شناسه خبر : 60400
چهارشنبه 10 مرداد 1397 , 15:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دسیسه های تلخ!

آشفته بازار امروز و موضع انفعالی مسئولین فرهنگی باعث گردیده که به راحتی و با جسارت جانبازان و ایثارگران عزیز مورد هجمه رسانه ای قرارگیرند و آب از آب هم تکان نخورد.

حقوقی- متاسفانه آشفته بازار امروز و موضع انفعالی مسئولین فرهنگی باعث گردیده که به راحتی و با جسارت جانبازان و ایثارگران عزیز مورد هجمه رسانه ای قرارگیرند و آب از آب هم تکان نخورد. کمی مطالعه راجع به موقعیت و جایگاه کهنه سربازان ممالک دیگر موجب می گردد تا بیشتر از آنکه در جایگاه حق خواهی و تظلم برعلیه این قشر رها شده قرار گیریم به حال ایثارگران این سرزمین گریست. 

 تحریک احساسات دیگران و شعارهای توده گرایانه سیاسیون آن هم در زمانی که ژست های اپوزوسیونی مد روز جامعه امروزی گردیده جز ضربه به ارزش های جامعه عاید دیگری در پی نخواهد داشت.در کجای این خاکدان تاریک و در کدام مکتب فکری و در کدام کشور جایی را سراغ دارید که دلنوشته یا نام و نشان و یا بیرقی بر مزار سربازی باشد و رهگذران به احترام تامل و سکوتی نکنند.

واقعا" دسایس الحیلی که برای حذف این ارزش ها صورت می پذیرد شرم آور است. نتیجه آنکه در یک اقدام عجولانه دوغ و دوشاب را یکی کرده و با تصمیمات غیر کارشنانه لطمات جبران ناپذیری به جامعه ایثارگری وارد می سازند. یادمان نرفته که مردم زلزله زده سرپل ذهاب چه مصیبتی را متحمل شدند و همگان به کمک شتافتند و به تبع آن برای داوطلبان کنکوری که در این مناطق بوده اند سهمیه ای در نظر گرفته شده و فعلا تا سه سال دیگر نیز ادامه دارد و بنا به تب و جو همدردی که وجود دارد کسی کمترین اعتراضی نداشته و به نظر پاسداشت یک عمل انسان دوستانه و به حق است.

چرا کسی اعتراضی ندارد؟ چون از نزدیک شاهد شب و رنجوری آنها بوده ایم. این در حالی ست که در کشاکش منافع جناحی وانفسای امروز، بهترین کار مثله کردن جامعه ایثارگری است که کسی دیگر رمقی برای دفاع ندارد. و شوربختانه جوانان امروز کمتر اقبالی به نکوداشت این ارزش های همیشه جاوید دارند.

 در طی این سالها همواره بنام جانبازان بوده و به کام دیگران. اوائل که با شعار 40 درصد ظرفیت برای رزمندگان، گوش فلک را کر کرده بودند و بعد اعلام شد که درصد بسیار کمی این ظرفین را پر می کنند و مابقی توسط داوطلبین آزاد پر می شود. و حالا هم بدون آنکه ذره ایی سایر سهمیه ها از جمله سهمیه مناطق محروم و هیئت علمی و کارکنان وزارت علوم و... از نظر بگذرانیم فقط سهمیه جانبازان 25 تا 49 را مورد هجمه قرار داده ایم.با کدام منطق و چه استدلالی؟

 بی اخلاقی آنجا صورت گرفته است که جانبازان و رزمندگان عزیز معروف به 5 درصدی را برای جوری جنس خود علم کرده و به بهانه حق خواهی این عزیزان به مصاف آمده اند و چه کمپین ها و تجمعاتی که راه نیانداخته اند. حال آنکه این بزرگواران نیز از جمله مظلومین این سرزمین هستند.

 النهایه لازم است خانواده بزرگ ایثار و شهادت نام و عنوان سیاسیون غوغاسالار را به یاد داشته باشند تا در آتی امتیازاتی که نزدیکان و خانواده ایشان دریافت کرده اند را به افکار عمومی جامعه ارائه گردد.

 مطلب پایانی اینکه؛ مسئولین سنجش پس از پخش کارنامه های کنکور و در مراحل پایانی پروسه کنکور همچنان امیدوارانه منتظر تصمیم مجلس هستند بدون توجه به تبعات قانونی این امر و حقوق مکتسبه افراد بر اساس قاعده فقهی قبح عقاب بلابیان.

در پایان امیدوارم فرجام بد ایثارگران موجب نا امیدی و یاس نگردد.

والسلام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام .
دوست عزیز با توجه به اینکه در هرچیزی استثنا وجود دارد در قاعده عطف بماسبق نشدن قانون هم وجود دارد و اینک اصلاح سهمیه با هدف متعدل کردن سطح علمی ایثارگران و برداشته شدن اجحاف بین جانبازان بوده است با توجه به اولویت جامعه هدف ک همان خانواده شهید و ازادگان و جانباران بالای ۵۰ درصد است ...چون حتی گروه ۲۵ تا ۵۰ درصد دریافت کننده مازاد ظرفیت جامعه هدف بوده اند و حال با توجه به از بین بردن تبعیض بین جانبازان و کمتر شدن گروه ایثارگران این عمل انجام میشود تا عدالت حداقل بین این افراد صورت گیرد.
سلام ، سخنانی از مظلومیت ایثارگران در پرده های پنهان و هزاران مرتبه تکرار که ایهالناس دنیا فریب و سرابی است تا امتحان الهی خاک شور و شیرین را جدا کند. ضعف ایمان منحصر به ژن خوب و سیاست بازان نیست بلکه فریب و سراب و زیورهای آراسته دنیا باعث لغزش افرادی شده که اگر حقیقت را به رویشان بیاوریم ابتدا انکار خواهند کرد و خود را مبرا از فریب و اسارت در تجملات دنیوی خواهند دانست.
جناب حافظ فرمود :
سالها پیروی مذهب رندان کردم
تا به فتوای خرد حرص به زندان کردم
هوای نفس و هوای نفس و هوای نفس آنکه خودمان را بهتر از خودمان شناخته و تمام نقاط قوت و ضعف را کاملا شناخته لذا از جایی وارد میشود که هیچکس فکرش را نمیکند تا پرده ها کنار بروند آنگاه میگوید ای وای حجابم این بود ؟ من سالها میدانستم اما غفلت کردم اگر به دنیا بازگردم .... افسوس که دیر شده و راه بازگشت نیست
در بیت بعدی جناب حافظ فرمود :
من به سر منزل عنقا نه بخود بردم راه
قطع این مرحله با مرغ سلیمان کردم
مرغ سلیمان یا پیر کامل رهبر و مقتدای عاشقان است اوست که خورشید طریقت و دستگیر و راهنمای سالکان است او میتواند با همت خیرش که بدرقه راه عاشق کرده هفت خان نفس را به سلامت و ایمن طی کند و همچون قرار گرفتن در مقابل آیینه به سر منزل عنقا برسد. خداشناسی را از او آموختن بالاترین فریضه دین است تا بوسیله او به بالاترین مقامات ایمان و رستگاری دست یافت. آنجاست که نفس اماره پس از طی طریق مبدل به نفس مطمئنه میشود و در همین دنیا امیدواری به حقیقت و بهشتی برین کمترین عطایش خواهد بود.
اگر کسانی بردگی نفس اماره و شیطنت را با خداشناسی و ایمان کامل اشتباه کردند در اثر فریب خود و مفتون شدن به زیور و اسباب تجملات دنیوی است زیرا بعید نیست حرام را همچون عسلی حلال تناول کند یا گناهان کبیره را همچون صواب الهی در نظر بگیرد. حق تعالی دنیا طلبان را مسخ کرده و بر قلبشان مهر زده تا نتوانند از بهشتی آگاه شوند که برای مریدان حقیقی و مومنان واقعی در کنار مراد و اصلا تدارک شده است.
سلام
به اطلاعات استخراج شده از امار های ارائه شده از طرف خود سازمان سنجش توجه کنید : ( کنکور 95 )
میانگین درصد های اختصاصی رتبه 100/000 کنکور تجربی 20 درصد
میانگین درصد های عمومی رتبه ی 100/000 کنکور تجربی 30 درصد
میانگین درصد های اختصاصی رتبه 50/000 کنکور تجربی 30 درصد
میانگین درصد های اختصاصی رتبه 50/000 کنکور تجربی 40 درصد
تفاوت رتبه بینشون 50/000 هزار تا هست تفاوت درصدشون در هر درس 10 درصد که میشه 10 تا تست صحیح عمومی و 14 تا تست صحیح اختصاصی
ایا کنکور با توجه به این تفاسیر ازمون سالمی هست ؟ به هیچ وجه
کنکور 94 را سخت گرفتند میانگین رتبه ی 10 هزار کشوری 40 درصد عمومی و 30 درصد اختصاصی بود. ( برابر با میانگین رتبه ی 50/000 کنکور 95 )
کنکور را لطفا هر چه سریع تر حذف کنید.
سی درصد تاثیر قطعی معدل را برای کنکور 98 لطفا هرچه سریع تر تصویب کنید. ( که مقدمه ی شیرین حذف کنکور است )
اقای لاشکی که میگید چون عدالت اموزشی برقرار نیست بین یک روستایی و شهری تاثیر قطعی ظالمانه هست ایا عدالت اموزشی بین کسی که در تهران هست و در یک سال هزینه های گزافی را به جیب مافیای کنکور ریخته و استاد تست زنی میشه ( اون وضعیت بالای کنکور هم بماند که دیگر نیازی به توضیح دادن ندارد خود عدد ها گویای فاجعه ی کنکور هستند ) با کسی که در روستا حتی پول ندارد کتاب کمک اموزشی بخرد برابر است ؟
سلام من تقاضا دارم از شما که اگه تراز سهمیه ایثارگرانو بالابردن بگین سهمیه رو حذف کنن چون بنیاد که اصلا عین خیالش نیست دارن ایثارگرانو نابود می کنن حداقل پول صندلی ندن تا امثال وزیر بهداشت و خدایی وچشمشون دنبال صندلی های ایثارگرانه از نون ایثارگران نخوره و کسایی که مارو بی سواد خطاب کردن صندلی مارو نگیرن حداقل راضی تریم. مرسی از طرف فرزند جانباز ۴۵ درصد
با سهمیه ی 25 درصد ایثارگران نهایتش با میانگین 40 عمومی و 30 اختصاصی بشود پزشکی قوبل شد ( ان هم پردیس ) و داوطلب ازاد هم با میانگین 50 قبول میشود و ای کاش این را بنیاد و کمیسیون بهداشت با هم می نشستن با هم بررسی می کردن تا مجال پخش دروغ ها توسط ادم های ضد انقلاب و بسیار بی عرضه و بسیار کثیف و بسیار منحرف گرفته شود ادم هایی که عرضه ی درس خوندن ندارند و توی این گروه های تلگرامی خودشون رو زیر سایه ی ضد انقلاب مشغول کردن تا یادشون بره که هر سال داره بدتر از پارسال کنکور میده و احساس میکنند اینجوری حالشون بهتر میشه مثل ادمی که توی دام اعتیاد افتاده و احساس میکنه با اون حالش بهتر میشه این ادم ها درس خوندن و تلاش کردن حالشون رو بد میکنه و ادامه دادن به بی عرضگی هاشون به بی کاری هاشون براشون ارامش بخش شده و همین حالات اونها اونها رو به هر چیز بدی می کشونه و کم کم تبدیل به ادم های عقده ای میشوند که به جدال با ارزش ها می پردازند و کافیه به این ادم ها مجال بدهند توی اون تمام تلاششون را می کنند ( درست مثل همون هایی میشن که زیر سایه ی اونها بساط گذر عمر را پهن کردن ) اینها کسانی هستند که امروز به اسم ایثارگران به جو سازی برای از بین بردن حق و حقوق ایثارگران پرداختند ( ادم هایی که بی عرضگی و بی ارمانی در وصف اونها نا توانه ) نماینده های مجلس خوب دقت کنند به شماره های اونها که در سطح اینترنت پخش شده چه کسانی و با چه اهدافی پیام می فرستند.
گزینه ی دو کارنامه های غلط و اشتباه خود را از سایتش برداشت بخشی از شیطنت و کخ ریختن به سهمیه ی ایثارگران از طرف مافیای کنکور و ... بود که برای این که جلوی حذف کنکور را بگیرند بهانه ی سهمیه ها را پیدا کرده بودند و در ان به جو سازی و نشان دادن ذات توهی از شخصیت خود مشغول بودند و تعدادی از ادم های بی ادب و منحرف و بی عرضه نیز برای انها دست به جو سازی زده بودند.
هفت شهرعشق راعطارگشت/ماهنوزاندرخم یک کوچه ایم...مانه حقوقی میگیریم ونه امتیازی ونه.......همش نداری.عده ای ازبس امتیازگرفتن هرروزدعوابرسرامتیازات جدیددارند.خدایاخودت کمکمون کن تاعدالتت اجرابشه..یکی میخوره نون وکره /ویکی هم میخوره نون وتره...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi