شناسه خبر : 60209
دوشنبه 01 مرداد 1397 , 08:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع با شکوه شهدای عملیات تروریستی مریوان

پیکر پاک و مطهر 4 شهید حمله تروریستی بامداد شنبه به پایگاه نظامی در مریوان دیروز با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان اجرایی، خانواده‌ها معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی در سنندج و شهرستان قروه تشییع شد.


مراسم تشییع پیکر مطهر شهید قانع کرم‌ ویسه از شهدای این حمله تروریستی از مقابل مسجد جامع تا میدان انقلاب سنندج برگزار و سپس در قطعه شهدای آرامستان بهشت محمدی در کنار همرزمانش به خاک سپرده شد.
به گزارش ایرنا، در این آیین که با نواختن مارش نظامی از سوی رزم‌نوازان لشکر 28 کردستان همراه بود، اقشار مختلف مردم، مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا و همرزمان این شهید والامقام حضور داشتند. همزمان با این مراسم پیکر پاک سه شهید دیگر این حمله تروریستی در شهرستان قروه تشییع شد.
پیکر مطهر ۷ شهید دیگر این عملیات تروریستی که بومی شهرستان مریوان بودند نیز روز شنبه با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان لشکری و کشوری و خانواده‌های شهدا از میدان جهاد تا گلزار شهدای مریوان تشییع شد. گفتنی است، مراسم گرامیداشت شهدای این حادثه تروریستی امروز از ساعت 10 تا 12 در مسجد جامع مریوان با حضور مردم و مسئولان برگزار می‌شود.
تعدادی از ‌اشرار ضدانقلاب ساعت 3 بامداد شنبه سی‌ام تیرماه به یکی از پایگاه‌های سپاه در شهرستان مریوان به‌نام پایگاه «دری» کنار روستای «دری» حمله کردند. در این حمله به مهمات همراه نیروهای پایگاه تیر اصابت می‌کند که بر اثر انفجار مهمات داخل پایگاه تعدادی از نیروها به‌شهادت می‌رسند. در ادامه درگیری تعدادی از ‌اشرار ضدانقلاب توسط بقیه نیروهای پایگاه به‌هلاکت می‌رسند و تعدادی هم زخمی می‌شوند. هفت نفر از شهدای این عملیات تروریستی اهل مریوان، سه نفر اهل شهرستان قروه و یک نفر نیز اهل شهرستان سنندج هستند.
سخنگوی سپاه: تشییع شکوهمند شهدای مریوان
پاسخ مردم کردستان به تروریست‌هاست
سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشکر از آحاد مردم شرکت‌کننده در مراسم تشییع و تدفین شهدای گرانقدر قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) گفت: تشییع شکوهمند شهدای مریوان پاسخ مردم کردستان به تروریست‌هاست. وی با  ‌اشاره به آمادگی رزمندگان اسلام برای برخورد قاطع با هرگونه پدیده ضد‌امنیتی در مناطق مرزی کشور، تاکید کرد: در شرایطی که نفس‌های تروریست‌های تحت حمایت آمریکا و متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کاخ سفید به شمارش افتاده است، به سازمان‌ها و سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه هشدار می‌دهیم انتقام سخت واقعه اخیر در سرلوحه برنامه‌های جاری رزمندگان اسلام قرار داشته و بهتر است از ادامه حمایت و ترغیب گروهک‌های جنایتکار تروریستی پرهیز کنند، چرا که در غیر این صورت با مشت آهنین نیروهای امنیتی و دفاعی کشور به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجه و مجبور به پرداخت هزینه‌های مستقیم خواهند شد.
سردار محمد حسین رجبی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان نیز در گفت‌وگو با تسنیم تأکید کرد: در دو هفته گذشته تعدادی از تروریست‌ها و مسئولان آنها به درک واصل شده بودند. تا انتقام خون این عزیزان از پای نخواهیم نشست.

اینستاگرام
محمدرضا سابقی؛

شهید یعنی مردی ۱۳ساله شهید یعنی غلط گیرشناسنامه

شهید یعنی کلاس بیقراری شهید یعنی تاخداصبوری

شهید یعنی درس اندیشه نخواندن شهید یعنی مشق عشق نوشتن

شهید یعنی شبهای قبل اعزام شهید یعنی ستاره ای بالباس احرام

شهید یعنی هراس زنده ماندن شهید یعنی شوق پروازداشتن

شهید یعنی حس تشویش پدر شهید یعنی دعای پاک مادر

شهید یعنی چادر نماز مادر شهید یعنی رفتن،سلام آخر

شهید یعنی بازیهای کودکی بدرود شهید یعنی"به لاله ی درخون خفته"یک سرود

شهید یعنی غروب خرمشهروشلمچه شهید یعنی یه رنگین کمون زیباروی دریاچه

شهید یعنی کشتی دل کنارخورشید پهلوگرفته شهید یعنی نامه ای به آسمان باخط نانوشته

شهید یعنی کمربه جاودانگی بسته شهید یعنی بوسه ی برقرآن نشسته

شهید یعنی آنکه شیرینش وطن بود شهید یعنی قلب تاریخ...
.......
محمدرضا سابقی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi