شناسه خبر : 60329
دوشنبه 08 مرداد 1397 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حاشیه‌نگاری اسامی شهدای نُجَباء بر صفحات قرآن

لشکر فاطمیون به‌همراه دیگر گروه‌های مقاومت و نیروهای ارتش سوریه در خاک این کشور همچنان به پیشروی‌های خود برای آزادی کامل مناطق مختلف سوریه و بازپس‌گیری آن از دست عناصر تکفیری ادامه می‌دهند.

سینه‌زنی رزمندگان فاطمیون در حلب+فیلم

 لشکر فاطمیون به‌همراه سایر گروه‌های مقاومت و نیروهای ارتش سوریه در خاک این کشور همچنان به پیشروی‌های خود برای آزادی کامل مناطق مختلف سوریه و بازپس‌گیری آن از دست عناصر تکفیری ادامه می‌دهند و شبانه‌روز تلاش می‌کنند.

فاطمیون در سال 1392 شمسی با تلاش‌های شهید توسلی(ابوحامد) با گردآوری 22 نفر برای دفاع از حرم تشکیل شد. تبدیل به تیپ شد و امروز با دارا بودن چند هزار نیرو با نام لشکر فاطمیون با نام عربی(لواء فاطمیون) شناخته می‌شوند. لشکر فاطمیون دارای چند هزار نیروی متعهد و متخصص است که به تصریح بسیاری از حاضران در جنگ سوریه، این لشکر عامل موفقیت جبهه مقاومت و حفظ حرم حضرت زینب(س) است.

فیلم سینه زنی رزمندگان فاطمیون پیش از آغاز عملیات در مرداد 1395 در منطقه عملیاتی حلب توسط مرکز رسانه‌ای فاطمیون تهیه شده و در ادامه قابل مشاهده است:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi