شناسه خبر : 60500
دوشنبه 15 مرداد 1397 , 11:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکل بیمه ایثارگران البرز حل می‌شود

مشکل بیمه ایثارگران البرزی حل می‌شودمدیرکل اداره بنیاد شهید البرز با تاکید بر اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق قانون متولی و متعهد به انجام امور درمانی و بیمه تکمیلی جانبازان و ایثارگران است، گفت: به زودی مشکل بیمه ایثارگران البرزی حل می‌شود.

ابراهیم طاهرنژاد، ۱۵ مرداد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: شکایاتی مبنی بر عدم پذیرش بیمه ایثارگری در استان البرز مطرح‌شده است، که در این راستا با همکاری چندین نمایندگی بیمه درصدد رفع مشکل به وجود آمده برآمده‌ایم.
وی با اشاره به عدم پرداخت اختلاف حساب ایثارگران و برخی از بیمارستان‌ها، افزود: افرادی که تحت پوشش مراکز بیمه یادشده هستند می‌توانند این اختلاف حساب را برطرف کنند، همچنین بنیاد شهید از تمامی ایثارگران حمایت می‌کند.
مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران البرز با اشاره به اینکه تعرفه‌های مختلفی در بیمه‌های تکمیلی وجود دارد، بیان کرد: این تعرفه در بیمارستان‌های خصوصی نیز متفاوت است، البته در حال حاضر سعی داریم در حد توان و بضاعت بنیاد شهید این اختلاف حساب‌ها را پرداخت کنیم.
طاهرنژاد تصریح کرد: برخی از داروها در لیست سازمان دارو قرار نگرفته‌اند که طی رایزنی‌های انجام‌شده این قشر می‌توانند با مراجعه به حوزه درمان معضل خود را پیگیری و رفع کنند.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به در نظر گرفتن تخفیفاتی در اردوگاه‌های فرهنگی- تفریحی اشاره کرد و یادآور شد: قشر ایثارگر می‌توانند با حضور در موسسه سیاحتی کوثر واقع در منطقه یک کوهسار از طرح‌های تخفیفاتی استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: ادارات موظف هستند در قبال پرداخت بیمه استخدامی ایثارگران به‌صورت ماهانه اقدام کنند و اگر عملکرد نامناسبی مشاهده شود با افراد خاطی برخورد خواهد شد.
انتهای پیام./

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi