شناسه خبر : 60544
چهارشنبه 24 مرداد 1397 , 16:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همکار فاش نیوزی به عنوان خبرنگار برتر انتخاب شد

خبرنگار و گزارشگر «فاش نیوز» به عنوان خبرنگار برتر چهارمین جشنواره رسانه های برتر فرهنگ ایثار و شهادت، مورد تقدیر قرار گرفت.

فاش نیوز -  خبرنگار و گزارشگر «فاش نیوز» در چهارمین جشنواره رسانه های برتر حوزه فرهنگ ایثار و شهادت، به عنوان خبرنگار برتر برگزیده شد.

بر پایه این گزارش، «صنوبر محمدی» خبرنگار و گزارشگر پایگاه خبری فاش نیوز دیروز، سه شنبه 16 مرداد ماه، در چهارمین جشنواره رسانه های برتر حوزه ایثار و شهادت، به عنوان خبرنگار برتر این حوزه  برگزیده شد و با اهداء تندیس، لوح تقدیر و جایزه، مورد تقدیر قرار گرفت.

 وی در اثر ماندگار خود با عنوان "روزهای سخت بی تو بودن" که دارای بازتاب زیادی نیز در میان مخاطبان بود، با یک همسر شهید خلبان مصاحبه کرده بود، که این اثر توانست جایزه ویژه کارهای اختصاصی روز شهید را به خود اختصاص دهد.

صنوبر محمدی که بانویی فعال و کوشا با قلمی زیبا و ارادتمند به قشر ایثارگران است، کار خود را در این حوزه از سال 1381 به طور مقطعی آغاز کرد و از سال 1387 به طور مستمر و جدی به فعالیت رسانه ای در حوزه ایثار و شهادت پرداخته است.

وی با بیان اینکه «هر چه ما داریم از شهدا و ایثارگران است و این موفقیت را از نظر لطف خاص شهدا دارم» ابراز امیدواری کرده است که بتواند در این مسیر قدم های مستمر و موثرتری بردارد.

خانم محمدی چندین سال است که به طور مستمر در پایگاه خبری فاش نیوز (فرهنگ ایثار و شهادت) فعالیت دارد و با خانواده های شهدا، ایثارگران و به ویژه جانبازان در ارتباط است و از آنان و دردها و مشکلاتشان می نویسد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
تبريك صميمانه ما را پذيرا باشيد سركار خانم محمدى .

همين طور به فاش نيوز عزيز.
درود برشما سرکارخانم محمدی که برگ زرین دیگری بر اوراق گرانمایه و گرلانقدر فاش نیوز افزودید.
تبریک قلبی مارا بپذیرید و همچنان در این حوزه که غنی از بهترین ها و عزیزترین هاست بدرخشید.
این جایزه و دیده شدنتان گرچه باید سالهای گذشته اتفاق می افتاد ولی از ارزشهای کار ارزشمندتان چیزی کم نمی کند.
همینکه مورد توجه و الطاف خداوند و عنایت ایثارگران و جانبازان هستید کافی به نظر میرسد.
ماهم خود را در شادی شما شریک میدانیم و آرزوی موفقیت بیش از پیش برایتان داریم.
به مدیرمسئول جانباز و بزرگوار فاش نیوز برادر ساقی عزیز هم تبریک عرض میکنیم.
با سلام. صرفنظر از شایستگی و خصائل و خصائص نیکوی خبرنگار شجاع و خوبمان سرکار خانم صنوبر محمدی ،در کسب و احراز این توفیق، در بدو امر آچه که لابد و حتمی است آن است که مسئولین محترم ذیربط ،بسیار کم و بسیار دیر به میدان آمده اند و امثال خواهر خوبمان بی پروا و عاشقانه پای به میانه میدان نهاده اند و بیم آن می رود که همین قدر شناسی جزیی نیز انگ و رنگی برای ایشان در پی داشته باشد .
گاهی بیشتر از آنکه شکوه و گلایه کارساز باشد بنظر می رسد که مویه و اشک در گوشه ایی دنج ، چاره ی درد بی درمانمان باشد .
در هر حال دختر خوبم سرکار خانم محمدی تو را سپاس ، تو را سپاس ،تو را سپاس.



،













ف
جانباز عزیز جناب عسکری سلام .

با دقت نظری که از شما سراغ دارم لطفا به کفشهای اهدا کنندگان جوایز الطفات نظر بیشتری داشته باشید .. . # پلشت #دوتومن واکس # نگاه معنادار # یه تیکه پارچه # آبدارخونه #
شوربختانه بدخلقی قلم و لغو و هرز سخن این روزها به امری رایج بدل گردیده و بداخلاقی در میان بسیاری از اقشار تسری یافته است .تا جاییکه گاهی خر و خر فروش را به باد ناسزا می گیرند و برای این گستاخی و جسارت نیز بر خود می بالند .و لاجرم باید با بی محلی از کنار آن گذشت وگرنه موجب گرانی پنبه در بازار می شود .....
یکی از درد آشنایان خانواده ایثار کمی مورد قدر قرار گرفته است اینکه چرا برخی این را برنمی تابند جای تامل و تاسف است.گاهی کمی زیر باران باید رفت و از این دست روش های نخ نمای دیده شدن دست برداشت .
مشکل شما در وجه تمایز حق و ناحق است ...
قشنگ حرف زدن با نعره مستانه نوشتاری شما سنخیتی نداره ...
اینکه از القاب ثانویه و اشتغال خود هجی را به هجا ربط میدهدی نشان از محکوم به فتحه کسره برداری ...
مطلب را خوب نخوانده راه افتادی در بازار مسگر ها نوحه حسین حسین سر میدهی ؟
گیریم شما وکیل مدافع انصاف !!! با شجره نامه الحمار الحمار و حلاجم حلاجمت چه کنم .
مبارك شون باشه
ان شاالله موفق باشند
مبارک باشه برای همه عمر....
سوال . این جشنواره چند ده تایی کجا برگزار شد ؟ سالن بنیاد ؟
گویا فاش نیوز و همکاران خوبش ، با کدخدا سر یه سفره دمپختک میخورن ...
یه روز قداره از رو می بندین یه روزم شاباش میگیرن !! قضیه چیه ؟
قاعدتا شما باید مورد غضب کبلایی مراد باشید !!! ولی چرا از یه آب انبار آب میخورید ؟
گاهی باید به گذشته خودمون یه نگاهی داشته باشیم کار شما تو مایه دمت گرم کدخداست .
یا کدخدا خواسته نگرش و چرخش قلم شما رو سوق بده به سمت ماشاالله ماشاالله ...
مشکوک شدی فاش ! درد سم خر کبلایی مراد هر روز رو گرده بچه هاست ...
این ژنرال که باهاش عکس یادگاری میگیرید با گله آشناست !!!!
دمت گرم .
عجب دم تیزی داری .... کی هستی تو ؟
سلام
به نظرشما سمت و سو و سیاست فاش نیوز که بیشتر جنبه اطلاع رسانی الرد باید صدفا منفی نگر و تخریب کننده باشد تا مورد اقبال شما باشد؟
رسالت پایگاه خبری بدون درنظر گرفتن حب و بغض باید جامع نگر باشد. به این معنا که اگر انتقادی نسبت به برنامه ها، کمبودها و سیاست های بنیاد میکند، اگر برنامه و کارخوبی هم در حوزه ایثار و شهادت و تکریم این عزیزان انجام میگیرد را هم پوشش دهد.
بنابراین این حق شماست که با دیدگاه خودتان به هرموضوعی بنگرید. ولی فاش نیوز کماکان سیاست و رسالت اطلاع رسانی خودرا انجام می دهد و نیاز به حمایت جامعه ایثارگران دارد تا به راه خود ادامه دهد.
اینکه یکی از خبرنگاران فاش که از قضا، با مصاحبه های خوب خود با اولیای شهدا و جانبازان مرهمی بر زخم آنها میث نهد و حتی گاها مشکلات و مصائب آنها را به اطلاه جامعه هدف و حتی مسئولین میرساند آیا نباید دیده شود و مورد عنایت به ویژه ایثارگران قرار گیرد؟
امیدوارم انصاف در همه موارد لحاظ گردد....
کسانیکه راه اختلاس را میدانند وبه ما نشان نمیدهند
کسانیکه راه کانادا وامریکارا میدانند وبه ما نشان نمیدهند
چطور امکان دارد راه بهشت را بلد باشند وبه ما نشان بدهند ...
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌حضرت بزرگوار جانباز تهرانی سلام و ارادت دارم .
با توجه به فرمایش الگوئیک و تراز مایه شما در خصوص مشی انکار ناپذیر فاش که همانا رسالت ناب شهداست شکی نیست .
وامیدوارم در حدود این مشی ، ژنرالهای عقیم را ام القرا و لگوی تفهیمی خویش قرار ندهد .
اینکه فاش چند سالی است در زیر لوای برندهای وکلای مجلس و واعظان خلوتی بر سر سینه میزند جای هیج شکی لااقل برای امثال حقیر باقی نگذاشته است که فقط باید گفت .... بماند ...والسلام .
سلام..بشما خانم محمدی واصحاب رسانه فاش نیوزتبریک میگم.وآرزوی موفقیت وسلامتی دارم.سربلندوپیروزباشید
دروغم که می گید ؟


اما برای خانم محمدی خوشحال شدم . مبارک باشه .
با عرض تبریک به خانم محمدی
موفق و پایدار باشید.
آفرین برهمه قلم های نیک و صادق .
آفرین برهمه خبرنگاران شجاع و تصمیم ساز و مهرآفرین

با سلام. صرفنظر از شایستگی و شجاعت خبرنگار خوب سرزمینم سر کار خانم صنوبر محمدی ،بنظر می رسد مسئولین مربوط بسیار کم و بسیار دیر به فکر صدر و قدر خبرآوران عرصه ایثار افتاده اند.امثال خواهر خوبم خانم محمدی بسیار پیشتر ناله تنهایی سر داده اند و دریغ از فریاد رسی برای این خبر آوران عرصه ایثار و شهادت .امیدوارم به رسم دیرین این قدر شناسی انگ و رنگی از سوی متمدنان به اصطلاح امروزی روزگارمان در پی نداشته باشد و این دختر خوبم از گزند و آفات ایمن بماننند به قول مولانا هرکه کو حسن خود را داد بر مزاد صد قضای بد سوی او رو نهاد .
در هر حال به حال این تنهایی بیشتر از آنکه گلایه و شکوه کنیم شاید اشک و آه و حسرت در گوشه ایی دنج و غریبانه بیشتر بکار آید.
در پایان خواهر خوبم تو را سپاس ،تو را سپاس ، تو را سپاس
آفرین برشما که منصفانه، قدردان خانم محمدی عزیز و اصحاب رسانه در حوزه ایثار و شهادت هستید.
مرحبا...
خانم محمدی چی ناله تنهایی سر دادی این فهمیده ؟؟؟؟ خودت می دونی تنهایی داریم تا تنهایی ؟ لطفا جواب بده ... شاید اشتباه برداشت کرده ! برای چی بری تو صندوق خونه ناله تنهایی سر بدی ؟

اصن می دونید چیه؟ بعضی دوستان دارن شورشو درمیارن . اصلا انتظار چنین برخوردی را نداشتم . چرا خوشحال نیستید اسم فاش نیوز بازم سربلند شد ؟؟ از اولش گفتم اینجا یه چیز دیگه ای ... نگفتم ؟
جایزه ای ارزش داره که از دست منتقد سرسختت بگیری . تهیه خبر در بعضی جاها و شرایط خیلی ارزشش بیشتره ...
من اگه در کامنت قبلی یه حرفی زدم ، یه حرف بود بین خودم و حاجی .... خودش می دونه چی بهش گفتم !
... من دلم می خواست خانم محمدی در این مراسم شرکت کنه ... اصلا همه فاش نیوزیهایی که پای ثابت محفل هستند باید شرکت می کردند ...
این شهید گمنام کجاست ؟ می خوام بپرسم شرکت کرده یا نه ؟ اونم باید شرکت می کرد .
یه کم منصف باشیم .
حقیقتا برای خانم محمدی خوشحال شدم . مگه تهیه گزارش آسونه . اگه به زعم بعضیا کسی به کسی نون می ده ... هیچ ربطی به خانم محمدی نداره ... اون کارشو درست انجام می ده . لایق این انتخاب بود . فقط رسالتش سخت تر شد .
احسنت به شما قنبر مبارز عزیز.
البته اینکه رسانه ای مثل فاش نیوز مورد توجه و بعد انتقاد و بی مهری بنیادشهید و عواملش قرار میگیره امری طبیعی است.
ولی اینکهچرا برخی از دوستان و ایثارگران که صدای اعتراض و مطالباتشان از حنجره فاش به گوش مسئولین میرسد فاش نیوز و مدیرمسئول و کارکنانش را مورد نقد بی انصافانه قرار میدهند جای تاسف دارد.
اگر برای حل مشکل دیگر ایثارگران کاری از دستمان برنمیآید، لااقل آب به آسیاب بنیادی ها و مخالفان فاش نیوز نریزیم.
برخی دیگر از همین دسته از منتقدین فاش نیوز، افرادی هستند که با سابقه جانبازی و ایثارگری در بنیاد مسئولیت یا داشته و یا دارند و فاش نیوز را مانعی برای اهداف شوم خود می بینند.
بودن ادم هایی که در همین بنیاد جزء مسئولین بودند و وقتی خبر برکناریشان مطرح و رسانه ای شد، ابتدا تکذیب کردند و بعد وقتی که برکنار شدند به دشمن فاش نیوز تبدیل شدند.
چرا؟
چون فکر می کنند فاش نیوز نباید رسالت خودش را انجام دهد و موضوع و خبری را که باب میل آنها نیست به اطلاع افکار عمومی برساند.
به هرحال سرکار خانم محمدی با افتخار و در چنین شرایط سختی که از سوی برخی ایثارگرنماها و بنیادی ها تحت فشار است به عنوان خبرنگار برتر انتخاب شدند. آنهم نه توسط بنیاد، بلکه توسط هیئت داورانی که از اساتید حوزه رسانه در دانشگاهها هستند. واین یعنی تبریک این موفقیت به خانم صنوبر محمدی
جایزه از دشمن گرفتن جای سوال داره !!! چرا کبلایی باید جایزه رو میداد؟
اینکه من چیکار کردم که لایق جایزه هستم یه مسلئه است !!! که مبارکه تا آخر عمرش ....
ولی اینکه چه کسی داره به من میگه ماشا الله یه مسئله !!!
اگه فقط و فقط در توجیه کردن استاد باشیم دچار خود شیفتگی قنبریسم میشیم که لقب مبارز به خودش اهدا میکنه ....
بارها ی بار دور دورانی یه عادت و حالت رو اصرار داشتیم که نتیجه اش نهایت دوتا کامنت باشه ؟؟؟ و صفحه و تیتر اول رو یه هفته پر کنه ؟ بعضیام که بی هیچ نتیجه ایی میره آرشیو ...
فاش دچار روزمرگی عدم مخاطب ژورنالی شده !!!
گاهی اوقات یه خبر میره که پنجاه تا کامنت داره چون منفعتی مناسب برای مخاطبش داره ولی گاهی اوقات چند خبر سوخته د مده شده پاورقی میره که آدم میلش نمیکشه دوروز بیاد سایت!!!
البته جانباز عسکری هم کم مقصر نیست ، وقتی یه کامنت چند پهلو اول این صفحه میاد که فلانی ما در جریان نبودیم خودش یه نوع فرار رو به جلو ست ....
شاید،، یا باید ،، چند روزی پای کار بنشینیم واندیشه کنیم تا راه کاری مناسب و متنوع ایجاد کنیم .
بقول جناب ساقی هرکی هرچی میخواد بگه !! ما کار خودمونو میکنیم ....
قاعدتا یه نوع برداشت ایدئو لوژیک زده ویا خود پیامبر انگاری برای خواننده ایجاد میشه .
درون مایه انصاف در فاش رو به ته کشیدنه ، و سمت و جهتش راضی نگه داشتن افراد بالا دستی خاص خودشه ...
مخاطب به محض ورود به سایت دچار تیتر زدگی بی محتوا و تصاویر به ظاهر مرتبط می شود .
بهتر نیست به خوش اقبالی و خوش خلقی گذشته فاش برگردیم .
سانسور ، پراکندگی مطالب پر محتوا ، نقل قولهای افراد خاص که هیچ ضمانتی ندارد . ایرادات چشمی فاش است .
آهای عمو بگو دارم دق می کنم از این که من جای این خانم پر تلاش نبودم ... و خلاص !
نه وقت ما رو بگیر نه خودتو ...
همینه که هست ... می خوای بخواه می خوای نخواه ... شما انگار با سایه خودتم دعوا داری ... ببین اینکه ما دچار خودشیفتگی مبارزه شدیم یا نه با حرف نمی تونم بهتون ثابت کنم ... سی سال با زبان لین بهتون تدکر دادم اثر نداشت فقط یه ساله شمشیر انتقام کشیدم عین ادمهای ذلیل عقب نشینی کردید ... حالا هی از اون ور اب کر کری نخون ... دو هفته دیگه نتیجه چهار سال مبارزه ام مشخص میشه ... بعدم استاد مستاد نداریم دیگه ... از اولشم نداشتیم . همون شیوه زبان لین ، باعث شد به هر چی غربتیه بگیم استاد ... استاد چی کشکه چی ؟ ما آیت الله و تقه السلاماشو معبون می کنیم شما که عددی نیستی ... زیاد به پر و پای مانپیچ ... بی خودی از چیزی که نمی دونی حرف نزن .. کلی ممتحن رای دادن تا چند نفر انتخاب بشه ... مگه الکیه ؟ دشمن چی ؟ من عرض کردم منتقد ... زشته با این لحن بنویسید بعضی دیده شدنها نخ نماست اونم درباره یه خانم محترم ... خجالت داره ... این حد از حسادت و بغض برای من جای تعجب نداره ... ادمایی مثل شما رو خوب می شناسم . نابود شد زندگیمان و نذاشتن خادم شهدا باشیم بعد خودتان رفتید مجیزگوی آدمهای درپیتی شدید به اسم دین و دیانت و شهید و شهادت و آدم سازی ... همتون سر و ته یه کرباسید ... اگه جایزه رو تو برده بودی که خیلی هم خوب بود .. نرمش قهرمانانه ما میشه کف زدن دشمن برای ما ولی خودتون بودید کلی کف و هورا داشت و از هنرمندی تون بود ؟
همینجوری تاب می خوری هی تیغ حسادت و عداوت پرتاب می کنی .. یه بار به قنبر یه بار به خانم محمدی یه بار به فاش یه بار به کاربران که کامنت می دذرن چون منفعت می برن یه بار به عسکری یه بار به ساقی ... چته ؟ کار تشکیلاتی بلد نیستی همینو بگو ؟
سلام کسانیکه راه اختلاس را میدانند و به ما نشان نمیدهند این مغرفی کافیست تا شما را اختلاس گر فرض کنیم زیرا تمایل دارید البته تفکر ایشان با تفکر شهید پروری از زمین تا آسمان فاصله دارد تا خاک شور و شیرین مخلوط نشود و راه حق از باطل قابل تشخیص باشد
برو هی هی کن و خوش باش . فلوتیم بزن .
در آمد 67میلیارد تومانی طرح ترافیک گم شد ....

دیگه اختلاس نمیکنن گم میشه !!!! منبع جامعه
حکایت روزگار ما .....

روزی سفره ای گسترانیده و کله پاچه ای بیاوردند.
سلطان فرمود:
در این کله پاچه اندرزها نهفته است.
سپس لقمه نانی برداشت 
و یک راست " مغز " کله را تناول نمود، 
سپس گفت:
اگر می خواهید حکومتی جاودان داشته باشید، سعی کنید جامعه را از " مغز " تهی کنید!
سپس " زبان " کله پاچه را نوش جان و فرمود:
اگر می خواهید بر مردم حکمرانی کنید " زبان " جامعه را کوتاه و ساکت کنید.
سپس " چشم ها و بناگوش " کله پاچه را همچون قبل برکشید و فرمود:
برای این که ملتی را کنترل کنید، 
بر چشم ها و گوش ها مسلط شوید
و اجازه ندهید مردم زیاد ببینند و زیاد بشنوند.

وزير اعظم عرض کرد:
پادشاها! قربانت بروم حکمت ها بسیار حکیمانه بودند، اما جواب شکم ما را چه میدهید؟
ذات ملوكانه، در حالی که دست خود را بر سبيل های چرب خویش می کشیدند، با ابروان خود اشاره ای به " پاچه " انداختند و فرمودند:
شما " پاچه " را بخورید و " پاچه خواری " را در جامعه رواج دهید تا حکومت مان مستدام بماند ...
چند مطلب رو سانسور کردی زحمت اینم بکش .
مبارکشون باشه انشاءالله.تبریک به همه والخصوص سایت فاش نیوزدکترساقی.درود.
با عرض سلام و درود خدمت تمامی دوستداران فرهنگ ایثار و شهادت
نظرات تمامی دوستان را مطالعه کردم و به این نتیجه رسیدم تا چند سطری بنگارم البته جا دارد از تمامی دوستان و بردارانی که همواره لطف و ارادت قلبی خودشان را نسبت به فاش نیوز عزیز ابراز می دارند تشکر ویژه ای داشته باشم چرا که نظراتشان قوت قلب فاش نیوز است
اما یک گله دوستانه به برخی از دوستان دیگر!!!
چرا که به جای پیچش مو، مو را دیده اند.
اگر موفقیتی هم درکسب جایزه ای حاصل شده قطعا به مدد برادر ان جانباز دلسوز آقای ساقی و آقای عسگری و تک نک اعضای محترم و ارزشمند این مجموعه ارزشی است و همه در این موفقیت سهیم و دخیل هستند.
درثانی این موفقیت تنها به مدد شهدا و مهر تایید ایشان بر انتخاب مسیر درستی بوده که آنان برای ما ترسیم کرده اند.
پس با نیش و کنایه دلهای یکدیگر را نیازرده و خاطر شهدا را مکدر نکنیم.


من پُرم از خاطرات و قصه های کودکی
این که روباهی چگونه می فریبد زاغکی !

قصّهٔ افتادنِ دندانِ شیری از هُما
لاک پشت و تکّه چوب و فکرهای اُردکی !

قصّهٔ گاو حسن ، دارا و سارا و امین
روزٍ بارانی ، کتابٍ خیسٍ کُبری طِفلکی !

تیله بازی درحیاط و کوچه و فرشِ اتاق !
بر سرِ کبریت و سکه ، یا که درب تَشتکی !

چای والفجر و سماور نفتیِ کُنجِ اتاق
مادرم هرگز نیاورد استکان بی نعلبکی !

داستانِ نوک طلا با مخمل و مادر بزرگ !
در دهی زیبا که زخمی گشته بچّه لَک لَکی !

هاچ زنبور عَسل ، نِل در فراق مادرش !
یادٍ دوران اوشین و نقطه های برفکی !

هشت سال از دورهٔ شیرین امّا تلخِ ما
پر ز آژیرِ خطر با حمله های موشکی !

تا کجاها می برد این خاطره امشب مرا
کاش می رفتم به آن دورانِ خوبم ، دزدکی !

یاد آن دوره همیشه با من و در قلبٍ من
من به یاد و خاطراتت زنده ام ، ای کودکی !

دفتر‌ٍ مشقِ دبستانم ببین
پر ز مُهرِ آفرین ،‌ صد آفرین !

راستی آن دفترِ کاهی کجاست ؟!
عکس حوض آبِ پُر ماهی کجاست ؟!

باز آیا ریز علی ها زنده اند ؟!
در حوادث جامه از تن کنده اند ؟!

کاش حالا ‌خاله کوکب زنده بود !
عطرِ نانش خانه را آکنده بود !

ای معلّم خاطر و یادت به خیر
یادٍ درسِ آب بابایت به خیر !

هر‌کجا هستید ، هستی نوش تان !
‌ کامیابی گرمیِ آغوشتان !

هم کلاسی های سالِ کودکم
دسته‌گلهایی ‌ز یاس و میخکم !

باز از دل می کنم یادٍ شما
یادِ قلبِ سادهٔ شادِ شما

آدمی سر زنده از یاد است ، یاد !
رمزِ عمرِ آدمیزاد است یاد !

شادتان می‌خواهم‌ و شادم کنید !
همکلاسی های من یادم کنید !

سرکار خانم محمدی سلام .
کل لپ مطلب غرض شما نبوده و نیستید . سادلوحان زود قضاوت کردند . یک تندیس آبکاری شده و یه ورق کاغذ تقدیرنامه حسودی و چشم تنگی دارد خواهرم ؟
مخلص عرض مواظب باشیم که چه کسی به ما سلام میکند . و چرا خواست که به ما سلام کند . وآیا در سنوات بعد هم سلام میکند . ملاک و توجیه و قصد ش چیست . پس چرا اینهمه سال به قلم بشکشته ما سنگ‌میزد . تقدیر نامه تان قطعا لطف مهر شهداست بخاطر قلب مهربانتان . عزتتان زیاد .

ما به پاسور فلک باخته ایم ....

تو به نابودی ما سور نزن...... یاعلی مدد .
ببین عمو جان ... اینکه کی به ما سلام می کند و چرا سلام می کند که هنوز مشخص نیست . گفت سلام گفتیمش علیک سلام . خوبه که هر بار هی بخاطر استقلال رای و اندیشه مان ما رو می برن پای میز محکمه و ما با روی سفید پا می شیم میآییم بیرون ... این حرفها جیه به ما می زنی ؟ هر وقت خطایی دیدی از ما اونوقت بیا این گردن ما از مو نازکتر ... یه جواب بهت دادم که بدونی ما پاچه خواری حاجی جانمانم نمی کنیم . اما خب فاش چاپش نکرده . اخه زدم به سیم آخر .... دست وردار مرد ... آرام بگیر .... این همه رنجاندن ما برای چیست ؟ حالا شدیم ساده لوح ؟

خب بگدریم . از شعرت خوشمان آمد . ما هم یه شعر داریم برای همه بچه هایی که زیر این مطلب کامنت گذاشتن . بچه ها حالم خیلی خرابه ...آیت الله بدجور منو نمک گیرش کرده ... چقدر پیش همه بهش حرف زدم ! اگه براتون تعریف کنم باور نمی کنید ... بابا من می گم باورم نمیشه آیت الله طرف ناحق بگیره ... چکار کنم ؟ دوتاوخواسته ازش داشتم یکیشو هفته نشده بهم داد . خدا شاهده دو تا از همکارام در جریان مطلب هستند و می تونن شهادت بدن ...
عمو جان تو هم با نفرت به فاش و برنده شدنش نگاه نکن شاید بعضیها اشتباهی ذهنتو خراب کردن علیهش ... مثل من می شی ... ایت الله فرموده محاله حاجتت رد بشه تا هفته دیگه میام خبرتون می کنم .

دل که تنگ است کجا باید رفت؟
به در و دشت و دمن؟
یا به باغ و گل و گلزار و چمن؟
یا به یک خلوت و تنهایی امن
دل که تنگ است کجا باید رفت؟
پیر فرزانه مرا بانگ برآورد
که این حرف نکوست ،
دل که تنگ است برو خانه دوست...
شانه اش جایگه گریه تو
سخنش راه گشا
بوسه اش مرهم زخم دل توست
عشق او چاره دلتنگی توست...
دل که تنگ است برو خانه دوست...
خانه اش خانه توست...
باز گفتم:
خانه دوست کجاست؟
گفت پیدایش کن
برو آنجاکه پر از مهر و صفاست
گفتمش در پاسخ:
دوستانی دارم
بهتر از برگ درخت
که دعایم گویند و دعاشان گویم ،
یادشان در دل من ،
قلبشان منزل من...!
صافى آب مرا ياد تو انداخت ، رفيق!
تو دلت سبز ،
لبت سرخ ،
چراغت روشن!
چرخ روزيت هميشه چرخان!
نفست داغ ،
تنت گرم ،
دعايت با من!
روزهايت پى هم خوش باشد.
تقدیم به رفقای گل .

وووووی... ببینا چه رنگش پرید ؟ نترس خون شما نمی ام . می آم دفتر فاش نیوز ...
نوشتم برات ولی سانسور شد ...

باشه سامورایی مبارز ...
فاش بر خلاف نامش شب رو شده ! من تو شب تار عینک دودی نمیزنم ! قصه قصه رباعیات خیامه دادا ...
که نمیدونی شرابش اصله یا واسه وصله ...
حکم حکم ناسوره ! بد خیمی کذب شده باب الحروف ...
دیگه تو راسته لوتیا ، معرفت نمیفروشن ...
عینک دودی و شال قرمز و شلوار پاره تویه گنجه با کلاه شاپو جا نمیگیرن ...
یادمه پیرمون میگفت : نگران باشید اگر دشمن برایتان کف زد ....
حکم فاش حکمیت باقالی فروش بازار نیست که هر وقت دلش نخواست رو باقالیت گلپرو و سرکه نریزه ، محکمش محکمه هم قطاری و دلدادگی باید باشه نه سوزن بانی گذر ...
آدم عادی هرگز نمیتونه سلاخ باشه ، یه سلاخ ذات سلاخی داره ، باید نگران ذات سلاخان باشیم ، چون تویه تنگنا گوسفند و آدمیزاد براشون یکیه ...

در این خاک زرخیز ایران زمین
نبودند جز مردمی پاک دین

همه دینشان مردی و داد بود
وز آن ، کشور آزاد و آباد بود
چو مهر و وفا بود خود کیششان
گنه بود آزار کس پیششان

همه بنده ی ناب یزدان پاک
همه دل پر از مهر این آب و خاک

پدر در پدر آریایی نژاد
ز پشت فریدون نیکو نهاد

بزرگی به مردی و فرهنگ بود
گدایی در این بوم و بر ننگ بود

کجا رفت آن دانش و هوش ما
که شد مهر میهن فراموش ما ؟

که انداخت آتش در این بوستان
کز آن سوخت جان و دل دوستان ؟

چه کردیم کین گونه گشتیم خوار ؟
خرد را فکندیم این سان ز کار

نبود این چنین کشور و دین ما
کجا رفت آیین دیرین ما ؟

به یزدان که این کشور آباد بود
همه جای مردان آزاد بود

در این کشور آزادگی ارز داشت
کشاورز ، خود خانه و مرز داشت

گرانمایه بود آنکه بودی دبیر
گرامی بد آنکس که بودی دلیر

نه دشمن دراین بوم وبر لانه داشت
نه بیگانه جایی دراین خانه داشت

از آنروز دشمن بما چیره گشت
که ما را روان و خرد تیره گشت

از آنروزاین خانه ویرانه شد
که نان آورش مرد بیگانه شد

چو ناکس به ده کد خدایی کند
کشاورز باید گدایی کند....

فردوسی .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi