شناسه خبر : 60218
دوشنبه 01 مرداد 1397 , 09:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه اندازی مجتمع‌های ایثار با هدف افزایش خدمات رسانی به ایثارگران

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه 30 تیرماه در مجمع عمومی سالیانه موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار ضمن تبریک ایام دهه کرامت، به تاریخچه فعالیت‌های این موسسه اشاره کرد و گفت: موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار از سال‌ها پیش مشغول به فعالیت بوده است ولی در دوره جدید مقرر شد تمام بخش‌های این موسسه به‌صورت منسجم فعال شوند و بر همین اساس هیئت‌امنا، هیئت‌مدیره و اساسنامه برای آن در نظر گرفته شد تا جلوی عملکرد سلیقه‌ای و بی‌برنامگی در بخش‌های مختلف گرفته شود.

راه اندازی مجتمع‌های ایثار با هدف افزایش کیفیت خدمات رسانی به ایثارگران انجام می‌شود

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران هدف از احداث مراکز فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار را بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به ایثارگران عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف بنیاد حضور ایثارگران در بیرون از منازل و ایجاد روحیه نشاط در آنان بود که خوشبختانه در این مسیر موفقیت‌هایی به دست آمده است. پس از شکل‌گیری هیئت‌مدیره و تدوین اساسنامه فعالیت‌های خوبی در این موسسه انجام شده است و مجموعه هیئت‌مدیره و مدیرعامل عملکرد قابل قبولی داشته‌اند و زحمات آنان قابل‌تقدیر است و این مسیر باید بهتر و منسجم‌تر ادامه پیدا کند.

معاون رییس جمهور با تأکید بر لزوم فعالیت هماهنگ مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار در استان‌ها گفت: هدف اصلی ما در این مراکز کسب رضایت ایثارگران است و برای دستیابی به این هدف لازم است اداره، نگهداری و مراقبت از این مجتمع‌ها به‌خوبی انجام شود. همچنین مدیران عامل این مجتمع‌ها در سطح استان‌ها باید با مدیران کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در تعامل باشند. از نکات مهم و ضروری دیگر در نگهداری این مجتمع‌ها، رعایت اصول و شئون اسلامی و اخلاقی است.

رییس هیئت‌امنای موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار افزود: مجتمع‌های ایثار در استان‌ها باید در زمینه فعالیت‌های فرهنگی با معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد در استان‌ها در تعامل و هماهنگی باشند. برنامه‌های این مجتمع‌ها باید طبق اساسنامه و سیاست‌های ابلاغی از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران اجرایی شود و از اجرای سیاست‌های متفاوت پرهیز شود.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت شفاف‌سازی در اجرای تمام امور مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار گفت: یکی از نکاتی که باید در کل مجموعه مدنظر باشد موضوع چابکسازی نیروی انسانی است. همچنین نظارت بر تمام زیرمجموعه‌ها باید به‌صورت مستمر صورت بگیرد تا بهترین خدمات به ایثارگران که از بهترین افراد جامعه هستند ارائه شود.

محمدرضا پورحاج رضایی مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این موسسه در سال 1396 و برنامه‌های پیش روی موسسه پرداخت.

گفتنی است، مجمع عمومی سالیانه موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس هیئت امنای موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار، اعضای هیئت امنا، اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل و جمعی از مدیران استانی این موسسه، سرپرست اداره کل بررسی‌های اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران و نمایندگان موسسه حسابرسی مفید راهبر برگزار شد.

در این جلسه گزارش حسابرسی موسسه «مفید راهبر» از وضعیت موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار با اظهارنظر «مطلوب» در خصوص وضعیت حسابرسی این سازمان قرائت شد.

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi