شناسه خبر : 60347
سه شنبه 09 مرداد 1397 , 09:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همایش آزادگان موصل۴ درمنطقه عملیاتی غرب کشور برگزار می شود

با نزدیک شدن به ۲۶تیرماه و روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، قرار است همایشی متشکل از ۵۰۰ آزاده اردوگاه موصل۴ در منطقه غرب کشور (کرمانشاه) برگزار شود.

فاش نیوز - محسن جهانبانی دبیر این همایش درخصوص چگونگی شکل گیری این همایش گفت: با نزدیک شدن به  26تیرماه و روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، قرار است همایشی متشکل از 500 آزاده اردوگاه موصل4 در منطقه غرب کشور (کرمانشاه) برگزار شود و علت انتخاب این منطقه آن است که آزادگان در بدو ورود به میهن اسلامی، به این منطقه وارد شده اند.

وی در ادامه گفت: با رایزنی هایی که از سوی ستاد کرمانشاه انجام شده قرار است  آزادگان موصل4 از منطقه عملیاتی بازی دراز، یادواره شهید چمران و دیگر سرداران شهیدی که در منطقه عملیاتی غرب به شهادت رسیده اند نیز دیدن نمایند.

محسن جهانبانی تربیت حس دوباره آزادگان در بدو ورود به میهن اسلامی، تجدید عهد دوباره آزادگان با ولایت فقیه، و زنده نگهداشتن یاد و خاطره 10هزارشهید آزاده را از اهداف این همایش برشمرد.

دبیر این همایش همچنین افزود: با توجه به زلزله دوسال گذشته کرمانشاه، حضور آزادگان در کنار هموطنان زلزله زده و اقداماتی که تاکنون از سوی ستاد آزادگان درخصوص زلزله زدگان صورت گرفته نیز از دیگر برنامه های این همایش خواهدبود.

گفتنی است: این همایش قرار است از 17تا19مردادماه با حضور بیش از 500 آزاده موصل4 درمنطقه عملیاتی غرب (کرمانشاه) برگزار شود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باعرض سلام وخسته نباشی به شما زحمت کشان عرصه رسانه؛اینجانب غلامرضا آدمیت صفت سن 49 سال متاهل سابقه ۲۱ حضوردر جبهه داوطلبانه بسیجی که از طرح رمضان ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان دریافت میکردم ازمرداد ۹۶قطع گردید به سپاه شهرستان مراجعه کردم گفتن دست ما نیست از تهران اگر امکانش هست آدرس سپاه کل درتهران یا جایی که به شکایت رزمندگان رسیدگی میشود به اینجانب بدهید تابا مراجعه حضوری علت را جویا شوم واحقاق حق کنم درضمن اینجانب ساکن استان بوشهر بندر دیر شهربردستان هستم تا حالا تهران نیامده فقط از تلوزیون تهران رادیده ام خواهشمندم آدرس دقیق اداره مربوطه را به ایجانب از همین کانال بفرستید قبلا از همکاری شما ممنونم باتشکر
سلام به برادر رضا
عزیز
شما میتونید بیاید تهران. اتوبان بسیج. خیابان هجرت. پارکینگ فجر. دفتر امور ایثارگران سپاه برای طرح مشکل تون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi