شناسه خبر : 60489
دوشنبه 15 مرداد 1397 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جوابیه سازمان بهشت زهرا(س) در خصوص سرقت سنگ مزار پدر شهید

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهشت زهرا(س) در خصوص ماجرای سرقت سنگ مزار پدر شهید «کاظمی مقدم» جوابیه ای صادر کرد.

جوابیه سازمان بهشت زهرا(س) در خصوص ماجرای سرقت سنگ مزار پدر شهید "کاظمی مقدم"

به دنبال درج خبری با عنوان «ماجرای سرقت سنگ مزار پدر شهید در بهشت زهرا(س)» روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهشت زهرا(س) جوابیه ای صادر کرد:

«سازمان مقدس بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی (س) مزین است به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و آرامگاه مطهر سی و چهار هزار شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی ، دفاع مقدس و مدافعین سرافراز حرم  و همچنین آرامگاه یک میلیون و پانصد هزار نفر از اموات مسلمین که این آرامستان را به کعبه آمال شهروندان تهرانی و ملت شریف ایران تبدیل نموده و باعث گردیده است تا همه روزه هزاران نفر از شهروندان تهرانی برای رتق و فتق متوفیات خود به این سازمان مراجعه نمایند. پرسنل شریف و زحمتکش سازمان بهشت زهرا(س) همواره افتخار خود را خود را خادمی حضرت امام (ره) و جاروکشی گلزار شهدا می دانند و به این خدمت صادقانه به شهدا و خانواده های آنان مباهات می کنند.

بدینوسیله اعلام می دارد برابر مستندات قانونی و اقرار نصاب سنگ مذکور این موضوع یک اختلاف کاملا داخلی فی مابین خانواده محترم سفارش دهنده و نصاب سنگ بوده و هیچ ارتباطی با سازمان بهشت زهرا(س) ندارد . به این نحو که پس از ورود غیر قانونی و خارج از ضوابط سنگ که سنگی نامتعارف و بدون رعایت استانداردهای لازم بوده ، بلافاصله توسط نصاب سنگ از سازمان بهشت زهرا(س) خارج شده و در این خصوص خانواده متوفی تا کنون هیچگونه مراجعه ای به بهشت زهرا(س) نداشته و درخواستی مبنی بر نصب سنگ ارائه نکرده اند.

همانگونه که روزانه هزاران نفر از شهروندان محترم تهرانی و خانواده های داغدار به سازمان بهشت زهرا(س) مراجعه می کنند و استحضار دارند ، نصب سنگ در سازمان بهشت زهرا(س) دارای شرایط و ضوابط مشخص ، تدوین شده و روشنی است که به لحاظ ابعاد و قوانین و مقررات لازم است رعایت گردد و همواره در این خصوص شهروندان محترم نهایت همکاری را با این سازمان داشته اند.

روابط عمومی سازمان بهشت زهرا(س) همواره شهروندان فهیم و محترم را به رعایت قوانین و مقررات تشویق نموده و عاجزانه در خواست دارد تا موارد این چنینی را از مجاری قانونی و به صورت درخواست رسمی از سازمان بهشت زهرا(س) مطالبه و پیگیری نمایند.

لازم به توضیح و یادآوری است که افتخار پرسنل خدوم و زحمتکش بهشت زهرا(س) خدمت صادقانه و مخلصانه به خانواده های معظم شهدا و جارو کشی گلزار مطهر شهدا می باشد که حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمودند: "شهدا امامزادگان عشقند و مزارشان زیارتگاه اهل یقین است.»

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi