شناسه خبر : 60230
دوشنبه 01 مرداد 1397 , 14:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کسری حدمت سربازی چگونه است؟

س - آیا فرزندان آزادگان بالای پنج سال اسارت و همچنین فرزندان جانباز پنجاه درصد از پرداخت مالیات بر حقوق معاف است یا خیر؟با سپاس
 خیر معاف نیستند .

*****

س - ببخشید من سهمیه 5درصد دارم با چه درصدایی ممکن است که پزشکی یا دندان پزشکی قبول شوم؟
شما باید ابتدا حد نصاب تعیین شده در قانون را کسب کنید، سپس در قالب سهمیه ایثارگران رتبه شما با سایرایثارگران در قالب سهمیه تطبیق داده می شود .

 

*****

س - خداقوت، پدر بنده در بیمارستان صحرایی به علت موج گرفتگی بستری بود منافقین به بیمارستان حمله کرده و آن را آتش زدند، چگونه به کمسیون پزشکی برای اثبات جانبازی او را معرفی کنیم؟
اگر نیروی رزمنده بوده و قبل از حمله بستری شده ابتدا باید از طریق رده خدمتی ایشان پیگیری کنید. اگر آنها مجروحیت را احراز و به بنیاد معرفی کردند مسیر پیگیری ایشان برای جانبازی باز خواهد شد.

*****

س - سرباز سپاه هستم اعزامی ۹۶/۰۶/۱۹ تازه اموزشیم تمام شده است و تو سپاه مشغول خدمت هستم .پدرم هشت ماه ایثارگری دارد و من متولد۷۷ هستم .ممنون می شوم اگر راهنمایی ام کنید که طبق قوانین جدید چند ماه کسری بهم تعلق می گیرد.
 در صورت ابلاغ ستاد کل برای اجرای قانون ، به شما هشت ماه کسر خدمت تعلق می گیرد.

*****

س - رستمی هستم ۱۵ درصد جانبازی و ۲۱ ماه جبهه،  یک سوال دارم این که تو کانال گزاشتین که معافیت از خدمت برای تعداد فرزندان ایثارگران محدودیت ندارد .پسر بزرگ من دو سال پیش معاف شد، برای پسر کوچکم که الان ۱۹ سال دارد  برای معافی یا کسری اقدام کردیم می گویند کل سهمیه استفاده شده است.ممنون میرشوم اگر جواب بدهبد .
  برابر مصوبه مجلس این محدودیت وجود نداشت لکن پس از توافق مجلس و ستاد کل این محدودیت ها بر خلاف مصوبه مجلس اعمال شده و همچنان همه منتظر اجرا هستند .

 

اینستاگرام
سلام و خسته نباشيد.
پدرم سنندج سال ٦٩ تا ٧١ هم اموزشي هم خدمت اونجا بودن
٢٠ ماه منطقه عملياتي به احتساب ٨٠٪؜ لحاظ كردن
چرا؟؟؟
و اين ٢٠ ماه چقد كسري براي خدمت محاسبه ميشه؟
ممنون ك راهنمايي ميكنيد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi