شناسه خبر : 60445
شنبه 13 مرداد 1397 , 12:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مرام جوانمردی در پذیرش مسئولیت

قصه پرغصه وادادن یک تیم در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی یک کشور مطرح است و ما در چند سال گذشته شاهد تصمیم یک مدیر ملی با استفاده از عقل خدادادی و تدبیر...


عباس طایفه (جانباز بصیر) قصه تشکیل تیم ورزشی با تشکیل کادر فنی و انتخاب بازیکن شروع می شود. سر مربی تیم با انتخاب کادر فنی و بازیکنان و تعیین استراتژی مسابقه و تاکتیک های مربوطه، برای هر کدام تقسیم وظیفه ای می نماید. اگر در یک تیم هر کدام نقش خود را بدرستی ایفا نکنند و تیم دچار اشتباه محاسباتی شود و نتیجه بازی را واگذار کند، در قدیم سرمربی تیم به جهت داشتن مرام جوانمردی مسئولیت شکست را می پذیرفت. البته سطح بازی و مسابقات و آسیب وارده در سطوح مختلف متفاوت است؛ اگر سطح مسابقه ملی و بین المللی باشد نتیجه شکست بسیار سنگین خواهد بود و قلب یک ملتی از این شکست جریحه دار خواهد شد. در این شرایط پذیرش شکست و عذرخواهی سر مربی تیم، التیامیست بر زخم ها.
قصه پرغصه وادادن یک تیم در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصادی یک کشور مطرح است و ما در چند سال گذشته شاهد تصمیم یک مدیر ملی با استفاده از عقل خدادادی و تدبیر برای تشکیل یک تیم اقتصادی به منظور اداره امور معیشتی مردمی صبور، مقاوم، ایثارگر، هوشمند و شجاع بوده ایم.
در وضعیت کنونی علائم و نشانه های موجود حاکی از عدم موفقیت سرمربی، کادر فنی و بازیگران تیم اقتصادی هستیم و شاهد کنار رفتن آقای «ولی الله سیف» از مسئولیت بانک مرکزی، بدون هیچگونه توضیحی برای ملت می باشیم. تصمیمات اشتباه در اشتباه در سیاست گذاری ها و مدیریت مالی کشور منجر به شکاف هر چه بیشتر طبقات اجتماعی و رشد زالوهای اقتصادی(رانت خواری) و ضعیف شدن هر چه بیشتر قشر مستضعف هستیم. از سویی گفته می شود با اخلالگران (مفسدان اقتصادی) برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت! ولی هیچ صحبتی از مفسد اداری که وجود این مفسدان منشاء بروز و ظهور مفسدین اقتصادیست درمیان نیست.

آیا آدرس را اشتباه نمی دهند؟ آیا زمان آن نرسیده است که از مردم نجیب و پراید از دست داده دوچرخه سوار عذر خواهی کرده و مسئولیت عدم موفقیت را بپذیرند تا این امر قطره آبی بر خرمن شعله ور دل های سوخته گردد؟!

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
تاکتیک های مسئولان اشرافی نخ نما و لو رفته هستند. دیماه 96 قرار بود قیمت بنزین تا 1500 تومن اضافه شود اما مردم اجازه ندادند تا اینکه عده ای از غربگرایان با ایجاد شورش خیابانی و شهادت ماموران امنیتی حواس مردم را پرت کردند. امسال تلافی کردند و برنامه شکست خورده افزایش بنزین را از طلا و دلار جبران کردند تا دلار و طلا که هیچگونه علت خارجی برای افزایش ناگهانی نداشتند بجای گرانی بنزین سودهای کهکشانی عایدشان کنند. در حالیکه مردم بشدت در فشارهای اقتصادی و معیشتی گرفتار شدند میگویند دلار 4200 تومن باید تا 6000 هزار تومن افزایش یابد تا قیمت منطقی برقرار شود یعنی کاخ نشینان راضی شوند.
اگر دیگران حواسشان به سیاست بازی گرم است اما ایثارگران با آگاهی از تفکر انقلابی و ایمانی مستحکم به خداوند دارند که مکر مکاران را به خودشان باز میگرداند.
بیت المال رو دقت کنید مثل علی ع عمل کنید نه بنی امیه و.....
ازتبعیض وبی عدالتی دست برداریدحکم خداوند روجاری کنید سنگ کسی روبه سینه نزنید اوضاع خوبی نیست ریاکار رو بهاندهید
ایتام را هم دریابید.بچه تا18 سال نه تاابد...حق مردم وباسوادها روضایع نکنیدعاقبت نداره
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi