شناسه خبر : 60251
سه شنبه 02 مرداد 1397 , 13:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هیچ دستگاهی کمکم نمی کند!

اینجانب مراد نوری فرد رزمنده هشت سال دفاع مقدس بودم. من یک ۲۴ ماه در ژاندار ملی خوزستان خدمت کردم. بعد ۶ماه در ارتش در جبهه بودم. بعد ۳ ماه در سپاه پاسداران در جبهه بودم. حتی پرده گوشم به علت موج انفجار آرپیچی در کربلای ۵ از دست دادم. میگن باید صورت سانحه بیاری. گوشم هم نمی شنود.

  الان هیچ شغلی ندارم و از هیچ دستگاه دولتی هم کمک نمی گیرم. الان من رفتم جبهه، هیچ گونه امتیازی به من داده نشده و هیچ کمکی به من‌ نشده! شما را به خدا کمک حال ما هم باشید.

همه حقوق میگیرن جز ما.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری..، نمایندگان مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه 2 مرداد 97 در نشست علنی پارلمان طرح اصلاح قانون ممنوعیت به کار گیری بازنشستگان را بررسی و ماده واحده این طرح را به تصویب رساندند.

بر اساس تبصره یک ماده واحده این طرح به کار گیری بازنشستگان در سمت‌های روسای سه قوه، معاون اول رئیس جمهور، نواب رئیس مجلس، نمایندگان مجلس، وزرا، اعضای شورای نگهبان و معاونان رئیس جمهور شده ذکر شده در ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 8 مهر 86 و همچنین به کارگیری بازنشستگان نیروهای مسلح با تدابیر فرماندهی معظم کل قوا صرفا در دستگاه متبوع خود مجاز است.

گفتنی است بکارگیری بازنشستگان در وزارت اطلاعات تا سقف یک درصد از مجموع نیروهای شغغل این وزارتخانه در هر رده مدیریتی صرفا در وزارتخانه مذکور مجاز است.

همجچین به موجب تبصره این ماده دارندگان اجازات خاصه مقام معظم رهبری، جانبازان بالای 50 درصد، آزادگان بالای 3 سال اسارت و فرزندان شهدا از شمول این قانون مستثنی هستند.

گفتنی است این طرح با 194 رای موافق، 36 رای مخالف و 2 رای ممتنع از مجموع 240 نماینده حاضر در جلسه به تصویب رسید.
این مصوبه(حذف تدریجی ایثارگران با این قانون ومستثنی کردن تعدادکمی از ایثارگران برای ساکت کردن تعداداندکی از خودی ها!!!!!!) مبارک جناب معاون رییس جمهور اقای شهیدی(دلمون خوشه که رییسمون معاون رییس جمهوره!!!!) البته کامیون داران و معلمان و.. هم درهیئت دولت نماینده دارن ولی نماینده ما کجا و نماینده اونا کجا!!!! اونا سرجمع تعدادشان از جمعیت ما هم خیلی خیلی کمتره اما با چندین تجمع در جلوی مجلس و مکانهای عمومی دیگه، توانستن اقایون را قانع کردن تا حق وحقوقشان را بدن ./. واما ما با داشتن قوانین تصویب شده نمی توانیم حقمون رو بگیریم!!!! الان اقای شهیدی مانند نماینده مجلسی می مونه که در طی 4دوره نمایندگی فقط در مجلس حضور فیزیکی داره وفقط در رای گیری ها شرکت می کنه و رای ممتنه می ده!!!!(ای کاش نماینده ما اقای شهیدی لااقل رای مخالف نده!!!) ایثارگران هم می تونن با فراخوانی ( از همه ایثارگران از سراسر کشور )دروقت وزمان معینی نسبت به اعاده حقوق قانونی(نه غیرقانونی )تجمع کنند./.
با سلام برادر گرامی شما می توانید مشمول همین ایین نامه اخیر نیروهای مسلح با موضوع مجروحیت های بدون مدارک بالینی شوید .
باید بدانید که ژاندارمری در نیروی انتظامی ادغام شده و با مراجعه به همه واحد های اعزامی سوابق جبهه خود را جمع اوری کنید .
سپس با تکمیل فرمهای شش گانه، رزمنده هایی که مدت معینی در کنار توپ و تانک و ادوات جنگی خدمت کرده و یا در عملیات ها شرکت داشته اند مشمول 5% جانبازی و در نهایت دارو و درمان و وام مسکن از بنیاد خواهند بود .
سلام ، از فرماندهی محترم ستاد مشترک تقاضا کردیم در پادگانهای شهرها واحدی برای استعلام حضور در جبهه و مجروحیت جانبازان یا صدور کارت مدت حضور در جبهه تشکیل شود تا اینگونه افراد مجبور نباشند بصورت حضوری برای اخذ تاییدیه حضور در جبهه و مجروحیت به یگان محل خدمت مسافرت و مراجعه کنند.
برادر گرامی تایید مجروحیت و اخذ درصد جانبازی از هفت خان رستم سخت تر است علیهذا اگر بخواهی باید سخت ترین مراحل هفت خان را طی کنید آن وقت در آخر کار اگر بشود یا نشود معلوم نیست لذا از قدیم گفتند خوردن ماهی به گندش نمی ارزد.
بنده با وجود شش مجروحیت برای تایید مجروحیت کمر مجبور شدم بارها از مشهد به تبریز و مرند سفر کنم که علاوه بر مشکلات روحی و جسمی و صرف وقت زیاد، هزینه بسیار زیادی تحمیل شد در حالیکه میتوانست این کارها بوسیله اینترنت یا هرینه ناچیز پستی یا سیستم های مخابراتی توسط لشکر مشهد از لشکر تبریز استعلام گردد.
جالب است که پس از مراجعه حضوری در یگان خدمتی گواهی به درخواست کننده تحویل نمیشود بلکه خودشان ارسال می کنند که درخواست کننده میبایست دو تا سه ماه منتظر جواب بماند که زمان زیادی را هدر می دهد.
پس از اخذ تاییدیه مجروحیت میبایست در بیمارستانهای ارتش معاینه و آزمایشات پزشکی انجام شود که دفترچه بیمه قبول نمیشود لذا تمام هزینه های آزمایشات و معاینات در بیمارستان ارتش باید بصورت آزاد پرداخت شود که هزینه های هنگفتی تحمیل میگردد و اغلب اگر جانباز دارای پرونده در بنیاد باشد پس گرفتن هزینه های درمانی از بنیاد امکانپذیر نیست وای به حال شخصی که پرونده ندارد.
برای مثال بنده برای تایید مجروحیت کمر و اضافه شدن به سایر مجروحیت ها اقدام کردم اما مجبور شدم از تمام نقاط مجروحیت آزمایش و عکس بگیرم فقط آزمایش EMG عصب در بیمارستان خانواده تهران طی سال 92 حدود 400 هزار تومن شد اما پزشک محترم بصورت پنهانی از برگه دفترچه درمانم استفاده کرد که هزینه به 80 هزار تومن کاهش یافت اما سایر هزینه های آزمایشات و عکسبرداری از سایر نقاط مجروحیت آزاد پرداخت شد و بنیاد هرگز هزینه ها را پرداخت نکرد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi