شناسه خبر : 60419
جمعه 12 مرداد 1397 , 13:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

داغدارتر از تابستان!

‌دل‌نوشته‌ی یک برادر شهید / «من هنوز داغدارتر از تابستانم»

12 مرداد ماه سالروز شهادت شهید علی‌حسین ابراهیمی است.

محمدباقر ابراهیمی دلنوشته‌ای را به یاد برادرش برای ایسنا ارسال کرده است:

«مرداد داغ از راه میرسد ومن هنوز داغدارتر از تابستانم. مرداد یاد آور پرواز افلاکی توست.روزی که از والفجر3 به والفجر بینهایت پَر کشیدی.

روزی که زمان ایستاد و زمین مبهوت ماند. روزی که خبر حماسه تو درشهر پیچید. روزی که مادر درتشییع حماسی تو سراسیمه خیابانهای شهر را هروله میکرد. حالا دیگر پس از عمری ضجه ولابه و زاری ، پبرزن با غمی بزرگ از دنیا رفته. پدر هم در کنارش آرام گرفته اما من هنوز ناآرام و بی قرارم. بی قرار سیمای ماهت ، بی قرار نسیم لبخندهایت که گاه و بیگاه درخاطرات دیرینهام وزیدن دارد.

سینه سرخ مهاجر برادر!

برخیز مرد! برخیز ای سبز پوش سروقامت !

برخیز و طلسم حماسه های پرافتخار را بشکن!

 دیرگاهی ست که اینجا وطن به هیأت و هیبت شجاع ونستوه تو و همرزمانت چشم دوخته است.دیرگاهی ست که" دوراجی" و " کله قندی" در انتظار گامهای استوار توست آنجا که دوازدهم مرداد شصت و دو مرگ را به اسارت گرفتی و از خاک تا افلاک پروازی سبکبال تا بیکران داشتی. 

آری هنوز پرچم حماسی تو در هیاهوی عملیات جنگی، در رگبار مرگبار خمسه خمسههای دشمن، در قنوت قناسهها، در ستیغ "قلاویزان" ، در مین زارهای مهران، در چکاد" چنگوله" ، درشبیخون " شاخ شمیران " و در خونبارش "کله قندی" ، در تاریخ خونبرگ دفاع مقدس در اهتزاز است.»

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi