شناسه خبر : 60507
دوشنبه 15 مرداد 1397 , 16:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در جبهه متحد کنار شهیدان

سلام؛ واقعا حیرت آور است که جوانی در سن 24 سالگی به چنین تعالی و قرب الهی رسیده که با هوشیاری و آگاهی توصیه به تهذیب و تزکیه نفس برای شناخت و معرفت نموده است. گاهی فکر می کنیم چرا جوانانی در سن کم که توانستند اینچنین به اوج ایمان و کمالات انسانی دست یابند گروه گروه به شهادت برسند و گاهی فکر می کنیم چنانچه اینگونه جوانان با کمالات و معرفت الهی در جبهه حضور نداشتند پیروزی بر ابر قدرت های نظامی جهان امکانپذیر نبود. علی ایحال ملت ایران گوهرهای ارزنده و بسیار گران قیمتی را برای حفظ نظام اسلامی و تامین امنیت پایدار تقدیم کردند که درک تعالی و اوج معراج و کمالات شهیدان برای همگان قابل فهم نیست زیرا درک تعالی نیاز به نزدیک شدن به آن تعالی دارد.

لذا جانبازان دفاع مقدس که در راه رضای الهی و تعالی انسانی به عنوان شهیدان زنده نامیده شدند با یک اعتقاد و هدف در جبهه متحد کنار شهیدان حضور داشتند تا کمال همنشین در ایشان اثر کرده باشد.

خداوند متعال شهیدان شیعیان را همراه با شهیدان کربلا قبول کرده زیرا مطابق آیات قرآن و احادیث معصومین (ع) نصرت و پیروزی جاویدان الهی همراه با شفاعت به امتی عطا می شود که قربانیان معصوم و خون مطهرشان در رضای الهی و راه مستقیم اسلام و تعالی انسان ها بر زمین ریخته شود تا بر محلی که خون مردان خدا ریخته شده مصلی و مسجدی برای عبادت و سجده حق تعالی احداث گردد.

کمافی السابق از عالمان و مسئولان فرهنگی تقاضا داریم بطور جدی با هجوم فرهنگی مقابله کنند زیرا نشانه های موفقیت هجوم فرهنگی دشمنان اسلام و تشیع در تفکر جوانان آشکار شده که نتیجه سهل انگاری و عدم توجه لازم برای انجام وظایف و تکالیف ایشان است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi