شناسه خبر : 60346
سه شنبه 09 مرداد 1397 , 08:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

داد مردم از ثروت اندوزی برخی!

 به فرمایش مولا امیر المومنین (ع) جهاد فی سبیل الله بالاترین قله اسلام است. لذا مجاهدین فی سبیل الله با هر مدرک و طرز تفکری بالاترین نقطه انسانیت و ارزش های اسلامی قرار دارند. ابتدای انقلاب دل های رزمندگان سرشار از عشق ولایت بود تا با پیروی از مولا امیرالمومنین (ع) و امام راحل (ره) براساس اصول انقلاب اسلامی و زیر و رو شدن جامعه مستکبران را از بالاترین مقامات به زیر بکشند.

 بنابر فرمایش اخیر رهبر معظم انقلاب در حضور مسئولان در خصوص ویژگی های غزوه احد که خداوند متعال رزمندگان را نصرت بخشید تا بر مستکبران ظفر یافتند اما پس از پیروزی همین که مشغول جمع آوری غنایم و رویکرد به دنیا طلبی داشتند پست ها را ترک کردند و پیروزی با عبرتی تاریخی و تلخ تبدیل به شکست شد.

 اشاره رهبر معظم انقلاب روشن است زیرا امروز عاشقان ولایت در سپاه پاسداران ترک پست نکردند تا برای همیشه الگوی ولایتمداری برای امت حزب الله باشند لیکن عده ای از مسئولان در شرایط احد قرار دارند یعنی رزمندگانی که با توکل به خدای متعال و تبعیت از رسالت پیامبر اکرم (ص) بر دشمنان مستکبر پیروز شدند با کمال تاسف مشغول جمع آوری ثروت شدند و با ترک پست و فراموشی ماموریتی الهی و مهم برای خدمت به امت تبدیل به همان مستکبرانی شدند که میبایست مردم یک بار دیگر برای زیر کشیدن آنان...

 امیدواریم تاریخ احد تکرار نشود و با هشداری که رهبر معظم انقلاب به عده ای از مسئولان دادند آنان را ضمن هوشیاری از مستی و غرور دنیا طلبی در شرایط احد قرار دادند تا به هوش بیایند در غیر اینصورت بنابر حکم الهی و دستور اسلام می بایست مستکبران و ثروت اندوزان به زیر کشیده شوند تا با تکرار تاریخ، مستضعفان جای آنها را بگیرند.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
بادرود،نهج والبلاغه نامه شماره68حضرت علی به سلمان فارسی ،روش برخوردبادنیا،پس ازیادخداودرود،دنیای حرام چونان ماراست که پوستی نرم وزهری کشنده دارد،پس ازجاذبه های فریبنده آن روی گردان ،زیرا زمان کوتاهی درآن(دنیا)خواهی ماندواندوه آن راازسربیرون کن زیراکه یقین به جدایی آن(دنیا)ودگرگونی حالات آن داری وآنگاه که به دنیاخوگرفتی ای بیشتربترس زیراکه دنیاپرست تا به خوشگذرانی در دنیا اطمینان کرد او را به تلخ کامی کشاندوهرگاه که به دنیا اُنس گرفت وآسوده شد،ناگاه به وحشت دچارمی گردد،دولتیان نمایندگان مدیران ارشد وکاسبان تحریم واحتکارکنندگان دلخوش بدنیا نباشید چراکه همانطورکه علی)ع)
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi