شناسه خبر : 60429
شنبه 13 مرداد 1397 , 10:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای ساخت مجموعه شهید حججی زندگیم را می‌گذارم!

یک تهیه‌کننده سیما با ‌اشاره به مظلومیت شهدای مدافع حرم تاکید کرد که برای ساخت مجموعه شهید حججی زندگیم را می‌گذارم.

سعید کمانی با بیان اینکه در سوریه از نزدیک شاهد فداکاری و در عین حال مظلومیت شهدای مدافع حرم بوده است، گفت: مدافعان حرم ثابت کردند که می‌توان در جهان پر فتنه، فریب دنیای پر زرق و برق را نخورد و در برابر طواغیت کرنش نکرد و در دفاع از مقدسات در هر کجای دنیا حاضر شد و خون داد. از این رو، نمی‌توان از کنار این مردان بزرگ راحت گذشت. مردانی که برخی داخلی‌ها و خارجی‌ها ناجوانمردانه درباره آنها قضاوت می‌کنند. به واقع، ساخت هر اثری درباره مدافعان حرم،‌اشاعه فضیلت‌های اخلاقی و ادای دین بدان رادمردان است.

وی افزود: طبعا ساخت آثاری در حوزه مقاومت به دلیل امکانات و ضرورت حضور در منطقه درگیری، آسان نیست اما رسالت ما چنین اقتضایی دارد.
سعید کمانی تاکید کرد: برای ساخت آثار ارزشی و خاصه درخصوص شهدای مدافع حرم و ضد جریان‌های تکفیری در سطح منطقه مشکلاتی است. نظیر اتفاقاتی که برای جناب جمال شورجه در شمال آفریقا رخ داد و البته ایشان با بصیرت و شجاعت برخورد نمودند. با این حال ما آمادگی داریم مجموعه‌ شهید حججی را با قدرت بسازیم.
وی ادامه داد: نسل جدید باید بداند که اسلام و کیان اسلامی و سرزمین ما، چگونه و با رشادت چه کسانی و با چه اعتقاداتی پاسداری شده است.

کمانی گفت: در حال حاضر در پی داستان خوب برای تصویر کردن شاهکار مدافعان حرم هستیم و در همین رابطه با چندین نویسنده متبحر در حال مذاکره می‌باشیم.

منبع: کیهان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi