شناسه خبر : 60303
یکشنبه 07 مرداد 1397 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به بهانه نفرت افکنی صدای شیطان با لوگوی فاش نیوز

صدای امریکا در یک شیطنت خبری جدید به منظور سیاه نمایی و غرض ورزی اقدام به تهیه گزارشی در مورد وضعیت ایثارگران با آرم و لگوی فاش نیوز کرد.

فاش نیوز - صدای آمریکا در یک شیطنت خبری جدید به منظور سیاه نمایی و غرض ورزی اقدام به تهیه گزارشی در مورد وضعیت ایثارگران با آرم و لگوی فاش نیوز کرده است.

به گزارش خبرنگار ما، بخش خبری صدای آمریکا در برنامه ای تحت عنوان "روی خط" در روز جمعه 5 مرداد ماه اقدام به پخش گزارشی، از وضعیت ایثارگران به منظور سیاه نمایی و دست یابی به اهداف مدنظر خود کرده است.

صدای آمریکا در ادامه این شوی تلویزیونی مبتذل به منظور واقعی نشان دادن گزارش خود از مصاحبه شوندگانی در برنامه روی خط استفاده کرده است که هویت زمانی و مکانی آنها نامعلوم است.

در این برنامه برای واقعی نشان دادن و تأثیرگذاری بیشتر، لوگو، آدرس و تصاویر اختصاصی پایگاه ایثار و شهادت (فاش نیوز) نیز در مورد سوء استفاده واقع شده است.

فاش نیوز از سر دلسوزی و بخاطر رفع مشکلات ایثارگران بارها اقدام به درج و انعکاس مشکلات آنها کرده است و در برخی از این موارد مسئولان نیز به آنها توجه کرده اند و در برنامه ریزی ها و اقداماتشان مدنظر قرار داده اند.

فاش نیوز به عنوان صدای جامعه بزرگ و مظلوم ایثارگران، ضمن اینکه رساندن صدای جامعه بزرگ ایثارگران به مسئولان و انعکاس بزرگی روح و آرمان مقدسشان را افتخار خود می داند، با اعلام برائت از ترفندهای رسانه ای شیطنت آمیز شبکه تلویزیونی صدای آمریکا، به مسیر خبری و رسانه ای خود در جهت تحکیم اصول و ارزش های منبعث از فرهنگ غنی ایثار و شهادت با قدرت و قوت بیشتر ادامه خواهد داد.

 در اینکه قشر ایثارگر در شرایط فعلی با کمبودهای فراوانی روبرو است بحثی نیست و در اینکه مسئولان و در صدر آنها معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید بی شک وظیفه سنگینی را برای رسیدگی مادی و معنوی به ایثارگران بر عهده دارند شکی نیست؛ اما جامعه بزرگ ایثارگران به خاطر شرایط فعلی ناشی از دشمنی های استکبار جهانی و صهیونیسم، راضی نیست به هر قیمتی سفره دل خود را پیش دشمنان باز کند تا اینکه دشمن اصلی و ضد انقلاب خارج نشین بتواند از آن بهره برداری تبلیغاتی و سوء استفاده کند.

اگر چه این اولین بار نیست که ضد انقلاب خارج نشین از این ترفندها به منظور دستیابی به اهداف شوم خود که همانا پراکندن جو یأس و نومیدی در جامعه، خصوصا" در میان ایثارگران جان برکف بهره می برد اما مسلما" آخرین بار هم نخواهد بود.

بنابر پخش چنین گزارش هایی از سوی رسانه های ضد انقلاب و معاند هوشیاری مسئولان نظام و همت و تلاش بیشتر آنان در رسیدگی و رفع مشکلات این قشر دردمند و صبور را می طلبد.

هر چند که در این مورد قوانین و بخشنامه های فراوانی وجود دارد اما شرط موثر بودن آنها کمر همت بستن مسئولان برای اجرای آنها است.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
سلام ، کمال تاسف است که بیگانگان و دشمنان از مشکلات و ظلم و محرومیت ایثارگران استفاده ابزاری و رسانه ای کنند اما حقیقت همیشه تلخ و رنج آور است بخصوص هنگامی که ایثارگران نماد فرهنگ ایثار و شهادت هستند و عده ای بطور عمدی در تضاد و کارشکنی تیشه به ریشه انقلاب اسلامی و فرهنگ تشیع میزنند.
از روی که مشکل قلبی بوجود آمد در منزل اتاقی جداگانه از خانواده مهیا کردم زیرا بشدت نیاز به آرامش دارم لذا جناب آقای ساقی نیز که مشکل قلبی دارند تلاش میکنیم هیچگونه تماس و پیامی برقرار نکنیم و از طریق سایر همکاران و ایمیل سایت پیامی برسانیم. با وجود مجروحیت 70 درصد و مشکل قلبی و تلاش شبانه روزی و غمخواری ایثارگران توسط جناب آقای ساقی و همکاران گرامی نهایت تشکر و قدردانی را داریم.
تقصیر ما هم هست که اون کتاب رو چاپ نکردیم . اگه چاپ می شد و دست به دست می شد می رسید به دست این شیطانهای خبیث هم می رسید تا ببینند جانبازان معزز با وجود همه جراحتها و دردها بازم چطور پای انقلاب هستند . تقصیر جانبازان نخاعی است که حاضر نیستند مصاحبه کنند و این نشان می دهد دشمن خبیث چقدر روی سایتها نظر دارد . آن وقت می دید جانبازان معزز ما هر چقدر اعتراض داشته باشند بازم پای آرمانهایی که بخاطرش جان گرانقدر خود را در طبق اخلاص گداشتند از امنیت و کیان کشور حمایت و دفاع می کنتد و سفره دل خود را پیش اجانب باز نمی کنتد . نکبتای امریکایی چشماتونو باز کنید همه مصاحبه ها و خاطرات رو بخونید .

گرچه باید به مسئوولین بی قید هم نهیب زد .


********توجه توجه
البته اقدام صدای منحوس آمریکایی هم خیلی بد نشد . این نشان می دهد که دلسوزان و جان نثاران واقعی انقلاب جا و محفلی دارند که برن درد دلاشونو بگن و نیازی به مصاحبه و درد دل کردن با رسانه های بیگانه و معاند و ضد ارزشها ندارند . سوء استفاده کردن از شان جانبازان که زیاد دیدیم . اما اینجوریش که واقعا نوبره ...
صدای منحوس آمریکا راست میگه بیاد با من مصاحبه کنه تا بهش بگم محفل فاش نیوز چطور جاییه (÷_÷)... والله !
مسئول میز صدای ایران فلاحتی است که یک آدم فاسد و خائن و منکراتی است که به اکثر زنان کارمند صدای آمریکا که ایرانی بودند و در آنجا کار می کردند با وعده و وعید و یا به زور تجاوز کرده و بعد باعث اخراج آنها شده است فکر کنم جانبازان و ایثارگران و خانواده شهدا این قدر بصیرت دارند که اراجیف این خود فروش خائن را باور نکنند فلاحتی بهتره بره از جانبازان امریکائی در جنگ ویتنام با امریکا گزارش تهیه کنه و افشا کنه و بگه که خود امریکا به خاطر اینکه سربازان پنهان شده ویتنامی پنهان شده در جنگل ها را بکشد با هواپیماها روی همه جنگل های آنجا که نیروهای امریکائی هم در حال جنگ با ویتنامی ها بودند مواد سرطان زا می ریخت و 67 هزار کشته امریکا در ویتنام هشتاد درصدشان به خاطر همین گازهای فلج کننده اعصاب در آمریکا مردند
یادم رفت بگم این بدبختا درباره شیوه حکومتی اسلام اطلاعات اشتباه به مردم می دن . اگه راست می گن بیان بنویسن و بگن در ایران هر جمعه مردم در مکانی جمع می شن برای نماز بعد خطیبی هست از مسایل روز و مشکلات جامعه صحبت می کنه و گاهی هم مردم در آنجا حرفاشونو می زنن ... ببینید آزادی بیان را اونم تو کشور چطور تحریف می کنند . این شیطنتها نخ نما شده ... می دونم کجاهاتون می سوزه ... از اینکه جانبازان حاضر نیستند با شبکه های معاند هم نوا بشن و مثل این فتنه گرهای خودفروخته بد انقلاب رو بگن خون خونتونو می خوره ...
برن عکس فرد یا جایی را از تو ایران بردارن و به آن استناد کنند خیلی وقیحانه است . پس چه طور این اقدام های رسانه ها و مطبوعات داخلی کشور را در راستای ازادی بیان نمی دانند ؟ خاک تو سرشون ! که همه چیز را می خوان با اهداف شوم خود تطبیق بدن ...
نه بابا از این شیوه ها آبی برای شما گرم نمیشه ...
با سلام‌
خواهشا پیگیری کنید مطالبات سال ۹۵ بعد از ۲ سال پرداخت بشه ، گناه ما چیه ؟ حقه ما اینه ؟ فقط شعار میدن . تا کی باید لال باشیمو به حقمون نرسیم. گرفتاریم‌ به خدا .
همه دنیا،،،یکباربرای همیشه گوش کنند:ماجانبازان،مشکل داریم!وخیلی هم مشکل داریم!!!درهرزمینه وموضوعی که شمافکرشوبکنید،مشکل داریم!!!!! امااین مشکلات وحتی دربعضی موارد دعواها و.....به خودمان مربوط است،،،نه به خارج نشینان وبیگانگان وخائنین و.....***این دعواهاومشکلات ماجانبازان،یک دعوای خانوادگی ست!دعوای پدرفرزندی ست!به هیچکس ربطی نداردوکسی غلط بیجانکند+++شماخارج نشینان اینقدرابله ایدونفهم که هنوزاین تشخیص راندارید،،،که ماجانبازان برای حفظ وبقای این حکومت اسلامی جانبازشدیم وبازهم آماده ایم تامرزشهادت و.....*******و امادرموردسایت فاش نیوزعزیزبایدبگم که سایت انقلابی وشجاعی است ومهمترین وظیفه خودمیداندکه پل ارتباطی بین عزیزان ایثارگر ومسئولین دلسوخته نظام باشد،،،ماایثارگران فداییان انقلاب وپیشمرگان رهبری انقلاب،امام خامنه ای هستیم.والسلام.
کسی که جان شیرین خود را فدای ارمانهای کشورش کرده تا پای جانش همچنان وفادار میماند هرچند مشکلات باشه اصلا دینداری وارمانگرائی مگر بدون مشکل امکان پذیر هم هست درسته که کسانی در این چرخه پیدا میشوند که درصدد کسب مقام وقدرت عده ای را پله میکنند حقی را ضایع لذا این افراد ظلم میکنند اما به پای نظام نباید بنویسیم اصل نظام مقدس است ارمان ما جانبازان مقدستر دلیلی نداردبخاطر مسئولی نفوذی ودزد اشرافی ما ها دلسرد شویم واز اهداف خود عقب نشینی کنیم مال دنیا برای دنیا پرستان خوب ومفدارش مهم است اما دینداران واقعی دنبال مادیات در حد روزگار چرخاندن است صدای امریکا هیچ وقت دلش بحال ما نخواهد سوخت مطمئن باشیم انها به دنبال فتنه های خود هستند بر مسئولین واجب است ایثارگران را اهمیت وفرهنگ ایثار را تقویت که بحق این فرهنگ بسیجی ضامن حفظ نظام ومایوس کردن دشمن است
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi