شناسه خبر : 60236
سه شنبه 02 مرداد 1397 , 09:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست شورای جانبازان آسایشگاه امام با مدیرکل بنیاد استان تهران برگزار شد

مدیر کل بنیاد استان تهران، به همراه معاونانش با حضور در مرکز فرهنگی و آسایشگاه جانبازان امام خمینی، نشست مشترکی را با اعضای شورای جانبازان این مرکز برگزار کردند.

فاش نیوز -  مدیر کل بنیاد استان تهران، به همراه معاونانش با حضور در مرکز فرهنگی و آسایشگاه جانبازان امام خمینی، نشست مشترکی را با اعضای شورای جانبازان این مرکز برگزار کردند.

بر پایه این گزارش، «نادر نصیری»، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، به همراه معاونانش دیروز درمرکز فرهنگی امام خمینی حضور یافتند و طی نشست مشترکی با اعضای شورای جانبازان این مرکز، برخی مسایل و مشکلات موجود در آسایشگاه را مورد بحث و بررسی و رسیدگی قرار دادند.

در این نشست، که دکتر «سید جلال حسینی»، رئیس آسایشگاه جانبازان امام خمینی نیز حضور داشت، ابتدا جانبازا حسین براتعلی، دبیر شورای جانبازان به ارائه گزارشی از مشکلات و مسایل این آسایشگاه و جانبازان پرداخت و جانبازان دیگر نیز که در جلسه حضور داشتند، به فراخور مباحث موارد مورد نظر خود را بیان کردند.

کمبود تجهیزات پزشکی، بحث جمع آوری دکل مخابرات که تشعشعات مضر بر روی افراد دارد، بحث تأمین خودرو از جمله مباحثی بود که در این بیانات مورد تأکید قرار گرفت.

در ادامه این نشست، مدیرکل بنیاد استان، سخنان کوتاهی ایراد کرد و سپس راهکارها و  دستوراتی برای پیگیری و حل مشکلات، خصوصا" در زمینه درمان و تجهیزات مصرفی صادر و ضرب الاجل هایی برای اجرایی شدن دستورات تعیین کرد.

در این نشست همچنین قرار شد علاوه بر حضور مرتب و ماهانه معاونان مدیرکل استان تهران در آسایشگاه امام و پیگیری موارد مطرح شده، شخص مدیرکل نیز دیدارهای فصلی سه ماه یکبار، علاوه بر سرکشی های ضروری به این مرکز داشته باشد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام دوستان خسته نباشید از اینکه مدیرکل لطف کرده با عوان وانصار خود در آسایشگاه امام برای بهبود اوضاع درمان وتجهیزات مصرفی با جانبازان نور چشمی آسایشکاه امام برگزارد کرده اند بسی تامل است بنظر حدود یکسال از مدیرکلی مدیرکل در تهران میگذرد ایشان چرا با جانبازان ساکن در منازل که هزاران مشکل از جمله درمان معیشت و بعضآ مسکن دارند دیدار نمیکند شاید بظر مدیرکل تمام مشکلات در آسایشگاهها هست جناب مدیر کل آیا جابنازان ساکن در منزل ،جانباز محسوب بحساب نمی شوند ؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi