شناسه خبر : 60233
دوشنبه 01 مرداد 1397 , 16:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جریمه پارک غیرمجاز در محل توقف معلولان و جانبازان دو برابر شد

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا از اختصاص کد ویژه جریمه برای خودروهایی خبر داد که در محل پارک خودرو معلولان توقف یا پارک می‌کنند.

سرهنگ «احمد کرمی‌اسد» با اشاره به این که کد‌های جریمه مختلفی برای توقف‌های ساکن پیش‌بینی شده است، اظهار داشت:

http://static2.eghtesadonline.com/thumbnail/RT3DK0fsgT0w/LJuSk844dp16vdy7DeXxatlXaSSsmB99sHYBe0-IgQKuebHG6ZK5gHHCESz11LNoNaULGQkqrz9MKXguGOO9X655scbpkrmABwZ1tFItyXYmxzZftH2XLjufJrvkaeUb5RuLWXyq96o,/1397043013020850914807424.jpgهم‌اکنون بیشترین رقم جریمه در این بخش متعلق به جریمه مطلقاً ممنوع است که در کلانشهر‌ها برای آن 400 هزار ریال، شهر‌های کوچک 300 هزار ریال و معابر روستایی 100 هزار ریال جریمه پیش‌بینی شده و هدف کلی جلوگیری از کاهش ظرفیت معابر با توقف وسایل نقلیه به صورت غیرمجاز است.

وی افزود: شرایط خاص معلولان و جانبازان برای دریافت خدمات مختلف با توجه به شرایط جسمی این عزیزان، پلیس را بر آن داشت تا برای تخصیص کد تخلف ویژه برای آن‌ها اقدام کند.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا گفت: بدین ترتیب با دستور رییس پلیس راهور ناجا جلسه‌ای با حضور نمایندگان مربوطه از بخش‌های مختلف برگزار و مقرر شد برای بازنگری تابلو‌های ویژه توقف معلولان در معابر کشور اقدام و ضمن نیازسنجی برای نصب تابلو‌های جدید نسبت به اصلاح علایم افقی و عمودی و خط‌کشی ویژه برای این محل‌ها اقدام شود به طوری که تمامی کاربران قادر به شناسایی آن‌ها باشند.

وی با اشاره به اینکه پیش از این جریمه توقف در محل پارکینگ معلولان معادل توقف ممنوع 200 هزار ریال بود، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح جدید کد جریمه 2 هزار و 174 برای این تخلف در نظر گرفته شده است که معادل ریالی جریمه آن همانند توقف مطلقاً ممنوع یعنی در کلانشهر‌ها 400 هزار ریال، شهر‌های کوچک 300 و معابر روستایی 100 هزار ریال است.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا افزود: در عین حال کد مذکور ضمن قرارگیری در سامانه اجرائیات پلیس راهور ناجا به تمامی روسای پلیس راهور استان‌ها و عوامل اخطاریه‌نویس نیز ابلاغ شده است تا از این پس با کد‌های جدید برای برخورد با متخلفان اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های جدی پلیس راهور برای افزایش سطح تردد‌های درون‌ شهری برخورد جدی با توقف‌های غیرمجاز است، تصریح کرد: طی 3 ماهه سال جاری برخورد با تخلف توقف مطلقاً ممنوع در کشور رشدی 12 درصدی داشته که بیشترین برخورد‌ها در کلانشهر‌های تهران، شیراز، کرج، اصفهان و مشهد بوده است.

اینستاگرام
سلام براد ر از اینکه به فکر جانبازان هستید ولی متاسفانه بعضی از مامورین راهورتان وقتی که اعلام میکنیم که کار ت جانبازی داریم بد تر جریمه می کند ومی گوید برای ما فرق نمی کند باید اعمال قانون کرد وارزشی برای جانبازقایل نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi