شناسه خبر : 60525
سه شنبه 16 مرداد 1397 , 13:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در آخرین جلسه جمعیت جانبازان مطرح شد:

قوا برای عملیاتی شدن بسته ارزی همکاری کنند

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن هوشمندانه خواندن اقدام دولت در رونمایی از بسته سیاست های ارزی جدید بانک مرکزی پیش از شروع موج جدید جنگ روانی ناشی از اعلام تحریم های امریکا، خواستار همکاری سه قوه و فعالان اقتصادی در عملیاتی کردن محتوای این بسته شد.

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ضمن هوشمندانه خواندن اقدام دولت در رونمایی از بسته سیاست های ارزی جدید بانک مرکزی پیش از شروع موج جدید جنگ روانی ناشی از اعلام تحریم های امریکا، خواستار همکاری سه قوه و فعالان اقتصادی در عملیاتی کردن محتوای این بسته شد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، در تازه ترین نشست اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی اقدام دولت در زمینه رونمایی از بسته ارزی جدید بانک مرکزی پیش از شروع موج جدید جنگ روانی اعلام تحریم ها توسط امریکا به عنوان یک حرکت موثر ستوده شد.
جمعیت جانبازان رونمایی از بسته ارزی بانک مرکزی را اقدامی آرامبخش و فرادستی از سوی دولت برشمرد و افزود: همکاری و هم صدایی سه قوهو فعالان اقتصادی برای موثر واقع شدن این تصمیم جمعی و کارشناسی، می تواند به کوتاه شدن مسیر دستیابی به اهداف این بسته عملیاتی را در پی داشته باشد.  

جمعیت جانبازان با تاکید بر اینکه پرچمداری سنجیده و منصفانه نمایندگان مجلس برای پیگیری مطالبات مردم برای دریافت پاسخ از دستگاه های اجرایی و قضایی، باید با پاسخ شفاف و روشن کارگزاران این دو قوه همراه داشته باشد، هشدار داد: از دست دادن متانت، واکنش های تهدید گونه و خارج از منطق و به کار بستن ادبیات برهم زننده آرامش جامعه نه تنها کمکی به حل مسائل نمی کند، بلکه گمان چند لایه و چند چهره بودن افراد و جریان ها در مسائل اقتصادی را در مخاطبان تقویت می کند.


به باور این تشکل انقلابی، امروز همه جریان ها زیر چتر انقلاب باید با درک منافع ملی آرایش متحد خود را در مقابل عربده جویی های
ترامپ و تیم کینه توزش حفظ کند. کمااینکه تجربه گرانبهای ۴۰ ساله مانایی و پایداری انقلاب نشان می دهد، جمهوری اسلامی با تکیه بر مکتب امام خمینی (ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری (مدظله) ریشه ای عمیق درباور و عمل روابط بین المللی یافته که نه تنها به انسجام بخشی به مقاومت منطقه انجامیده، بلکه عبور از انواع فتنه های داخلی طراحی شده توسط امریکا و همپیمانانش را در طول چهار دهه سپری شده از عمر انقلاب در هم پیچیده است.

اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان با یادآوری تمسک ترامپ به ورشکستگان ضد انقلاب و فرومایگانی چون سلطنت طلبان و
منافقین برای تغییر نظام چهل ساله جمهوری اسلامی ایران، این راهبرد را نشانه «خام فکری» مدعیان سلطه بر نظام بین الملل دانستند.
جمعیت جانبازان در بخش دیگر جلسه اخیر، نسبت به حاشیه سازی های ملال آور و قطب بندی های کاذب برخی جریان های سیاسی انتقاد کرد و خواستار پرهیز از سخنرانی ها و نامه پراکنی های منحرف کننده انرژی جامعه از مسئله اقتصاد مقاومتی شد و نمایش نشست با برخی نمایندگان ادوار را از سوی پرچمداران برداشتن دیوار بی اعتمادی تلاش هایی جدید برای رکاب دادن به شعار مذاکره مستقیم ترامپ خواند و افزود: این قبیل رفتارها موجب به حاشیه بردن انسجام ملت در رویارویی با تحریم‌ها و تهدیدهای آمریکا و هم‌پیمانانش می شود.


این جمعیت تاکید کرد: آموزه های فرهنگ ایثار و جانبازی رهاورد مکتب امام (ره) و خون شهیدان به ما می آموزد فهرست کینه توزی های آمریکا برای خشکاندن ریشه ایران و افزودن بر حجم تحریم ها و تحدید ها را به بهانه «تعامل سازنده» از یاد نبریم و همواره ترازوی
سنجش نظر و عمل خود را تراز سخن ولی فقیه قرار دهیم و عقل و خرد ملی به ما می آموزد همواره یک صدا باید در مقابل شیطان بزرگ از ایران به گوش برسد.
در ادامه این جلسه همچنین حجوم وحشیانه و هدف قرار گرفتن یک بیمارستان در الحدیده یمن از سوی مدعیان دموکراسی محکوم شد.
جمعیت جانبازان این اقدام را تلاش بی حاصل ائتلاف عبری - غربی - عربی برای شکستن مقاومت بی نظیر انصارالله توصیف و تاکید
کرد که با وجود شکستن تمام خط قرمز های حقوق بشر و معاهدات بین المللی، این ائتلاف نتوانسته اراده عزتمندانه ملت مظلوم یمن را فرو بنشاند.
این جمعیت یادآور شد: مقابله به مثل مبارزان یمن کابوس نا امنی را در مراکز حساس عربستان و امارات حاکم کرده است و تصویر شکست جبهه ائتلاف در سوریه و عراق برای فرو نپاشیدن داعش و تکفیری را برای آنان تکرار می‌کند.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi