شناسه خبر : 60433
شنبه 13 مرداد 1397 , 10:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

فضولی در دعوای خانوادگی موقوف!

جانباز جنگ - همه دنیا،،،یک بار برای همیشه گوش کنند: ماجانبازان،مشکل داریم! وخیلی هم مشکل داریم!!! درهرزمینه وموضوعی که شما فکرشو بکنید، مشکل داریم!!

اما این مشکلات وحتی دربعضی موارد دعواها و.....به خودمان مربوط است،،،نه به خارج نشینان و بیگانگان وخائنین و... این دعواها و مشکلات ما جانبازان، یک دعوای خانوادگی ست! دعوای پدر فرزندی ست!به هیچ کس ربطی ندارد و کسی غلط بیجانکند.

 شماخارج نشینان اینقدرابله اید و نفهم که هنوزاین تشخیص را ندارید که ماجانبازان برای حفظ وبقای این حکومت اسلامی جانبازشدیم و بازهم آماده ایم تامرزشهادت و..

 و اما در مورد سایت فاش نیوز عزیزبایدبگم که سایت انقلابی وشجاعی است ومهمترین وظیفه خودمیداندکه پل ارتباطی بین عزیزان ایثارگر ومسئولین دلسوخته نظام باشد،،،.

ماایثارگران فداییان انقلاب وپیشمرگان رهبری انقلاب،امام خامنه ای هستیم.

والسلام.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام دراینکه مسائل داخلی ما جانبازان به خارج نشینان ربطی ندارد که شکی نیست ( خدا می داند که این جمله را از عمق جانم می گویم) اما بعضی مسئولین هم از ان حجب وحیای این عزیزان واقعاً سوءاستفاده می کنند،چطوری نمایندگان کامیون داران (وزیرراه و وزیررفاه) می تونن از حق وحقوقشان(که حتی درموردانها قانون درمجلس وضع نشده) دفاع کنن و بقول خودشان تا90%مشکلاتشان را حل کردن و پیگیر بقیه انها هستن ولی ایثارگران با آنکه قوانین تصویب شده از سالهای قبل دارن ولی نماینده ما که فقط در هیئت دولت حضور فیزیکی دارد نمی تواند از حقوق قانونی(فرا قانونی که بماند) که مهمترین انها در بخشهای درمان و معیشت و شغل فرزندان وبسیاری قوانین تصویب شده دربرنامه های 5و 6 تصویب شده دفاع کند!!!! آیا این چیزی غیراز سوءاستفاده از حج وحیای این عزیزان است؟؟؟؟ فاش نیوز هم تنهای کاری که می کنه فقط درج تعداد کمی از مشکلات این عزیزان است ولی (علی رغم پیشنهاد بنده در چندی پیش)نمی تواند یا توانایی پیگیری این مشکلات و جواب گرفتن از مسئولین ذیربط را ندارد./.
نگرانی از مشکلات ایثارگران محترم قبل از اینکه دارای ابعاد اقتصادی و معیشتی و مادی باشند تحت شعاع مشکلات سیاسی و امنیتی کشور قرار دارند. ایثارگران با فدا کردن جان و مال و جوانی توانستند تحت فرماندهی کل قوا تمامیت ارضی و تهدیدات داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را از حملات گسترده دشمنان نجات دهند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور جدا شود.
پیامهای اکثریت شهیدان انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مدافعان حرم برگرفته از پیام امام راحل (ره) است که "نگذاریم انقلاب به دست اجنبی بیفتد" لذا در شرایطی که اخبار بسیار تاسف انگیز از خیانت و وطن فروشی و اختلاس و گرین کارتی و انحرافات و جاسوسی و نفوذ و انواع تضادها با انقلاب اسلامی توسط عده ای معلوم الحال و سیاستمداران غربگرا و اشرافی جریان دارد و در دادگاه ها نیز اثبات شده است و در این میانه سپاه پاسداران با اقتدار و قدرت فرا جهانی آشکار و محرمانه مقابل انواع توطئه های دشمنان داخلی و خارجی پیروز و سرافراز توانسته بنحو عالی امنیت کامل از جان و مال و ناموس ملت حفظ و حراست کنند میبایست همانطور که با تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب طومار فتنه و دعواهای جناحی و دو قطبی سیاسی در هم پیچیده و نابود شد ، ابتدا پاسخ مناسب به شبهات و نقشه های شوم دشمنان در خصوص ایجاد دوگانگی یا دو قطبی جدید در زمینه تقابل دو جبهه روشنفکری غربگرا و فرهنگ اصیل ولایتمداری همانند فرمانده محترم سپاه قدس سردار سلیمانی توسط سپاه پاسداران و عملکرد و اعتقادات فرماندهان شهید در دفاع مقدس و مدافعان حرم تبیین و بطور مبسوط و کامل در قالب تداوم و استمرار قاطعانه اقتدار 98 درصد جمعیت تشیع و همبستگی امت حزب الله حول محور فرهنگ ولایتمداری به آگاهی عموم مردم شیعه در داخل و خارج از کشور و بویژه تفهیم دشمنان نظام اسلامی برسانند.
آقاي طايبي آقاي عندليبي كه فرموديد احراز نيروهاي مسلح بابنياد ادغام شده وحداقل 5درصد حق آنهاست ..كو كجاست چرابنياد كسي خبرنداره ...بس كنيد بابا بازم صداي دشمن كه همه رو ازاينهمه بي اعتنايي باخبرميكنه تا شايد تلنگري باشدبرآنهايي كه پنبه در گوشند
رزمنده جان بقول یکی از دیالگهای سریال روزی روزگاری این چیا زیادن!!!! این خبرهای که اقایون دربوق و کرنا می کنن وبعضی از مردم هم این اخبارو روی علم کرده ودرجامعه پخش می کنن که ایثارگران مملکتو خوردن!!! غافل از اینکه این خبرها اونا رو از بیرون می سوزونه و ما را از درون!!! که همه می دانن سوختن از درون سختره./. وایثارگران شامل این ضرب المثل آش نخورده و دهان سوخته می شن!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi