شناسه خبر : 60337
دوشنبه 08 مرداد 1397 , 12:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک مسلمان برای زنده‌ماندن «اسلام» کافیست

شهید «سلمان خدادادی تیرکلائی» در اولین روز از آبان‌ سال ۱۳۴۵ در روستای «تیرکلا» از توابع شهرستان شهیدپرور ساری در خانواده‌ای مذهبی، با اصالت و کشاورز دیده به جهان گشود. این شهید والامقام در منطقه عملیاتی مهران (مرحله سوم عملیات کربلای یک) در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به شهادت رسید.

یک مسلمان برای زنده‌بودن کافی است

فراز‌هایی از وصیت‌نامه شهید خدادادی به شرح زیر است:

«برادران و خواهران، ننگ است در موقعی که کل کفر در مقابل کل اسلام ایستاده، کسی خم به ابرو نیاورد و در بستر بمیرد و دل به مال و منال و زن و فرزند ببندد. در موقعی که اسلام تنها است و یار و مددکار می‌خواهد، دیگر نشستن بلکه زنده بودن معنا ندارد. این شهید است که یار و مددکار اوست. این شهید است که با نثار خون خود درخت اسلام را آبیاری می‌نماید.

اسلامی که استعمار و ابرقدرت‌ها و کافرین و مشرکین برای از بین‌بردنش دست به هر جنایتی که برای انسان قابل تحمل نیست می‌زنند. ولی کور خواندند، تا زمانی که یک نفر مسلمان در کره زمین وجود دارد، اسلام زنده است.

طبق گفته معصومین (ع): «شرع‌ُ محمد مستمرٌ الی یوم القیامة» اسلام دین جامعی است که حتی یهودیان گرایش به این دین مبین دارند، ولی این روباه‌صفتان همیشه درصدد تضعیف اسلام هستند، بیایید با هم دست به دست یک‌دیگر با تمام اقشار و تمام مسلمان‌های روی زمین بدهیم و کفر را از بین ببریم، به امید آن روز.»

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi