شناسه خبر : 60562
جمعه 19 مرداد 1397 , 09:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با دشمن ایران همراهی نکن!

آقای نخست وزیر، با دشمن ایران همراهی نکن!

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء نسبت به اعلام همراهی نخست‌وزیر عراق با تحریم‌های آمریکا علیه ایران، واکنشی شدیداللحن نشان داد.

سید هاشم الموسوی

به نقل از ایسنا،  سید هاشم الموسوی با مخاطب قرار دادن حیدر العبادی از او پرسید: ما ملت عراق از کِی جزو پروژه تحریم ملت‌ها بوده‌ایم؟ فرزندان عراق از چه زمانی شریک محور تروریسم آمریکایی بوده‌اند؟ محوری که به‌دنبال مداخله و تجزیه کشورها، ظلم به ملت‌ها و غارت ثروت‌هایشان است. ملت بخشنده عراق نه فقط با مال، بلکه با جان خود در فلسطین و سوریه فداکاری کرده است. ما نه اکنون و نه هیچ زمان دیگر اجازه نخواهیم داد که عراق به ایالتی از ایالات آمریکا تبدیل و اراده آنان بر ما تحمیل شود.

وی تصریح کرد: ما برای تثبیت حاکمیت عراق خون داده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم کسی به استقلال ما دست‌اندازی کند.

وی با تأکید بر این‌که «دولت عراق نباید از تصمیم یکجانبه آمریکا برای تحریم ایران بترسد»، افزود: این تصمیم شورای امنیت نیست که در برابر آن تسلیم شویم. دو سوم جهان از روسیه و چین گرفته تا هند، پاکستان و سایر کشورها در کنار ایران ایستاده‌اند.

 مرکز رسانه ای نجباء در ادامه به نقل از عضو ارشد مقاومت اسلامی نُجَباء  اضافه کرد: ایران امروز به‌خاطر حمایت واقعی از فلسطین، عراق، سوریه و همه کشورهای اسلامی مورد هجمه قرار گرفته است. آیا ایران خودروی انفجاری و کمربند انتحاری به عراق فرستاد؟!

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء که در مراسم بزرگداشت شهدا حضور یافته بود، در پایان سخنرانی خود بار دیگر العبادی را مخاطب قرار داد و گفت: معلوم نیست چه کسانی به تو مشاوره می‌دهند! مگر پاداش نیکی چیزی جز نیکی است که با دشمنان ایران همراهی می‌کنی؟! جواب ملت ایران را که با همه وجود به یاری ما آمد، چه می‌دهی؟ جواب خانواده‌های شهدایشان و عرق جبین رزمندگان‌شان را چه می‌دهی؟!

برخی رسانه‌های عراقی روز گذشته از قول نخست‌وزیر عراق اعلام کرده بودند که بغداد علیرغم میل باطنی، ناچار است با تحریم‌های ضدایرانی واشنگتن همراهی کند.

اینستاگرام
سلام ، مردم عراق برای ایرانیانی که از وحشیهای داعش نجاتشان دادند غیرت دارند و اینگونه با دشمنان ایران مخالفت کردند اما برخی مسئولان کشورمان با کمال تاسف از دشمن بدترند و به خاک و میهن اسلامی و شهیدان خیانت میکنند. اینگونه مسئولان باید طرد شوند زیرا ریشه خودشان و آبی که از آن پرورش یافتند و از این بیت المال به مقام و احترام و مسئولیت نظام اسلامی رسیدند خیانت کردند.
فقط بگویند چه چیزی بالاتر از نجابت و حیثت ایرانی بدست آوردند که حاضر شدند بخاطر آن به دین و میهن خیانت کنند؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi