شناسه خبر : 60558
جمعه 19 مرداد 1397 , 09:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار سلیمانی:ظالمان همچون برف آب میشوند!

فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ستمگران عاقبتی جز نابودی ندارند و رفتنی هستند گفت: ظالمان مانند برفی که بر بلندای کوه جلوه‌گری می‌کند عمری ندارد می‌روند و در حقیقت این کوه است که با صلابت پابرجا می‌ماند.

 

سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی امشب در سومین سالگرد شیخ بصیر و روحانی مبارز شهید حجت‌الاسلام شیخ‌شعاعی و ۱۷۵ شهید غواص که در بیت‌الزهرای کرمان برگزار شد با بیان اینکه این مجلس، مجلس بزرگداشت شهید ارزشمندی است که فضائل اخلاقی بالایی داشت اظهارداشت: امروز سالگرد شهادت شهید حججی نیز هست و در واقع شهید شیخ‌شعاعی امشب میزبان واقعی این مراسم و میزبان شهید حججی است.

وی با بیان اینکه ستمگران عاقبتی جز نابودی ندارند و رفتنی هستند گفت: ظالمان مانند برفی که بر بلندای کوه جلوه‌گری می‌کند عمری ندارد می‌روند و در حقیقت این کوه است که با صلابت پابرجا می‌ماند.

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه امروز هیچ نامی از ستمگران باقی نماند و این شهدا هستند که نام و یادشان جاودان شده است، افزود: همه ظالمان در ظلم هم شریک هستند مانند داعش و کسانی که داعش را ایجاد کردند.

وی با بیان اینکه در میان شهدا هم مراتبی وجود دارد بیان کرد: در همه جای جنگ خط‌شکنی داشتیم، اما تنها در چند عملیات تجربه خط‌شکنی غواص را داشتیم که والفجر ۸ از جمله این عملیات‌ها بود.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه گذشتن از روخانه خروشان و شط عمیق و رسیدن به آن سوی رودخانه‌ای که دشمن قرار داشت این عملیات را با سختی مواجه می‌کرد خاطرنشان کرد: عملیات دوم ما که خط‌شکنی غواصان را داشتیم خیلی سخت‌تر بود.

وی با بیان اینکه غواصان ما در میان آب توان دفاع نداشت و تمام سلاحشان در میان آب صدا بود گفت: در آن لحظات در میان آب سلاح نبود، صدا بود مناجات و استغاثه و فریاد‌های یا حسین و یا فاطمه.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه شهید شیخ‌شعاعی ویژگی‌های خاصی داشت افزود: مناجات شهید شیخ‌شعاعی در میان آب در آن لحظات به سال‌ها عبادت و فریاد‌ها و نیاز‌های دنیایی می‌ارزد.

وی با بیان اینکه شیخ بصیر و روحانی مبارز شهید حجت‌الاسلام شیخ‌شعاعی یک سنبل واقعی است گفت: شهید شیخ‌شعاعی سنبل دین حقیقی و حقیقت دین، سنبل روحانیت مجاهد و سنبل معنویت جهاد و ایستادگی بود.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi