شناسه خبر : 60401
جمعه 19 مرداد 1397 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کسر خدمت، در هاله ای از ابهام!

بحث کسر خدمت به عنوان یک دغدغه در جامعه ایثارگری وجود دارد و آینده آن هم در هاله ای از ابهام است و بحث آن شفاف نیست.

فاش نیوز -  رئیس کمیته نفت و گاز کمیسیون انرژی مجلس، از بلاتکلیفی وضعیت سربازی فرزندان ایثارگر انتقاد کرد.

  به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، حسن بهرام نیا نماینده ایثارگر مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات برنامه ششم توسعه کشور درخصوص کسر خدمت فرزندان ایثارگران یادآور شد:

یک بحثی که در ارتباط با ایثارگران تاکنون مغفول مانده و هنوز در اذهان مبهم است و عدم شفافیت آن باعث تکدر خاطر رزمندگان و فرزندان آنها شده، بحث کسر خدمت است.

  وی گفت: این موضوع به عنوان یک دغدغه در جامعه ایثارگری وجود دارد و آینده آن هم در هاله ای از ابهام است و بحث آن شفاف نیست. یکی از وظایف نمایندگان ایثارگر مجلس نسبت به جامعه ایثارگری، پیگیری این موضوع است تا ایثارگران از نگرانی خارج شده و تعیین تکلیف شوند.

  بهرام نیا ادامه داد: این که مشخص شود، ستاد کل چه تصمیمی در آینده اتخاذ خواهد کرد، مهم است، اما باید در این مورد شفاف سازی و اعلام کند که چه کاری می خواهد انجام دهد. آیا توافق با مجلس مبنی بر کسر خدمت 12 روزه به ازای هر ماه حضور در جبهه را قبول دارد یا اینکه دوباره این توافق به هم خواهد خورد. بنابراین بایستی واضح و شفاف مواضع خود را اعلام کند.

  نماینده ایثارگر مجلس دهم در ادامه متذکر شد: متاسفانه در شرایط کنونی جامعه ایثارگری با مشکلات و موانع بسیاری مواجه است و پیگیری نمایندگان مجلس و مساعدت دولتمردان می تواند، در برطرف کردن موانع بسیار مفید و موثر باشد.

 بهرام نیا که خود به عنوان رزمنده ترکش های بسیاری در بدن دارد، با اشاره به شرایط فعلی کشور متذکر شد: با توجه به تحریم های صورت گرفته، نرخ ارز و گرانی ها، عرصه بر جامعه ایثارگری تنگ شده و مسائلی مانند بهداشت، درمان و معیشت آنها به حاشیه رانده شده است و بایستی در این زمینه توجه خاصی به این قشر فداکار جامعه شود، تا بیش از این در عسر و حرج قرار نگیرند.

کد خبرنگار: 24
اینستاگرام
معلوم نیست این نمایندگانی که تو مجلس مثلا نماینده مردم هستن چکار میکنن فقط فکر منافع شخصی خودشون هستن فکر جوانی که سه ساله منتظر اجرای یک قانون هستن باید بلاتکلیف باشن اخرشم معلوم نیست این قانون اجرا بشه یا نه فقط از خدای بزرگ میخوام که جوابتونو بده که با سرنوشت این ملت مظلوم بازی میکنید
همسر من در زمان جنگ در اثر موج انفجار شنوایش کم شده و هیچ مدرکی هم نداره ۲۷ ماه هم ایثارگری داره ولی ۲۴ ماه رو قبول کردن لااقل یک پسر دارم امیدم بود که معاف بشه
ولی سه ساله که واقعا بلاتکلیف هستیم انشالله هرکسی که فقط فکر منافع خودشون هستن خدا جوابشونو بده من که به شخصه دیگه توی هیچ انتخاباتی شرکت نخواهم کرد چون هیچ کاری برای این ملت نکردن فقط فکر اختلاس و منافع خودشون هستن
حق فرزندان تمام ایثارگران است که از کسر خدمت استفاده کنند .
تورو خدا مردیم انقد فکر کنیم امید وارم به فکر ما باشند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi