شناسه خبر : 60248
سه شنبه 02 مرداد 1397 , 13:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رنج ها هم خانه من هستند!

ذبیح اله جاویدی - 26 ماه در جبهه بودم و دچار موج گرفتگی و عوارض روانی و اعصاب شدم از ناحیه سر و گوش ها!
ریه‌هایم
شیمیایی شده و سرفه شدید دارم و عفونت و بی خوابی! درصد جانبازی ندارم.
این ظلم بزرگی به رزمندگان بدون درصد جانبازی شده است!
من مریضم. نیاز به درمان و دارو دارم.
کمک کنید به این رزمندگان بدبخت و آواره.

 پولی که دزد می برد را به رزمندگان بدون درصد جانبازی بدهید. کشور در خطر است. کمک رزمندگان کنید تا مثل روزهای جنگ کمکتان کنیم.
40 سال به رزمندگان بدون درصد جانبازی دروغ گفتید. رزمندگان را ذلیل کردید. انتقام این رنج و درد و بیماری را از شما می گیرم. ان شالله در این دنیا و جهان آخرت. گناه من چه هست؟! حالا روی تخت و صندلی و پشت میز نشستید.
خدای مهربان تو به داد برس.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
متاسفانه کاخ نشینان شده اند مدیران کشور شهیدان ... و این شده وضعیت مردم..
از چه بگویم از اقتصاد که افتضاح است یا از وزیر مسکن و یا مدیران قوا....
......
#حکایت_تلخ
برادرم از ایین نامه اجرایی نحوه تعیین درصد رزمنده های بدون مدارک بالینی استفاده کنید با توجه مصدایق و تکمیل فرمهای شش گانه حق رزمنده ها داده خواهد شد .
برای ابلاغ این دستورالعمل زحمات زیادی از سوی فعالین کشیده شده است.
با صبوری کارهای مربوطه را پیگیری کنید تا به حق قانونی خود برسید .
دستور العمل های متناقض و غیر همسو!

محمد غیبی - بیش از 28 سال از پایان جنگ تحمیلی می گذرد و تعداد قابل توجهی از رزمندگان و ایثارگران ،صدماتی ناشی از جبهه و جنگ را داشته و نیروهای مسلح اقدام به صدور صورت سانحه نموده و گردش نیروهای چهارگانه آجا و پنچگانه سپاه ،ناجا و وزارت دفاع را دارا بوده ، که شامل تاییدیه کمیسیونهای 120 و 121و 134و 135و 140و 141 نیروهای مسلح می باشند.

اما این یادگاران 8 سال همچنان سرگردان بین نیروهای مسلح و بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند و در مدت مجروحیت خود تاکنون مشکل درصدشان لاینحل باقی مانده است. در دو ماه گذشته دو دستورالعمل از سوی اداره کل کمیسیون پزشکی بنیادشهید و امور ایثارگران کشور و معاونت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ادارات کل بنیادهای استانها و فرماندهی سپاه پاسداران استانها جهت رفع مشکلات ابلاغ گردیده و هر دو نافی همدیگر هستند.

دستورالعمل ستاد کل نیروهای مسلح که طی نامه شماره 55012/3/3014مورخ1397/4/17از سوی مدیر کل کمیسیون پزشکی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به ادارات کل بنیاد استانها ابلاغ شده اعلام میدارد رزمندگان فاقد مدارک بالینی به شرح ذیل جهت درصد خود موارد را پیگیری نمایند.......
سلام ، مشکلات ایثارگران و بطور کلی مشکلات تمام مردم در حال حاضر دست ساز هستند. برای مثال برخی از مسئولان با توجه به اختیارات وسیعی که دارند قوانین مصوب مجلس را معکوس اجرا میکنند لذا این همه مشکلات دست ساز و هدر رفتن سرمایه های ملی بوجود آمده که باعث تعجب تمام کارشناسان شده است.
برای مثال عملی میتوان از صدها مورد نام برد که نتیجه معکوس داشتند همچون اقتصاد مقاومتی ، مسکن مهر ، برجام ، قرارداد صنعت خودرو و صنعت نفت با اروپا یا میتوان قوانین راهنمایی و رانندگی را در نظر بگیریم که بین المللی هستند اما بعلت اجرای معکوس قوانین نتیجه معکوس عاید شده است.
قوانین راهنمایی و رانندگی در شهر مشهد بطور معکوس عمل و اجرا میشوند. مطابق قوانین بین المللی راهنمایی و رانندگی حق تقدم در تقاطع اصلی و فرعی با خودرویی است که در مسیر اصلی در حرکت است لذا خودرویی که از فرعی به اصلی وارد میشود بایستی ایست کامل کند اما در شهر مشهد در مسیر بلوارها و خیابانهای اصلی دست اندازهای بزرگی ایجاد کردند تا خودرویی که در مسیر اصلی در حرکت است مجبور به کم کردن سرعت یا توقف شود تا خودرویی که در مسیر فرعی به اصلی وارد میشود حق تقدم داشته باشد.
این اعمال قانون معکوس علاوه بر ایجاد ترافیک در مسیر اصلی باعث سوختن سرمایه ملی از جمله استهلاک زیاد ترمزها ، گیربکس و کلاج ، تخریب جلوبندی و هدر رفتن سوخت خودروها گردیده است. پولدارها هرگونه هزینه را پرداخت میکنند اما مردم عادی برای تعویض یک سیبک جلوبندی باید حداقل 100 هزار تومن پرداخت کنند در حالیکه مشکل دست اندازها همچنان وجود دارد و سالیانه هزینه های هنگفتی به سرمایه های ملی وارد کرده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi