شناسه خبر : 60469
یکشنبه 14 مرداد 1397 , 12:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رییس سازمان بسیج مستضعفین:

جهادگران بسیج سازندگی رزمندگان عرصه جنگ اقتصادی

رییس سازمان بسیج مستضعفین: در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم/ جهادگران بسیج سازندگی رزمندگان عرصه جنگ اقتصادی

خبرگزاری فارس: در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم/ جهادگران بسیج سازندگی  رزمندگان عرصه جنگ اقتصادی

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته حتی یک روز از توطئه های دشمن مصون نمانده و این قضیه قابل قیاس با هی کشوری نیست.

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع مدیران بسیج سازندگی استانها گفت: انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته حتی یک روز از توطئه‌های دشمن مصون نمانده و این قضیه قابل قیاس با هیچ کشور و دوران دیگری نیست.

سردار غیب پرور با اشاره با اهمیت کار یگان‌های مختلف در جنگ تحمیلی گفت: در زمان جنگ همه رزمندگان از جایگاه و منزلت بالایی در بین مردم و مسئولان برخوردار بودند، اما برخی ها مثل رزمندگان اطلاعات عملیات، شناسایی و تخریب جلوه و شخصیت خاصی داشتند. منشاء محبوبیت این مجاهدان، پیشگامی در نبرد با دشمن بود. بنده باور دارم که رزمندگان و جهادگران بسیج سازندگی در حال حاضر هم در خط مقدم مبارزه با استکبار قرار دارند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن افزود: امروز وضعیت اقتصادی کشور به دو علت دچار آسیب شده است. دلیل اول دشمنی های دنیای زر و زور و استکبار است که روز به روز به آن افزوده می‌شود. انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته حتی یک روز از توطئه های دشمن مصون نمانده و این قضیه قابل قیاس با هیچ کشور و دوران دیگری نیست.

سردار غیب پرور دلیل دوم را نظام مدیریتی در کشور دانست و افزود: خداوند متعال همه ثروت ها را به ما داده است مثل سرمایه انسانی بی نظیر- معادن معدنی -انرژی –جنگل و ... چرا این توانمندی ها بکار گرفته نمی شود؟ ما هیچ چیزی برای زندگی سالم و کامل کم نداریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج گفت: در کشور و به ویژه در شرایط فعلی اگر مدیریت به مدیریت جهادی و انقلابی تبدیل شود، مشکلات حل خواهند شد.

سردار غیب پرور با دیگر با اعلام آمادگی برای کمک به دولت افزود: این ظرفیت وجود دارد که با بهره گیری از مدیران جوان جهادی و مشاوران انقلابی در سطوح مختلف در کشور، هر کمکی که دولت بخواهد در اختیار بگذاریم.

سردار غیپ پرور گفت: بسیج سازندگی صحنه خدمت بی منت به مردم است. دل زخم خورده مردم در جنگ اقتصادی نیازمند التیام است که خدمت جهادگران بسیج سازندگی مرهم و داروی آن است. بسیج سازندگی تبلور خدمت بی منت است کسی دنبال نام و نشان نیست پس خدا هم برکت می دهد. شما عزیزان باید آتش به اختیار کار کنید. باید هرگونه خدمتی را می توانید به مردم ارائه دهید. این خدمات قلب امام زمان عج و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را شاد می‌کند و مردم را به انقلاب دلبسته تر می‌کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در ترسیم نقشه راه بسیج سازندگی افزود: بسیج سازندگی باید بتواند سه نقش محوری را ایفا نماید. اول با مشارکت بیش از پیش با دستگاه‌های اداری و اجرایی خدمات را در مناطق محروم گسترش دهد. نقش دوم توانمند سازی مردم به نوعی که کار را به مردم بسپاریم، سومین نقش بسیج سازندگی کمک به حل بحران ها و حوادث مثل زلزله کرمانشاه است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج گفت: گروه های جهادی محله محور نمونه‌ای جدید از راهبرد بسیج برای خدمت در محله‌های کشور است. وقتی به پایگاه های بسیج سر می‌زنیم شاهد خیل عظیم انرژی مردمی برای ارائه خدمات به محله خودشان هستیم. باید از طریق گروه‌های جهادی محله محور این سرمایه‌های اجتماعی درست هدایت شده که مدیریت اجرای این طرح در کوتاه ترین زمان ممکن بر عهده بسیج سازندگی است.

به نقل از فارس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi