شناسه خبر : 60503
دوشنبه 15 مرداد 1397 , 12:58
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گروه جهادی شهید فرامرزی در مناطق محروم

 
مسئول گروه جهادی دانشجوی شهید فرامرزی با اشاره به خشک شده قنات‌ها در رودبار جنوب گفت: برخی قنات‌ها با خطراتی از جمله ریزش برای خاک‌برداری مواجه هستند؛ در حالی که طول برخی از آن‌ها بیش از ۷۰ متر است.

رضا فرامرزی، مسئول گروه جهادی دانشجوی شهید فرامرزی با اشاره به فعالیت‌های این گروه جهادی در مناطق محروم گفت: خشکسالی‌های اخیر مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است. برای همین اولویت ما در گروه جهادی کمک در جهت آب رسانی به مردم  در روستای کوهستان از شهرستان رودبار جنوب است.

فرامرزی با اشاره به سختی‌های که مردم در مناطق محروم برای تهیه آب مورد نیاز خود متحمل می‌شوند، گفت: بسیاری از زنان مجبور هستند تا برای تهیه آب مسیر طولانی را در حدود چند کیلومتر طی کنند برای همین گروه جهادی شهید فرامرزی با راه اندازی کانال‌های اقدام به نزدیک‌تر کردن این مسیر برای تهیه آب مورد نیاز مردم از چشمه و قنات کرد.

فرامرزی با اشاره به مشکلات امداد رسانی این گروه جهادی در آب رسانی به مردم گفت: بسیاری قنات‌ها خشک شده اند و برخی از این قنات‌ها برای راه اندازی مجدد با خطراتی از جمله ریزش  برای خاک برداری مواجه هستند در حالی که طول برخی از این قنات‌ها بیش از ۷۰ متر است.


مسئول گروه جهادی دانشجوی شهید فرامرزی بیان کرد: خشکسالی منجر به مشکلات معیشتی برای مردم ایجاد کرده است، سابق بر این مردم روستا دامدار بودند و از فراورده‌های دامداری استفاده می‌کردند؛ اما الان مجبور هستند برای تهیه کوچکترین مواد غذایی از جمله رب گوجه مسیر طولانی را طی کنند تا آن را از فروشگاهی از شهر تهیه کنند و بسیاری از مردم این روستا با یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی زندگی را سپری می‌کنند.

به نقل از خبرگزاری دانشجو

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi