکیه کاه رزمندگان 8 سال دفاع مقدس " سند راهبردی به رزمندگان " است که سالها پیش بتصویب رسیده اما اجرایی نگردیده است
حال که پس از سالها این سند در حال پیگیری میباشد ، باز هم جای شکری باقیست که در این زمانه ستادی بفکر ما " رزمندگان " افتاده است
a alipoor:
فاش نیور.
بنیادشهید وکسانیکه دررساندن پیغامهام به بالادستیهاقصوربخرخ دادیدبترسیدازآه مظلومیکه حافظ قرآن است ومیتواندبه
حافظی قرآنیش ببالد وشک ندارد که آهش دامنتان را خواهدگرفت آخر ثابت شده برام گوش کنید..روزیکه حمیدبرای کمک به شهریه خواهرش وشرایط روحی جسمی بنده تصمیم گرفت ازادامه فوق لیسانسی منصرف مغازه بقالی اجاره کندحوالی آنجا شخصیکه مغازه دار داربودوراضی نبود دورو برش بقالی باشه بادو نفرازهمسایه هاهمدست وباتهمتهای ناروا صاحب مغازه را مجبور کردن تااجاره نامه را فسخ کند درحالی پسربیچاره ام مریض احوال 3روز بود آنجارا نظافت کرده بودوازچندناحیه دستاش جراحت برداشته بودهمان شب خانه هرچه کردم خوابم نبردچون باتوجه به شرایط روحی ناشی ازجنگ خانمانسوز این موضوع آن
را مضاعف مینمود ازرختخواب بلندشدم دورکعت نمازبجاآوردم باخدایم بگومگوکردم...گفتم خدایا قرارنیست صبربنده ات هم مثل خودت زیادباشه من حقیرچطوراین تهمت را تحمل کنم؟اگربخاطرحافظ بودنم ذره ای برات ارزش دارم مجرمین را بسزاشان برسان اشکریزان خوابم برددرحالی که قرآن دستم بود نزدیکای اذان بیدارشده و2رکعت بجاآورده وگفتم خدایا اگربخواهم باتو سخن گویم 09راهش نمازاست اما توبا قرآنت بامن سخن گوی بانیت قرآن رابازکردم هروقت این رابیادمیاورم موبتنم سیخ میشه ..سوره نورآیه11 آمدخداوندفرمودپیامبرکسانیکه آن تهمت ناروا را....موضوع راگرفتم وهرسه آنهادرکمترین زمان بسزاشان رسیدندحال بنیادعزیز خوب میدانید که حداقل آسیبی که درسال63 ازبمباران پادگان ابوذربا 36هواپیمای دشمن سوای سندبیمارستانی ارتش مبنی برپذیرش مجروحیت آ رسیده آسیب روحی حاصل ازانفجارهاست ..حال بنظرشما این اسناد با احراز پزشکان کمسیون ارتش ..کمسیون عالی ارتش ..وکمسیون120 ارتش ارزش حداقل 5درصد رانداشت که که آخرعمری پیش خانواده بیش ازاین شرمسارنباشم؟چرادوباره پرونده ام راکه پس از35سال بخاطربچه هام یکسال دنبالش دویدم دوباره به کمسیون مشترک ارجاع دادید.آیا ندانستید35 سال خانواده ام بدبختی کشیدندحداقل ازاعصاب خرابم.؟وواقعا ارزش آنرا نداشت ؟افسردگی سرافکندگی پیش خانواده تاکی

رزمنده درجبهه 26 ماه باشه اعصاب روان حداقل نباشه؟حال چشم تنگی تاچه حدکه که حتی باوجود سند پذیرش بیمارستان مبنی برمجروحیت و35سال زجرخانواده وباوجود تاییدجانبازی 3مرحله ای ارتش مستحق دریافت حداقل 5درصدازبنیادنباشه وجواب سربالا بشنود؟وای بر...
a alipoor:
فاش نیوز...
من ماندم و این مغازه!


علیرضا صفرعلیپور- 35 سال تمام با تالمات روحی جسمی جنگ خانمانسوز سوختیم و ساختیم. ذره ای نه تنها ذره ای عزت ندیدیم! حتی پیش خانواده سرافکنده گشتیم. هرچه تلاش کردم برای انتقال دخترم به در بسته خوردم لکن چون شرط مهمانی پرداخت شهریه بود، تنها پسرم حمید از ادامه فوق منصرف شده، مغازه بقالی اجاره کرد تا به تنها خواهرش باتوجه به شرایط خانواده کمک کنه.............
پس آیین نامه بندالف ماده87 اجرایی شد ...دروغ پشت دروغ
بهانه اجرانشدن بندالف ماده87 نبود اعتبارمالی بجهت بارمالی بوده ...بیمه کردن رزمندگان که بارجانی بجان خریدندمگرخیلی خرج داشت
واویلا آقای باقری چقدر تسهیلات بالایی در نظر گرفتید؟!! غافلگیرمون کردید داداش. چقدر تو دست و دل بازی. آقا جان شما رزمندگان را برای هیشه از یاد برده اید چرا شو راه انداخته اید؟
دروغ است مانیازبه کارت شناسایی نداریم نیازبه حمایت داریم کمیسیون ماده 16حمایت نمی کند دیوان عدالت حمایت نمی کند بس کنید بابا
سلام بدانید اگر قدمی برای رزمندگان بردارید دعای خانواده این عزیزان مظلوم پشت سرتان میباشد
این همه سال کجا بودید وما جانبازان را فراموش کرده بودید چی شد الان باز به فکر ما افتادید ۳۰ سال با دردمان زجر کشیدیم ولی شما فقط و فقط مثل زالو خون مردم وکشور رو مکیدید خدا لعنتتان کند این را به عنوان یک رزمنده و جانباز که از ۱۳ سالگی تا ۲۰ سالگی جنگیده میگویم باز کم آورده آید وباز میخواهید من ومارو خر کنید بی وجدان ها دوزد ها اختلاسگرها دروغگوها دشمنان وطن از ما استفاده کردید از خون همرزمانم استفاده کردید ؤبارها وبارها از عکسهای دوران بچگی من وما که در جبهه گرفته بودید پدر بیلبوردهای استفاده کردیم دریق از اینکه حالی از ما بپرسید حالا چه شده باز دست به دامان جوانان قدیم وپیرمرد های الان افتادید چه شده ای بیخردان وطن فروشان چه شده ما دیگر جانی برایمان نماده چه شده واقعاً اینهایی رو که نوشتم همه میبینن یا اینکه پاکش می‌کنی ای بی وجدانها
تا الآن کجابودید بعد از ۳۰ سال کجا بودید
دكتتتتتر سرداااااار عزيز همين الان هم امور جانبازان زير 25 درصد توسط بنياد شهيد انجام ميگيرد كجاي كاري برادر يعني اينقدر از كشور بيخبري !!!؟؟؟
به این میگن نشخوار
چرابرای جانبازان زیر 25 درصاد کارت شناسایی صادر نمی کنند
باسلام سردار این حرفها من که زیاد شنیدم هیچ کاری نمیشه کرد ماکه چندین سال خدمت کردیم اندازه ی پرونده الکی که درست کردن وجانباز شدن نمیشه مطمئن باش این هم یک شعار بیش نیست
احتمالا منظورش جانبازان ارتشه
دوسال باتکمیل پرونده برای کمک هزینه به رزمندگان معسر بالای 6ماه حضور در جبهه هنوز این ماه اون ماه میکنند. این در شان کسی که با یک فرمان تلویزیونی امام و رهبر خود به جبهه رفته .نیست . یا نباید مصوب میشد.سر زبانها نمیافتاد.حالا که شد.این همه شکنجه روحی روانی درحکومت اسلامی حق مان نیست. نمیدانم شاید این دفعه فرجی بشه
با تشکراز همه عزیزانی که درتهیه وتصویب طرح جامع خدمات رسانی به ایثارگران تلاش وپیگیری کردند امیدوارم که مصوبات اخیراجرایی شود ورزمندگان هشت دفاع مقدس نیز ازگردونه خدمت رسانی خارج نشوند
گوشمان از این حرفها پر است -------------- وای به حال ما جانبازان ==== فقط سردارمان ابالفضل به فریادمان برسد .
تکلیف احرازشدگان نیروهای مسلح رامشخص کن بقیه پیشکش
لعنت خداوند برشمامسئولین دروغگو واختلاس گر ودزدبنده با۴۲ماه رزمندگی هیچ کمک معیشتی برقرارنشدبه کجاشکایت ببریم خداحق مارزمندگان معسرروازتون بگیره
سال 94 تصویب شده الان هم نزدیک نیمه 97 ،سه سال گذشت بجز چند تا گردهمایی بی خاصیت وفرمایشی چه نتیجه وتاثیر وبهره و نفعی برای رزمندگان داشت ،واقعا خجالت بکشید وشرم کنید سالیان سال هست که تمام اقشار وگروهها وکارمندان هرساله افزایش حقوق داشتن الا رزمندکان مظلوم وبی صاحب که هنوز مبلغ بخورونمیر 600 تومن سالهای پیشین را میدهند در حالیکه همین یکی دوماهه ارزشش به نصف رسید حالا سالیان قبل هم بماند ورویش ،بهزیستی وکمیته امداد سال پیش وامسال سه برابر شد ودیگر کارمندان افزایش منظم هرساله انوقت رزمندگان سالیان مدیدی هست که نه تنها یک ریال افزایش نداشته بلکه با بی ارزش شدن روزانه پول ملی این مختصر عملا در حال اب شدن وبه صفر رسیدن است واقایان فقط بلدن شیک وبا کلاس پشت میزهای مجلل نشسته وادای بررسی و تصمیم گیری را در اورند ولی در واقعیت هیچ عزم و نیت صادقانه و خیرخواهانه را نداشته وندارند ،پس چه فایده از این سند بزک کرده با اینهمه بند وتبصره و بخش وغیره بقولی سنک بزرگ علامت نزدن است شما لازم نیست اینهمه صغری کبری بچینید همان مصوبه سالهای پیشین مجلس را که اختصاص حداقل دریافتی حقوق کشوری برای رزمندکان هست را اجرایی کنید خیلی هنر کردید بقیه ش پیشکش نخواستیم
از بس دروغ از اینان شنیدیم دیگه باور نمیکنیم.این هم مثل کسر خدمت فرزندان ایثارگران به دست فراموشی سپرده میشود
ادارات که مصوبات برنامه ششم در مورد رزمندگان اجرا نکرده اند می گویند به ما چیزی ابلاغ نشده به عنوان مثال یک مقطع تحصیلی بالاتر و....... لا اقل در جلسات و مجلس که تصویب می کنید به دنبال اجرای آن در ادارات هم باشید مخصوصا انرژی اتمی و......
باسلام 3روز رفته بودم به دیدن یکی از این حضرات ایشون حتی افتخار این ندادند که بنده ببیند تا که حرفهامو گوش بدن من از جبهه رفتنم پشیمانم خیلی
غیرت ما رزمندگان از رانندگان خیلی کمتره اونها برای احقاق حق خودشان تحسن می کنند دراین سالها این جماعت رزمنده یک بار نیامدند جمع نشدند بگن ما هم امتیاز می خواهیم وحقمان است مگر رزمندگان جنگ را ادره نکردند چی شده الان هیچ احوالی از این قشر نمی پرسه من که دارم بازنشست میشم اعصاب ندارم به هر واکنشی از کوره در میرم این نتایج جنگ است لعنت بر مسولان ضد رزمنده !!!
باسلام من جانباز احراز شده هستم که هنوز بنیاد هیچ کاری برایمان انجام نداده از روی ناچاری ونداشتن کار مجبور هستم در خیا بانها جلو چشم زن وفرزندم زوباله گردی کنم شاید ضایهات پلا ستیک کهنه یا آهن کهنه پیدا شود تا با فروش آن دارو ی اعصاب بخرم باز می گویدرزمندگان بخدا شما دیگر رویتان می شود در صورت ما نگا ه کنید چیز هم نمی گویم مگذارم تا ملت خودشان قضاوت کنند
جناب رزمنده
ما صنفی ونونی وپولی رزمنده نشدیم ارزش کارمارا خدا می داند این بندگان ضعیف خدا که ارزش کاررزمندگان را نمی دانند توانایی جبرانش را هم ندارند مابهتره از خدا اجرومزد آن روزها را بخواهیم وتنها دست خودرابه سوی او دراز کنیم
فقط کسانی که خیلی با بنیاد و جانبازان سرو کاری ندارند بدانند که خانواده جانبازان بالای 25/میتوانند مثلاً دانشگاه آزاد درس بخوانند ولی خود جانباز 20/نمی تواند اره اشتباه متوجه نشدی یعنی منی که نزدیک به چهار یا پنج عملیات شرکت کرده‌ام و بیست درصدی اعصاب و روان دارم کمتر از فرزندان و همسر جانباز 25/برای بنیاد ارزش دارم و دیگر هیچ
تورا بخدا برید همه پرونده جانبازان که در صد گرفتند ببینید چقدر ازاین درصد واقعی دارند چرا چرا اینقدر حق واقعی کسی که در جبهه خدمت کرده ضایع شده از گناه نمیترسی ازخدا نمیترسی
4سال خدمت هیچی تعلق نمیگیره
3روز خدمت یک ترکش 25%جانبازی باحقوق کامل
سلام وخسته نباشی وعرض ادب اینجانب از قروه کردستان از اوایل 1359 تا 1367 در بسیج سپاه در اکثر عملیات های داخلی وخارجی حضور پر رنگی داشته ام ولی متاسفانه الان برای اینجانب 50 ماه جبهه در نظر گرفتن مثل 6 ماهه ها پولی به ما میدهند امیدوارم در این مورد محض رضای خدا کاری بکنید که اینجانب به حقوق خودم برسم انشاالله 5491
با درود و سپاس بیکران به مقام عظمای ولایت و رهبری
و با درود و سپاس بیکران به رییس ستاد کل نیروهای مسلح سردار باقری از اینکه سند راهبردی خدمات رسانی به رزمندگان و ایثار گران را پیرو دستور مقام معظم ولایت را ایجاد نودید جای سپاسگزاری دارد ولی هنوز در خیلی از وزارت خانه ها خیلی بخشنامه های ایثارگران یا اجرایی نشده است یا اگر هم اجرا شده است ناقص اجرا شده است دست هایی در در این وزارت خانه ها میباشد که به دنبال سر کوب فرهنگ ایثار و شهادت میباشند یکی از این وزارت خانه ها وزارت نفت میباشد آنهم اجرا نکردن بخشنامه 2727 مصوبه سال 1372 مجلس و شورای نگهبان و هیت دولت و حتی مصوبه هییت مدیره نفت که متاسفانه هنوز و تا کنون اجرا نشده است پرسنل رسمی مامور از طرف وزارت نفت در پتروشیمی فارابی در منطقه ویژه اقتصادی بندر ماهشهریکی از این زیر
مجموعه های وزارت نفت میباشد که بخشنامه 2727 در آن اجرا نشده است و حتی در واگذاری به بخش خصوصی سهام اندکی و بسیار ناچیزی به پرسنل واگذار شد و در این بین ایثارگران نیز هیچگونه امتیازی نداشتند لطفا به داد پرسنل فارابی برسید چه دست هایی در بالا در کار است جهت خیانت
این همه میگن کو گوش شنواهمه اقایان به فکر خارج رفتن خود وفرزندانشان هستن به فکر حقوق نجومی هستن و....... تفکر کنید از دزدها ایا یک کدامشان خط شکن ۸سال دفاع بودن شمادرجات انچنانی خودتان رادارین حقوق ومزایا دارین پشت بلند گو حرف قشنگ برای رزمندگان میزنین اما اقایان خودتان هم به حرفهای اعتقادی ندارین اگر میداشتین خیلی سخت میاستادین وازرزمندگانی که نه بیمه نه مزایا نه درجه و...... دفاع مکردین ۴۶ماه حضوردردفاع
باسلام چرااینقدرکمک وپاداش وعیدی وهرسال صدیادویست تومان اضاف میکند به کمک معیشت رزمندگان مانمیدانیم این همه حقوق وباداش چکارش بکنیم .باباشمابعدازاینهمه ازتصمیمهای .هنوز گیر هستین که باید این بچه بسیجی ها راسرکارشان چه جوری بگذار یم. بخدااین حق مان نیست ماهم زن وبچه ونوونتیجه داریم .من بالای 50 سال دانشگاه و... میخواهم چکاربابا مادفترچه بیمه وحقوق درست میخواهیم
ما ز یاران چشم یاری داشتیم خود غلط بود انچه می پنداشتیم ما رزمندگان منظر نتیجه تصمیمگیران هستیم .
با سلام ودعا برای فرج اقا امام زمان.وضعیت تاسف بار معیشتی رفاهی ایثارگران یک شبه به وجود نیامده بلکه نتیجه عمل کرد بنیاد به عنوان نهادی انقلابی. است که اگه درست عمل میشد امروز این مشکلات لااقل کمتر بود.نهادی که باید درکناراین قشر وخانواده انان میبوداحساس میشود در نقطه مقابل انان است .ازسالها قبل هر وقت طرح،برنامه ویا قانونی با دلسوزی وزحمت قشر معدودی به تصویب میرسیدهمین نهادبه عناوینی همچون بارمالی،ودیگر بهانه های واهی کم کاری وناکارامدی خودشان رو لا پوشانی کرده اند.جای تعجب است که گاهی بنیاد با تبلیغات قضاوتهایی رو در جامعه به وجود اورده که حتی خاواده های تحت پوشش هم تعجب میکنند.ازقدیم گفته اند کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من .سالها این قشرخون دل خوردحفظ ابروکرد .وعده شنیدندوشرشان رابرای حفظ ظاهر تکان دادند.اونقدرکه خیلی از اقشار جامعه باور دارند همه ی اونچه شنیده اند درست است.اما شنیدن کی بود مانند دیدن.به نظرم امروز لازم است با انتشار واقعیات کمکی باییم باشیم برای همه اونهایی که تمام سعی وتلاششان رو برای بهبود زندگی همه ی مردم میکنند.بهتر است به دور ازجنجال سازی ،اتهام زنی و....دیگر مسایل که بعضا به دنبال گرفتن ماهی از اب گل الودند با انتشار واقعیات.حقوقی که بنیاد الان پرداخت میکند حد اقل حقوق ودستمزد است.بنیاد جز دفتر چه بیمه کمک هزینه دیگری نمیدهد .بنیا د از زیر بار خیلی از مطالبات به طرق مختلف درمیره.اقایان با این حقوق فقط زنده ایم زندگی نمیکنیم.برای ظهو روفرج اقاصلوات
سلام بنده یک رزمنده رو میشناسم که متاسفانه با۳۶ ماه خدمت در زمان جنگ تحمیلی هیچ حقوقی به ایشان تعلق نگرفته
این وعده های توو خالی و آبکی رو بس دادید و رزمندگان را ظلم و جفا کردید وقتی به امثال من که در خیبر شیمیایی شدم و بالای 35 ماه جبهه داشتم دیناری حمایت نکردید
بند از دست اندرکاران خوهش می کنم نسبت به سوالات ما بی تفاوت نباشند پاسخ سوالات ما را لطفا داشته باشند ما رزمندگان فرهنگی که دارای ۱۲ ماه دوطلبانه جبهه داریم از کوچکترین امتیاز بی بهره ایم پس فرق ما نسبت با ایثارگران ۳ ماه جبهه و ۵درصد جانبازی چیست؟
من جانباز 60درصد ارتش و 110ماه درجنگ ومناطق عملیاتی جز درد و عفونت و نداشتن توانای لازم برای یک زندگی ساده از طرفی هم بنیاد بخاطر نداشتن مدارک بالینی هم زمان درسال 61 باید از طرف بنیاد از صفه روزگار محو شوم وامثال بنده صدها جانباز دیگر است که حقشان از بین رفته است ان رزمنده ایثارگر حرف خوبی نوشته ما رزمندگان نمیتوانیم حق خودمان را بگیریم اما رانندگان ماشین سنگین با یک احتراز بحق خودشان رسیدند
برادر عزیز سرلشگر باقری جنابعالی چکم خانواده های بازنشستگان ایثارگر که 99درصد انان زیر خط فقر زندگی میکنند 10سالی میباشد نتوانستید مشکل حوقوقی این ایثارگران را حل کنید ویا اشتغال فرزندگان انان الان با یک کارت رزمندگان انهم بعد از 35سال میخواهند با یک کارت مثل کارت ایثار ارتش ارزش یک کیلو پیاز را ندارد رزمند و خانواده انان رفاع و اسایش میخواهند این حرفها فقط برای از ما بهتر ها است نه قشر شریف و سالم وکم توقع یک رزمنده دوران جنگ رزمنده از تبیض و بیعدالتی شماها زجر میکشد نیازی به یک کارت بی ارزش ندارند
باسلام بنده رزمنده بسیجی هستم باسابقه 9ماه رزمنده که درسپاه محترم هم پرونده دارم حالا که سابقه راگرفتم می گدیند 4ماه و15روزبهت تعلق می گیرد 5ماه دیگرش بعد ازقطعنامه بود بنده که یک رزمنده بودمببووبعدازقطعناممه
با سلام و احترام خدمت ریس ستاد کل ن م خدا کند این کارت هوشمند رزمندگان گره گشاه باشد برای رزمندگان بعد از 35سال الان خود بنده چند عدد کارت شناسای دارم ارشی ندارد و مسولیت نگهداری انرا دارم کارتی باشد برای رفاع حال رزمنده و خانواده انان از نظر مادی چیزهای درنظر گرفته باشید مثال کارت جانبازان بنیاد حتی فراتر از ان باید باشد تا بعد از سالیان سال رزمندگان 60ساله لذت انرا ببرند
با سلام خدمت حضرت بقیت الله اعظم وب اسلام درودبرروح شهدای جنگ تحمیلی و سلام درودبرایثارگران جانبازان رزمندگان و امام شهدا انشالله با کمک خداوند بزرگ بعدا سالها که ازجنگ تحمیلی میگزردبلکه الان بشودقدری به ندای این قشرازخودگذشت که همه چیزخودرارهاکردنندوبه دفاع ازدین مملکت شتافتند دررسیدگی شود که شایدمرحمی شودبردل پردردرنجشان و الان
خیلهاشون پیرواحتیاج به کمک دارنندانشالله وسیله ای فراهم شود که انهاهم نگاهشان کمتر شود به امید روزی که در ایرانی آباد بدونه اینکه یک فقیرم نباشد انشالله
توراخدادیگرمسخره.نکنید30سال.پیش.قراربودحقوق.بدهن.اون.موقع. هم.پول.داشتن.هم.کار .ندادن.الان.منتظر.چه.هستید.بابا.اینها30ساله .مارابه.بازی.گرفتن
بسیجی همیشه تاریخ مطلومترین بوده

اونایی که زمان جنگ رو بیاد دارن میدونن

فقط......
سلام
پدر من کارت جبهه رزمندگان داوطلب داره میخواستم بدونم که کارت ایثار گری بهش تعلق میگره یا خیر ؟؟؟؟
سابقه 10 ماه
سلام ، با تشکر و قدردانی از زییس محترم ستاد مشترک که به وصیت نامه امام راحل (ره) و شهیدان دین و میهن و آرمانهای انقلاب اسلامی بویژه خواست قلبی رهبر معظم انقلاب احترام گذاشتند و اقدام شایسته بعمل آوردند خبر خوشحال کننده ای است که مسئولان بعد از سالها بیاد رزمندگان محروم و فراموش شده افتادند که اغلب از سربازان ارتش هستند زیرا سربازان سپاه تا حدودی تحت پوشش بودند گرچه این حرکت باعث برخی شایعات است که لابد جنگی در پیش است اما در هر صورت حرکت لازم و ضروری است تا از رزمندگان گمنام تقدیر و تجلیل شود.

نکته قابل توجه جانبازانی هستند که پس از سالها هنوز مستاجر و فاقد خودرو و دارای مشکلات درمانی و تامین هزینه داروهای خارجی و فرزندانی بیکار یا پشت کنکور و منتظر پایان خدمت و سایر مشکلاتی میباشند که در قانون پیش بینی و بودجه لازم تامین و تخصیص شده اما آیین نامه اجرایی طوری تنظیم شده که جانبازان از کلیه حقوق قانونی محروم ماندند لذا از مقامات عالی نظامی بعنوان اولیای ایثارگران تقاضا داریم نسبت به بررسی و رسیدگی به وضعیت آیین نامه های دست و پا گیر و موانع دست ساز اقدام عاجل مبذول فرمایند تا جانبازان محترم و آبرومند و مایوس بتوانند از تسهیلات و امتیازات قانونی بخصوص موانع کمیسیون پزشکی نزاجا برای برقراری حقوق وظیفه و از کار افتادگی همچنین توجه مسئولان ذیربط بطور کامل بهره مند شوند.
ای کاش مسئولیت و بودجه نجومی خدمت رسانی به ایثارگران و بنگاه های اقتصادی از بنیاد و دولت به ستاد مشترک که قیم و اولیای حقیقی ایثارگران و دارای امکانات بالفعل است منتقل شود زیرا بنیاد و دولت علیرغم بودجه ها و قوانین لازم در خدمت رسانی به ایثارگران کاملا رفوزه و اکثریت ایثارگران ناراضی و شاکی هستند
سلام رزمنده 21ماه جبهه ارتشم امتیازات ایثارگران برای ما چیه تاحالا که فقط حرف بود لطفا کمکم کنید
سلام عزیزان بدانند رزمندگان همان جانباران 25درصد وبالاتر هستند ومی باشند ولی خدایی همان کلمه 25 درصد حق خیلی هارا ضایع کرد چون هدف همه رزمندگان حضور درمیدان جنگ بود ولی بعد از جنگ روند کلا به ضرر افرادی بود که درصد جانباریشان کم بوده یا نتونستند درصد بگیرند اون از قانون معافیت فرزندان رزمندگان که تاریخ مصرفش تا اخر شهریورماه است چرا قانون فقط برای این بد بخت ها زود تغییر می کند وتاریخ مصرفش زود تمام می شود لطفا توضیح بدید و رزمندگان 24 سال جنگ چرا باید ناراحت باشند
سلام لطفا به بنیاد شهید اعلام شود کسانی که مدت یک سال است پرونده ترکش دربدن دارند واز طرف کمیسون سپاه تایید شده وبرای معافیت فرزند خود به کمتر از 5درصد جانبازی نیاز دارند ایقدر کش ندهند که این فرصت طلایی معافیت از دست نرود ویا لطف کنید به نظام وظیفه اعلام شود که کسانی که از طرف کمیسیون اعزام کننده دارای مدارک دال بر ترکش دارند ونیاز به کمتر از 5درصد جانبازی دارند قبول کنند تا فرزند انها از این موقعیت استفاده کند چون هیچ خدمتی برای رزمندگان زیر 30ماه و25درصد جانبازی درنظر گرفته نشده حداقل از این لطف معافیت فرزند خود حداقل محروم نشوند ممنونم لطفا راه چاره بیاندیشید تا مانیز ازاین موقعیت معافیت تک فرزند ذکور خود محروم نباشیم
با سلام وقتی رفتیم کارت رزمندگی رو سر مزارمان بیاورند
سلام. این یک حرف از سردارجدید مقام یگ سال اندی گذشت ةاکنون خبری از کارت نشده ففط وعده توخالی است .خدا کند جنگی نشه وگرنه.....
سردارتورابخدازودتردستور بدهید کارت شناسایی رزمندگان 8 سال دفاع مقدس وازجان گذشته رازودتتربدهند ودیگراینقدر انتظار کشیدیم که دیگر تاب انتظار رانداریم ممنون ومتشکر ازسردارسرلشکر باقری
جای سوال هست برای ما رزمندگان 8سال جنگ برای هر یک سال در جنگ 26500 تومان پول بدهند برای نظامیان بنده 8سال بودم 212000 تومان با این همه تورم پول 2کیلو گوشت میباشد 8سال شبانه روز عمر و جوانی و زندگی خود را برای انقلاب اسلامی و مردم و کشورم گذاشتم الان در این مملکت هم یک وام 100میلیونی میخواهند از طرف بنیاد بمن بدهند اخر پیری صاحب 50متر خانه شوم با این همه سختگیری بانک ها مملکت متعلق به پولدارهاست نه من رزمنده 8سال جنگ
کجایید ای شهیدان خدایی
خوش به سعادتتون رفتید و این روزهارا ندیدید،

یاد یاران سفر کرده بخیر
بنام ا... پاسدار حرمت خون شهیدان
با سلام واحترام
واقعا" جای تاسف است که به بازنشستگانی که در مناطق عملیاتی جنوب وغرب کشور
در حال نبرد با زژیم بعثی. صهیونبستی صدام بوده اند هیچگونه مزایایی از بابت ارتقای مقطع تحصیلی و مزایا تعلق نمی گیرد. هرچند که تعداد آنان زیاد نیست .
مسئولان بزرگوار بویژه نمایندگان مجلس و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور وستزمان بازنشستگی و دیوان محترم عدالت اداری در این خصوص اقدام عاجل بعمل بیاوزند.
باتشکر ودعای خیرفراوان
یازده ماه جبهه داشتم زمانی که کار ت اول دادن همین کارت که داریم شیش ماه از پایانیهایم بی وجدان ها پریدن وشد پنج ماه میترسم بادادن این
پنج ماه شدمیترسم این کارت بدهند هیچی نماند.خدابیامرزداون برادرت لااقل به یاد ماها هست کد۵۳۲۸
مگر یک کارت برای یک رزمنده چقدر هزینه دارد که یک ستاد کل ن م قادر نیست بعداز یک سال انرا عملیاتی کنند در 40سالگی انقلاب هستیم در این 40سال چه از طرف فرماندهی کل قواه وچه مجلس و دولت یک بار نشده پول یک کیلو شیرینی در فیش حوقوفقی این عزیزان واریز کرده باشند فقط در حد حرف تقدیر و تشکر میکنند اما بر عکس کشورهای دیگر چه ارزشی برای سربازان جنگی قایل میشوند
کارت تو سرتون بخوره بعد چهل سال هنوز شعار میدین خدا نبخشدتون
حالا اگه کارت رو گرفتیم ببرین نانوایی بگیم من ایثار گر بودم اینم کارتم یه نون بهمون میده ؟ یا اینکه با اوردنگی به بیرون هدایت میشویم؟
جنگ برای 70درصد ویرانی و بدبختی شد از جمله جانبازان شیمیایی و اعصاب وروان بدبخت به زن وفرزندان این خانواده ها چه می کشند اما برای تعدادی درجه های کیلویی وتعدادی وزیر و مدیر شدند و خوب بردند و استفاده کردند اما دولتمردان و مجلس بفکر ایثارگران ارتش و حتی سپاه نبودند و حق و حوقوق انان را بدرستی ندادند برای یک سال جنگ 25هزار تومان میدهند فقط پول فتیله چراغ انان نیست در ان زمان بچه پول دارها رفتن اروپاه الان هم صاحب انقلاب و کشورند غریب به ما جانبازان و رزمندگان فقط بی عدالتی را میبینیم
سلام سالهاست یگان اعزامی احراز جانبازی کرده با مدارک فرستاده بنیاد در بنیاد احراز شده برای تعیین درصد کمسیون پزشکی درصد نداده با اعتراض هم نتیجه نداده حالا دوباره اعلام کردن رزمندگانی که مدارک بالینی همزمان ندارند با تایید یگان اعزامی درصد جانبازی حداقل پنج درصد میدن همین قانون انجام ندادن ونمیدن مسخره کردن چطور میشه پیگیری کرد با این همه درد ورنج چه کسی جوابگوی اینهمه پرونده بایگانی راکد بنیاد هست که دوباره وعده میدن
مجلس و دولت برای ایثارگران صدها قوانین مصوب کردند اما فقط در حد شعاراما به اندازه بند انگشت های یک دست این قوانین مشکل ما ایثارگران را حل نمیکند من فکر میکنم تعدادی از مدیران بنیاد در تمام مدیریت های مختلف دوست ندارند سفره این تعداد بیشتر از این کوچک شود بخاطر این موضوع با روح و روان ایثارگران بازی میکنند و برای انان کاری انجام داده نمیشود

0

1

سلام خدمت سردار محترم لطفا بفرمایید تحویل کارت ها از چه زمانی شروع میشود و چگونه اولویت بندی میکنند.ضمنا کارت ایثارگری دارای چه امتیاز هایی است

باسلام
بنده رزمنده ۳۸ ماهی هستم که زحمات زیادی کشیدم اما کو جواب این زحمات .بابا بخدا ما هم زحمت کشیدم تو جنگ بودیم مدرک داریم پرونده داریم.۷۰۰تمن ب ما میدین اگه جناب مسئول بدن تو میدی دست بچت تا ازش خجالتی نکشی .
کو بیمه تکمیلیمون...۸ماه ثبت نام کردم نمیدانم اصلن کجا برم این دفترچه ها رو تحویل بگیرم...
خدا داشته باشید خدا خدا خدا
پدر من در زمان جنگ راننده ماشین سنگین بوده
یک سال از طریق سپاه نیرو دریایی به جبهه رفته و حمل مهمات و وسیله های جنگی انجام میداده
و یک سال هم از طریق جهاد سازندگی استان فارس با ماشین سنگین به جبهه اعزام شده
چند ماه هم از طریق طرح ملی نفت گاز کنگان و فرودگاه توحید به جبهه اعزام شدن و اینم فقط یه کپی ازش داریم که این شرکت دولتی ظاهرا تغیر نام داده که اینو نمیتونیم پیگیری کنیم
ولی متاسفانه چون ماشین سنگین محل ثابت خاصی نداشته و همش توی ماموریت بوده اسمشون جایی ثبت نیست
ولی کل برگه ها و حکم ماموریتها رو خودمون داریم مال زمان جنگ هست
کسی هست بتونه راهنماییم کنه
سلام خدا وکیلی اگه بنج نفر از اطن اقا زاده ها جانباز زیر ۲۵ درصد بنیاد بودن تا الان چدر صد هزار بخشنامه می دادن که همه جانبازان بالای ۲۵ درصد ارزو میگر ن که زیر ۲۵ درصد جانبازی داشتن گفتم خدا وکیلی درست نمیگم دمتون گرم خیلی خوب ۲۰ سال سر گار کداشتین ماهارو خدا ازتون نگدره جانباز زیر ۲۵ درصد میخواست نره یا دو تا دستاشو قطع میکرد جانم به خون شهدا درود به روان باگ شهدا وخانواده های انان ای شهدا شما ها ما رو سفارش گنید بلگه دل این مدیر ها درد بیاد اگه من وامتال من وخون شهدا نبود الان مدیران باید گدازی گمیگردن شما هر چی دارین از وجود ماها دارین اگه قیامتی راشه سر سراط یقه همه شما ها رو میگیریم
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحِيمِ
قَدْ أَفْلَحَ الْمُؤْمِنُونَ 
ب فرماندهی محترم
سلام علیکم
شهادت سرباز رشید اسلام، سردار قاسم سلیمانی را به محضر شیر مردان راستین راه سرخ حسین علیه سلام و شما سربازان اسلام تبریک وتسلیت عرض مینمایم.،
من محمد باقری,
جانباز و
( پدررزمنده مدافع حرم علی باقری )
(که معرف حضورتان هستند)
رزمنده 8 سال دفاع مقدس که تمام دوره های لازم را برای انجام وشرکت در هر ماموریت رزمی را دیده ام و دارای چندین حکم قهرمانی ، و در تمام زمان جنگ در یگانهای رزمی درعملیات های متعدد و درخاک دشمن در حین عملیات جانباز شده ام ،
اینک آماده شرکت درعملیات انتهاری و استشاهدی ،
و اعزام ب هر ماموریت بدون باز گشت در هر نقطه جهان هستم ،
سلام من بعنوان رزمنده داوطلب بسیجی هیچ چشم داشتی مادی نداشته و ندارم ولی صدور همین کارت آثار و برکات معنوی بسیار بالا ووالائی دارد امیدوارم باز هم امیدوارم
سلام من یک بازنشسته هستم ۱۱۰ماه در جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در مناطق مختلف کشور بودم تا الان مسئولین برای ما رزمندگان درجنگ چه کاری انجام داده‌اند شما را بخدا قسم خودتون هم اگه مثل ده سال عمرت درجنگ می بودید چه کار نکردیم
با سلام این همه سال رزمندگان جانبازن زیر 25 درصد و جانبازان درصد بالای ارتش و ن م این همه درد دل این همه نظر دادند چه ارزشی برای این قشر با وفاع به انقلاب و اسلام ورهبری قایل شدند کو گوش شنوا و چشم بینا تمام جانبازان پیر شدند بعد از 35سال از جنگ گذشته فوقعلعاده ایثارگری را به بازنشستگان ن م داده شده است به هر صورت همیشه حق بدرستی داده نمیشود به هر صورت تعدادی زیادی حقشان پایمال شده
بنام ا... پاسدار حرمت خون شهیدان
چرا ارتش به پرونده جانبازان رسیدگی نمی کند، اینجانب که از خانواده شاهد نیز می باشم ، پس از تشکیل پرونده وکمیسیون پزشکی وتکمیل صودت سانحه هنوز موفق به دریافت نتیجه نشده ام، الان که وضعیت جسمانی وروحی مطلوب نبوده وحتی مادرم نیز دربستری بیماری بسر می برد. وایکاش من هم شهید می شدم وچنین مسایلی را نمیدیدم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi