شناسه خبر : 60459
یکشنبه 14 مرداد 1397 , 10:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وطن فروشی که نام خود را دیپلمات گذاشته است


یکی از مدیران ارشد وزارت خارجه دولت اصلاحات در یک وطن فروشی آشکار، به دشمن پیشنهاد کرده است که فشارهای اقتصادی کارساز نیست و باید شوک نظامی به ایران وارد کرد!
قاسم محبعلی از مدیران وزارت امور خارجه در دولت اصلاحات در مصاحبه با القدس العربی گفت: چرخش اساسی در سیاست خارجی ایران جز از طریق وارد کردن شوک نظامی ایجاد نخواهد شد. او گفت‌وگو بین تهران و واشنگتن را در کوتاه و میان مدت بعید دانست.
محبعلی افزود: همه قدرت‌های بزرگ بر ضرورت چرخش اساسی در سیاست خارجی ایران تاکید دارند تا شرایط برای آغاز مذاکرات جدید با واشنگتن فراهم شود.
وی در ادامه گفت: نظام ایران رفتار و سیاست خود را صرفا زیر فشار تحریم‌های اقتصادی تغییر نخواهد داد.
مدعیان اصلاحات که گرا دادن به دشمن برای تحریم‌های فلج‌کننده در فتنه 88 را در کارنامه خود دارند، حالا پا را فراتر گذاشته و در یک وطن فروشی آشکار، به دشمن پیشنهاد می‌کنند که فشارهای اقتصادی کارساز نیست و باید شوک نظامی به ایران وارد کرد.
اگر گزینه شوک نظامی به ایران، قابلیت اجرایی داشت، واشنگتن لحظه‌ای در اجرای آن تاخیر نمی‌کرد. مقامات ارشد و فرماندهان نظامی آمریکایی بارها اذعان کرده‌اند که در مقابله با ایران، گزینه نظامی را روی میز ندارند. پیشنهاد خائنانه شوک نظامی به ایران، بیش از پیش بر وطن فروشی جماعت مدعی اصلاحات
صحه گذاشت.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi