شناسه خبر : 60548
پنجشنبه 18 مرداد 1397 , 10:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تیرباران بجای انفصال از خدمت!

احمدی - همسر شهید و خواهر شهید هستم. پسرم از کار اخراج و به انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده. دخترم هم به همین دلیل ازدواج نمی کند. هردو فرزندم جلو چشمام در حال سوختن و نابود شدن هستند. تورا بخدا بجای این همه مسافرت و هزینه های بیخود به داد فرزندان من برسید. هر دو فرزندم پبر شدن.

 ای کاش به جای انفصال دائم پسرم را تیرباران می کردند. یک بار برایش سوگواری می کردم. حالا هر روز او را می بینم داغم تازه می شود...تورا به خدا بنیاد شهید کمک حقوقی بکند و از طریق دفتر رهبر بزرگوار عفو و بخشش پسرم را پی گیری کند. خدا توبه بزرگترین گناه کاران را هم می پذیرد. تورا به خدا یک فرصت دیگر برای زندگی به فرزندانم بدهید.

یا فاطمه زهرا! شاهد باش برای نجات فرزندانم از آبرویم گذشتم و نامه علنی نوشتم... خدایا ما شکایت داریم. چرا به بارها و بارها تقاضاها و نامه نگاری های ما جواب نمی دهند؟ به قرآن گناه ما این هست که پارتی نداریم. رهبر معظم انقلاب به عنوان پدر فرزندان شهدا به داد فرزندان من برسد.

از طریق بنیاد شهید شهرستان سنقر کلیایی و استان کرمانشاه پیگیری فرمایید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
لطفا شماره تماس خود را در اسرع وقت جهت پیگیری ارسال بفرمایید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi