شناسه خبر : 60219
دوشنبه 01 مرداد 1397 , 09:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آوای انتظار «شکست آمریکا» با صدای شهید کاظمی+صوت

در آستانه دوم مرداد و پنجاه و نهمین سالروز تولد سردار شهید احمد کاظمی‌، جدیدترین پیشواز و آوای انتظار با صدای شهید کاظمی‌ ارائه شده است.

انتشار آوای انتظار «شکست آمریکا» با صدای شهید کاظمی+صوت

در آستانه دوم مرداد و پنجاه و نهمین سالروز تولد سردار شهید احمد کاظمی‌، سایت شهید کاظمی‌ جدیدترین پیشواز و آوای انتظار با صدای شهید کاظمی‌ را برای اپراتورهای ایرانسل و همراه اول تولید و ارائه کرده است.

این قطعه از پیشواز شهید کاظمی‌ که با عنوان شکست آمریکا تولید شده است برگرفته از سخنان با صلابت و دلنشین شهید کاظمی‌است که در آذرماه 1384 در جمع شورای فرماندهی نیروی زمینی سپاه عنوان شده است.

متن «شکست آمریکا» به این شرح است: «ما اگر اراده کردیم آماده شدیم وارد صحنه که شدیم … اگر آمریکایی‌ها پاشون رو به این سرزمین ما گذاشتن ، اولین تلفات رو آمریکایی‌ها دادن دیدند با  موضوع محکمی  مواجه هستند بدانید که این منطقه ما آرام خواهد شد ، مسلمان‌ها از دست آمریکایی‌ها نجات خواهند پیدا کرد و ممکن است خدای متعال این برنامه را درست کرده برای ما … که ما این شکست رو به آمریکایی‌ها بدهیم ، خودمان را آماده بکنیم …»

یقینا طنین انداز شدن صدای شهدا با استفاده از تکنولوژی‌های روز جامعه می‌تواند در گسترش و نشر فرهنگ ایثار و شهادت تاثیری عمیق داشته باشد ، پیش از این تعداد 18 فایل صوتی از مجموعه بیانات شهید کاظمی‌به منظور پیشواز و آوای انتظار برای استفاده مشترکین شبکه‌های تلفن همراه فعالسازی و مورد استقبال بی نظیر کاربران قرار گرفته بود.

 کلیه مشترکین اپراتورهای همراه اول و ایرانسل می‌توانند از طریق راهنماهای فعال سازی پیشواز ایرانسل و آوای انتظار همراه اول مخاطبین خود را از صحبت‌های ارزشمند این شهید بهره مند سازند.

کد پیشواز شکست امریکا در ادامه قابل مشاهده است:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi