شناسه خبر : 60421
جمعه 12 مرداد 1397 , 13:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معامله قرن به تعویق می افتد!

آمادگی فلسطینی ها برای برگزاری نوزدهمین جمعه بازگشت/معامله قرن به تعویق می افتد

شفقنا- مردم غزه برای شرکت در فعالیت های مربوط به نوزدهمین جمعه راهپیمایی بازگشت در مرزهای شرقی باریکه غزه که تحت عنوان «وفاداری به شهید قدس» نام گذاری شده، آماده می شوند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، دلیل نام گذاری راهپیمایی این هفته به هدف وفاداری با شهید «محمد طارق یوسف» مجری عملیات شهادت طلبانه هفته گذشته در شهرک صهیونیست نشین «آدم» در شرق قدس اشغالی بوده است که در جریان آن یک صهیونیستی به هلاکت رسید و دو تن دیگر زخمی شدند.

از آغاز روند راهپیمایی های بازگشت در مرزهای شرقی نوار غزه، ۱۹۲ فلسطینی به شهادت رسیده و حدود ۱۷۲۵۹ تن دیگر نیز زخمی شده اند.

معامله قرن چندین ماه به تعویق می افتد

از سوی دیگر روزنامه «یسرائیل هیوم» اسرائیل روز جمعه نوشت: معامله قرن که آمریکا مطرح کرده، به دلیل انتخابات داخلی کنگره آمریکا و امکان برگزاری انتخابات زود هنگام در اسرائیل چندین ماه به تعویق می افتد.

به نقل از فلسطین الیوم، این روزنامه به نقل از منابع عربی و یک منبع نزدیک به کاخ سفید نوشت: کاخ سفید معتقد است که بنیامین نتانیاهو قادر نیست پیش از انتخابات به بندهای این معامله پایبند باشد.

انتهای پیام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi