شناسه خبر : 60278
چهارشنبه 03 مرداد 1397 , 13:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فرمانده کل سپاه:

اراده کنیم صادرات‌ نفت به دنیا را می‌بندیم

 
فرمانده سپاه پاسداران گفت: روسای جمهور آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه دوران به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند و تاکنون این آرزو را به گور برده اند.
اراده کنیم صادرات‌ نفت به دنیا را می‌بندیم
به گزارش جهان نیوز، سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان رده‌های مختلف سپاه استان فارس در شیرازبا اشاره به اینکه حرکت انقلابی دولت در مبارزه با دشمنان است، و جای تقدیر دارد، بیان کرد: رفتار‌ها و حرف‌های رئیس جمهور آمریکا مانند پهلوان چوب پنبه‌ای است که در کاخ خود نشسته و فقط شعار می‌دهد.

وی با بیان اینکه روسای جمهور آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در همه دوران به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند و تاکنون این آرزو را به گور برده اند، به تهدیدات سران آمریکایی و اسرائیلی اشاره کرد و افزود: صحبت‌های آنان فقط در حد حرف است و جرات مقابله با ایران را ندارند، زیرا می‌دانند نظام جمهوری اسلامی قدرتمند به اراده مردم مسلمان خود است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اینکه دولت آمریکا اعلام می‌کند تا چند ماه آینده اجازه نمی‌دهد قطره‌ای نفت از ایران خارج شود رفتاری خنده دار بوده، و نمی‌دانند که تمام گلوگاه‌های جابجایی نفتی در اختیار ایران است و هر لحظه که نظام اسلامی اراده کند صادرات نفت به تمام دنیا را می‌بندد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: دشمن با ایجاد فتنه انگیزی در داخل کشور قصد دارد مردم را از مسئولان نا امید کند، اما مردم در برابر فشار‌ها ایستادگی می‌کنند و مسائل اخیر نمی‌تواند ضربه‌ای به آرمان‌های نظام وارد کند، زیرا ما مردمی با بصیرت داریم.
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi