شناسه خبر : 60376
سه شنبه 09 مرداد 1397 , 15:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توصیه جمعیت جانبازان به مجلس شورای اسلامی:

قانونگذار بر اجرای منع بکارگیری بازنشستگان نظارت کند

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تاکید بر اهمیت نحوه اجرای مصوبه مجلس در خصوص عدم بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی، خواستار دقت نظر و رصد قانونگذار بر اجرای این مصوبه شد.

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با تاکید بر اهمیت نحوه اجرای مصوبه مجلس در خصوص عدم بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی، خواستار دقت نظر و رصد قانونگذار بر اجرای این مصوبه شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، در آخرین جلسه هفتگی شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن تقدیر از دقت نظر نمایندگان مجلس شورای اسلامی در زمینه تصویب طرح عدم بکارگیری بازنشستگان در دستگاه های اجرایی، در عین حال بر ضرورت نظارت دقیق بر اجرای این مصوبه تاکید شد.
این جمعیت با اشاره به واکنش های منفی برخی از مدیریت های تحول ناپذیر در سال های اخیر که به دنبال تمرد از اجرای قانون هایی از این دست هستند، یادآوری کرد: این قبیل واکنش ها از سوی برخی مسوولان در جریان اجرای مصوبات مهمی مانند اجرای اصل 44 قانون اساسی، اصلاح نظام اداری، مبارزه با قاچاق کالا، اصلاح نظام بانکی، بهبود فضای کسب و کار و دولت الکترونیک نیز صورت گرفت. اما هنر قانونگذار این است که با ابزارهای نظارتی در اختیار خود، فرایند اجرا را رصد کند و اجازه تخطی از قانون را ندهد تا شاهد دمیدن روح جوانگرایی که مطالبه همه دلسوزان انقلاب است، باشیم.
جمعیت جانبازان تلاش سه قوه برای مهار تورم از طریق هماهنگی و سرعت بخشیدن به اجرای تصمیمات و پرهیز از رفتارهای جزیره ای در برون رفت از بی انضباطی های صورت گرفته را مورد تاکید قرار داد و خواستار نقش آفرینی هوشمندانه تر رئیس جمهور در جایگاه مربی گری تیم اقتصادی هیئت دولت برای به کارگیری ظرفیت های تازه و نیروهای کارآمد جدید شد.
این جمعیت هشداد داد در صورت هماهنگ نشدن تیم اقتصادی با عزم رییس جمهور، در فاصله اخذ تصمیم تا اجرا و رسیدن به نتیجه قبل کنترل نخواهد بود و مشابه آنچه در جلوگیری توزیع ارز مسافرتی اتفاق افتاد، ممکن است ویژه‌خواران میلیون ها دلار از سرمایه کشور را به یغما ببرند.
جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در بخشی از نشست اخیر خود ضمن رصد تحولات منطقه ای و بین المللی، ادامه جنگ روانی شیطان بزرگ با بهره گیری از فضای مجازی و تحریمهای جدید ابزاری برای دنبال کردن آرزوهای تحقق نیافته ۴۰ ساله با انجام هزینه‌های هنگفت برشمرد و تاکید کرد: اکنون که آثار عینی مکتب امام خمینی (ره) در جایگاه بلند جبهه مقاومت سوریه، عراق، فلسطین و حرکات شگفت انگیز انصارالله در یمن به خوبی قابل رویت است، هنر روسای جمهور آمریکا بکارگیری دیوانه وار خشونت، دامن زدن به نظامی‌گری، سازماندهی گروههای تروریستی، عبور از تمامی خط قرمز های حقوق بین الملل و تجاوز آشکار حقوق بشر با بهره گیری حداکثر از حق وتو در شورای امنیت است.
جمعیت جانبازان با شوم و پلشت خواندن دموکراسی امریکایی، خاطرنشان کرد: امریکا با هزینه‌های سنگین(7هزار میلیارد دلاری) از منابع خود و هم پیمانانش رهاوردی جز نفرت و از دست دادن نفوذ و اقتدار خود در منطقه و جهان دستاوردی نداشته و نخواهد داشت.
این جمعیت همچنین هشدار جدی استراتژیست های آمریکایی _ اروپایی و نیز صحنه های تحقیر کننده آوارگی تروریست های داعش و تکفیری در جای‌جای منطقه را از نشانه های روشن سقوط جایگاه نظام سلطه ارزیابی کرد.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
تا وقتی مدیران رده بالای پیر با سابقه بیش از 35سال خدمت ، خودشان بازنشسته نشوند می توانند با راههای قانونی دوستان پیر و بازنشسته خود را به طریقی دعوت بکار کنند .
شرط اجرای درست قانون این است که راهها و گلوگاههای فساد به صورت ریشه ای بسته شود .

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi