شناسه خبر : 60385
چهارشنبه 10 مرداد 1397 , 09:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست هم اندیشی فرزندان شهدا برگزار شد

نشست هم اندیشی فرزندان شهدا با حضور رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس برگزار شد.

نشست هم اندیشی فرزندان شهدا برگزار شدنشست هم اندیشی فرزندان شهدای دوران دفاع مقدس به عنوان میراث داران دوران دفاع مقدس امروز 9 مرداد ماه با حضور مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با هدف ارتقاء توانمندی‌ها، آگاهی دانش و فنون روز، بصیرت افزایی و تقویت باورهای دینی و اعتقادی فرزندان شهدا و مقابله با آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

مجتهدزاده در این نشست وفاق و همدلی بدور از  سلایق سیاسی را رویکرد اولیه سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس عنوان کرد و اظهار داشت: فرزندان و یادگاران شهدا بهترین عامل همدلی و وفاق در جامعه به شمار می‌آیند.

وی با تاکید بر شور و شعف جوانان انقلابی و مجاهد، آنان را پایه‌گذار واقعی جامعه اسلامی خواند و افزود: فرزندان شهدا به ویژه دختران بیشتر از سایر اقشار ایثارگر می‌توانند در جهت ترویج گفتمان ایثار و شهادت و نشر آثار دفاع مقدس در میان جامعه اثرگذار باشند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با توجه به اینکه جوان معاصر امروز نیازمند آغاز یک نهضت عظیم در جهت حضور درون مایه‌ها و گرایش‌های دینی فرهنگ ایثار و شهادت در حیات فردی و اجتماعی است، خاطرنشان ساخت: نشست دختران شهدا برای این است که جامعه را در جریان واقعیت‌های دوران دفاع مقدس قرار داده و سختی‌ها و زیبایی‌هایش را به همسالان خود  بشناسانند.

وی بهره مندی از تخصص و توانمندی‌های فرزندان اناث شهدای عزیز را عامل بصیرت وآگاهی و دانش‌افزایی سایر جوانان مورد تاکید قرار داد و گفت: حضور اجتماعی و فرهنگی عزیزان شهدا، قطعا به تعمیق و تحکیم فرهنگ مقاومت و ادبیات پایداری و استقامت در برابر استکبار جهانی کمک می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi