شناسه خبر : 60416
پنجشنبه 11 مرداد 1397 , 15:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تسلیت رحلت پدر شهیدان تاج بخش!

استاندار خوزستان در گذشت پدر شهیدان تاج بخش را تسلیت گفت

دزفول - ایرنا - استاندار خوزستان در پیامی در گذشت رزمنده دوران دفاع مقدس و پدر شهیدان عباس و ابراهیم تاج بخش را تسلیت گفت.

حاج عبدالمحمد تاج بخش رزمنده و جانباز هشت سال دفاع مقدس بامداد چهارشنبه در سن 93 سالگی به علت ایست قلبی در زادگاهش گتوند دار فانی را وداع گفت.

 به گزارش بامداد روز پنجشنبه ایرنا در پیام غلامرضا شریعتی آمده است:در گذشت تاثرانگیز رزمنده جانباز حاج عبدالمحمد تاج بخش پدر شهیدان عباس و ابراهیم و پدر بزرگ شهید مدافع حرم محمد تاج بخش موجب تاثر خاطر اینجانب شد.

در ادامه این پیام آمده است :سه فرزند بهشتی و متعالی مرحوم تاج بخش راه انقلاب و میهن را در از خود گذشتگی و از جان گذشتن پیدا کردند و برای پایداری کشور و دفاع از آرمان های انقلاب جان را در کف دست گذاشته و برای این ملت افتخاری بس شکوه مند آفریدند.
اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم تاج بخش و مردم شریف گتوند تسلیت عرض کرده و از درگاه خدای باری تعالی برای آن مرحوم رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای کلیه بازماندگان سلامتی و صبر مسئلت می نمایم.

آئین تشییع پیکر مطهر این یادگار هشت سال دفاع مقدس ساعت 18:30 دقیقه پنجشنبه 11 مردادماه از مسجد حضرت صاحب الزمان(عج)گتوند تا گلزار شهدای برگزار می شود.
حاج عبدالمحمد تاج بخش در 2 عملیات والفجر مقدماتی و کربلای 5 حضور داشت.
شهید عباس تاج بخش 12مهرماه 65 به درجه شهادت نائل آمد.
سردار شهید ابراهیم تاج بخش نیز در سال 1365 در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید.
محمد تاج بخش 16 مرداد ماه 96 در سن 28 سالگی در دفاع از حرم اهل بیت (ع) و حرم حضرت زینب(س) در استان تدمر سوریه در عملیات انتحاری گروه تروریستی داعش به شهادت رسید.
شهید محمد تاج بخش برادر زاده حاج عبدالمحمد تاج بخش نیز در سال67 در جزیره مجنون به شهادت رسید.
به گزارش ایرنا، مردم شهرستان گتوند 347شهید در دوران دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi